2019-08-19, 23:01
Medlem
BrownAcids avatar
Tog 6st imovane 7.5 vid 16:30 sen vid typ 18.00 tog jag restarande 8 tabletter och inte fått ut något märkbart rus. Ska.jag vänta och se om de händer något eller bara inse att de inte kommer bli.något?
Citera
2019-08-20, 20:28
Medlem
Är det någon som vet hurpass mycket zolpidem/zopiklon potentieras om man som jag gör kombinerar tabletterna med 2 st propavan och 2 ml theralen var kväll. Är det en högst marginell skillnad ? Var så länge sen jag bara hade zopiclon/zolpidem så jag minns inte hur det var.
Citera
2019-08-22, 12:57
Medlem
SunshineSobotkas avatar
Mådde piss igår och hade endast imovane att tillgå. Tog väl ca 9-13 st á 7.5 mg, lite svårt att säga hur jag tog dom - jag minns att jag tog den första runt 17 tiden och sedan är det ganska svart.

Mår riktigt konstigt idag, overklighetskänslor, känner mig smått psykotisk. Ångest och en ny växel i depressionen.
Förstår givetvis att min överdosering av imovane är orsaken till att jag mår så här idag, men jag har tagit liknande doser tidigare och då tillsammans med andra substanser och ändå känt mig mer "verklig".

Brukar ni andra också uppleva dessa känslor? Då menar jag er badboys och äventyrare likt mig själv som har lite problem med att hålla er till rekommenderad dos.
Citera
2019-08-22, 13:03
Medlem
hejhejvilkengrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineSobotka
Mådde piss igår och hade endast imovane att tillgå. Tog väl ca 9-13 st á 7.5 mg, lite svårt att säga hur jag tog dom - jag minns att jag tog den första runt 17 tiden och sedan är det ganska svart.

Mår riktigt konstigt idag, overklighetskänslor, känner mig smått psykotisk. Ångest och en ny växel i depressionen.
Förstår givetvis att min överdosering av imovane är orsaken till att jag mår så här idag, men jag har tagit liknande doser tidigare och då tillsammans med andra substanser och ändå känt mig mer "verklig".

Brukar ni andra också uppleva dessa känslor? Då menar jag er badboys och äventyrare likt mig själv som har lite problem med att hålla er till rekommenderad dos.
Nja, brukar mest känna mig irriterad med huvudvärk. Får alltid abstinens dagen efter jag tagit mer än rekommenderat. Kanske att jag känner mig småskum på morgonen men absolut inga overklighetskänslor. Det är nog bara ångest så det går över efter ett tag
Citera
2019-08-22, 18:44
Medlem
KringExs avatar
Zopiklon Stada är det fan bra tryck i! Jag brukar inte gilla Zopiklon (Har mest ätit Imovane) men just märket Stada är riktigt bra och jag slipper den hemska blod/metall-smaken i mun!
Jävligt skön att överdosera lite på
Citera
2019-08-27, 19:14
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Zopiklon Stada är det fan bra tryck i! Jag brukar inte gilla Zopiklon (Har mest ätit Imovane) men just märket Stada är riktigt bra och jag slipper den hemska blod/metall-smaken i mun!
Jävligt skön att överdosera lite på

STADA, Pilum och MEDA är de som fungerar bra, även den indiska varianten HAB, men inte lika bra riktigt som de förstnämnda. Däremot Mylan eller Orion (om de ens finns längre) kommer jag ihåg var värdelösa.
Citera
2019-09-06, 00:05
Medlem
Havenheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Fy fan vilken vidrig smak Imovane har...

I förrgår bodde jag på hotell o så skulle jag ta två 5 mg för att sova, skulle skölja ner de med lite Coca Cola Zero. Borstade sen tänderna o la mig, men hade svårt att somna (jag tar Theralen o Melatonin också), så jag somnade väl efter ett par timmar.

Nåja, nästa morgon gick jag ut o tog min morgoncigg, åt frukost på hotellet, o när vi checkade ut tog jag med colaflaskan o tog en slurk när vi satt oss i bilen, o fy fan vad den smakade bittert o vidrig... En eller båda tabletterna hade följt med ner i flaskan istället o lösts upp...

Även om man hade kunnat dricka den för att sova nästa natt så hällde jag ut den. Usch!

Vet inte varför men garvar nästan varje gång jag läser dina inlägg.

OnT: Hur är dessa att flumma på? Nybörjardos?
Citera
2019-09-06, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaser (old)
är det någon annan än jag som upplever ett härligt välbefinnande av stilnoct? tog det varje dag ett par månader, hade ett helvete att sluta. otroligt vad man gör för att uppleva något annat än vardagens gråhet. För de som inte vet är stilnoct ett diaboliskt sömnmedel, tar du för mycket flippar du ut och kommer inte ihåg ett skit senare. inget bra sömnmedel heller, inte att rekommendera mao.

Jag somnar på tre minuter av stilnocken och sover hela natten.
Citera
2019-09-07, 01:05
Medlem
xantranxs avatar
Första gången man testar imovane!, en karta 7,5or plus en halv flaks cpt Morgan ingen effekt alls!! Men jag är ”överdrivet tolerant” mot allt alkohol och droger, har jag alltid har varit.. kvittar hur mycket jag tar och väntar.. inte rört något på månader.. är det normalt? Jag är ingen aktiv brukare av droger överlag, kan det ha med pysket att göra tro?
Citera
2019-09-12, 20:46
Medlem
madnesstookmes avatar
Har funderat på det här med toleransnivån. Är det farligt i sig att öka sin tolerans och behöva sopa i sig mer och mer för att sova? Var går gränsen så att säga? En läkare säger väl max 7.5 per natt, men vid långvariga besvär så dröjer det ju inte länge innan den dosen är tämligen verkningslös och man får toppa upp under natten.
Citera
2019-09-12, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madnesstookme
Har funderat på det här med toleransnivån. Är det farligt i sig att öka sin tolerans och behöva sopa i sig mer och mer för att sova? Var går gränsen så att säga? En läkare säger väl max 7.5 per natt, men vid långvariga besvär så dröjer det ju inte länge innan den dosen är tämligen verkningslös och man får toppa upp under natten.

Du kan stoppa i dig en karta utan att det blir direkt farligt, inte så snällt mot levern kanske däremot. Toleransen går också upp ganska långsamt om du bara tar rek dos en gång per dag.
Citera
2019-09-17, 20:34
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulgarvet
Nu är imovanen (7,5) tillbaka. Hur tkr ni dom är?
Jag tycker inte det går att flumma på dom som förr längre.
Kan det vara så som 'flummarna' säger att detta var enbart något dom gjort för att minska ämnet i imovane som gör att man kan flumma på dom? Konspirationsteorier....
Ni som testat dom nya, känns dom som förr? Eller fick jag bara ett jävligt dåligt paket?
Håller mig till zopiklon i fortsättningen om alla imovane är såhär numera...

Här är dom inte tillbaka. Jag har recept på 30st 5mg. Men får inte ut några tabs.
Apoteket säger att dom bara har 100 pack.
Det är rent överdjävligt det dom håller på med. Fan jag måste ju få kunna sova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in