Citat:
Ursprungligen postat av
MeLikeBenzo
Beror på läkaren, min läkare vill inte ge mig det av nån konstig anlednimg, har fått imovane av en annan läkare på samma mottagning, det funkade dunder. Jag köper mitt benso svart därför. Dom vill inte skriva ut benso till folk under 30 år typ... och imovane kan man använda som en svag benso liksom
Det som funka för mig var att berätta att jag har grova problem att somna in men att jag sover väldigt bra
om jag väl har somnat, att det är insomningen som är problemet, och det finns inte så många INSOMNINGSstabletter att välja på. Desto mer sömntabletter finns det och jag tryckte väldigt mycket på att jag inte tål eller klarar av att ta någon av alla dessa theralen/lergigan/propavan och allt va de heter för att jag får "bakfylla" ggr 10 på dom. Vilken ja får. Läkarna hade då ingen koll på vad du har fått för läkemedel utskrivet innan på andra mottagningar, så jag sa bara att jag hade testat alla dom (man ska ju helst ha provat all värdelös skit först). Vet inte om det har ändras nu dock om dom kan kolla det, men tryck iallafall på att det är insomningen som är problemet och att du inte klarar dagen efter på vanliga sömntabletter, det funkade för mig, nu har jag 15mg/kväll haft i över två år. Om du eller någon annan ville ha lite extra tips. Men dom vägrar skriva ut riktig bens