2016-02-18, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Låter bra det där!

Ska lägga en order på dessa jag.

Dina omdömen litar man på.

tackar man för du blir inte besviken
Citera
2016-02-18, 13:41
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillervasimpelt
Najs. Kommer också få mina idag (om jag har tur!). Annars imorgon. Skönt att det är bra kvalitet på dom iaf!

Är det ohälsosamt att ta Stilnoct rektalt? Det ska tydligen ge starkare effekt och bättre kick, men kanske finns en baksida (höhö) till det?
Jag vet inte det är ju snabbare utsöndring i blodet och det kan inte vara skönt för röven att göra det varje dag, men jag vet inte. Har testat det några gånger och jag har inte fått några hälsoproblem iaf.

Jag gjorde nog fel kanske eftersom jag inte kände någon större skillnad mot oralt intag.
Citera
2016-02-18, 13:53
Kan NÅGON, berätta för mig vad tjusningen med Imovane är?
Och är det sant att det är typ samma som stilnoct?
Är inte stilnoct efter oxascand/sobril?
Eller blandar jag ihop det med stesolid?

Svara nu på mina frågor!
Citera
2016-02-18, 17:48
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5

Svara nu på mina frågor!

Tar man några imovane så blir man go och skön. Muskelavslappning och härligt rus.
Stilnoct har inte den där sköna muskelavslappningen och tar man få många blir man för väck för att fatta nånting och så däckar man bara. Så jag föredrar imovane alla dagar i veckan men alla vi är ju olika
Brukar inte äta diazepam så ofta och inte oxazepam heller eftersom jag inte tycker dom fungerar så bra på mig så kan inte säga riktigt noggrant om vilken den liknar mest. Men jag antar att den liknar mest stesolid eftersom den är mycket starkare och skönare än sobril.
Senast redigerad av Redlinez 2016-02-18 kl. 17:53.
Citera
2016-02-18, 19:31
Medlem
Xanor, stesolid, flunitrazepam, alla dessa starka benz ger mig inte ett skit. Men imovane ger ett riktigt skönt rus, men ack vad kort ruset är. Särskilt då man skjuter dom, det varar i kanske 20 sekunder. Finns det ingen benz som ger samma känsla som imovane men som sitter i längre?
Citera
2016-02-18, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ausradieren
Xanor, stesolid, flunitrazepam, alla dessa starka benz ger mig inte ett skit. Men imovane ger ett riktigt skönt rus, men ack vad kort ruset är. Särskilt då man skjuter dom, det varar i kanske 20 sekunder. Finns det ingen benz som ger samma känsla som imovane men som sitter i längre?

Alltid vi alla e olika ,flunitrazepam e kung för mig personligen.......Halicion (Triazolam) men har riktigt kort halveringstid ,o jag själv gillar ej dem men många gör.......skjuter du benzo e nästan meninglöst enligt mig men Dormicum (midazolam) funkar bra IV
Citera
2016-02-18, 22:13
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ausradieren

Så meningslöst att skjuta det. Om du tar oralt kommer effekten vara 4-5 timmar.
Citera
2016-02-18, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Låter bra det där!

Ska lägga en order på dessa jag.

Dina omdömen litar man på.

Tjena Fick du löst lunta zolpidem? kul att höra vad du tycker om svängen

ha det
Citera
2016-02-19, 08:46
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Tjena Fick du löst lunta zolpidem? kul att höra vad du tycker om svängen

ha det

Tja, Inte ännu. Måste lägga en order först
Citera
2016-02-19, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5

Svara nu på mina frågor!

I lagom doser är det väldigt avslappnande. Stilnoct kan bli väldigt trippigt i för höga doser.
Citera
2016-02-19, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av femkomma2an
I lagom doser är det väldigt avslappnande. Stilnoct kan bli väldigt trippigt i för höga doser.

I mitt tycke ,förstör benzo av alla sorter det sköna med zolpidem! Benzo går på GABA receptotrerna med......alkohol pajar oxå. Du blir bäng som fan o allt detta....men vill du ha ZOLPIDEM rus endast. Ta enbart Zolpidem

Ta 4-8 vad du brukar o må gott.....stäng av telefonen om du ej e van
Citera
2016-02-19, 17:36
Medlem
Känner mig lite småmysig av en 10 mg stilnoct! Dags för en till känner jag, men denna tar jag auf rektum! Ska bli spännande och se om ruset blir starkare! Har ju mild bensotolerans till ingen men är van vid att använda dessa små magiska piller så borde inte go bananas, men har å andra sidan aldrig tagit dem rektalt heller. Men Slingshot och andra lirare säger att backway is the way, såatte. See you on the DARK side. Höhö, roligt, va?

Det är förövrigt bra grejer Zolpidem LUNATA. Precis lika bra som de man får hämta på svenska apotek. Rekommenderas!
Senast redigerad av Pillervasimpelt 2016-02-19 kl. 17:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in