Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-19, 18:44
Medlem
Nja, säger jag. Men det kan bero på att jag har lite tolerans också, tror på det. Kände av den som den första. Slängde precis i mig en tredje nyss.

Hur är AT'n på Stilnoct jämfört med FM1?
Citera
2016-02-20, 13:18
Medlem
Jag har Imovane nu för att kunna somna. Äter Voxra som gör min sömn värre än nånsin just nu. Imovane är kanon för att kunna sova men jag drömmer marddrömmar. Blir så jäääävla hungrig av dom och sugen på allt onyttigt som finns haha. SÅ jag vågar nog inte ta dom så ofta eller alls..Men annars är dom bra och jag känner inte av dom annars dagen efter...ingen zombie eller så.

Har även Sobril men den ger mig ångest då det går ur kroppen,fast jag bara tagit någon ibland.

Får väl leva med att inte sova tills Voxran är insatt ordentligt och hoppas på att jag får sova så småningom.
Citera
2016-02-20, 13:34
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ausradieren
Xanor, stesolid, flunitrazepam, alla dessa starka benz ger mig inte ett skit. Men imovane ger ett riktigt skönt rus, men ack vad kort ruset är. Särskilt då man skjuter dom, det varar i kanske 20 sekunder. Finns det ingen benz som ger samma känsla som imovane men som sitter i längre?

Tyckte att etizolam hade en viss z-analogskänsla. Hur länge det satt i minns jag dock inte.
Citera
2016-02-20, 18:26
Medlem
polskzclager245s avatar
Har tagit Imovane nästan varje dag i ca 1 år men nu testade jag precis att röka skiten.. Är helt avtrubbad, känns som jag tagit en stor dos stesolid och det var bara 7,5 mg jag rökte.. Fattar inte detta med att Imo smakar skit, smakade inget
Citera
2016-02-22, 01:00
Medlem
Åh vilken lycka tog 10 mg zolpidem för tjugo minuter sen. Inte tagit den på tre veckor åhhhhhh tjena va den kickade in snabbt. försökte borsta tänderna seriöst ,försöker sitta vid sängkanten fullt fokuserad på att skriva detta inlägg seriöst medan hela omgivningen omkring mig bubblat och åker omkring i färger och former.
vill inte min man ska se hur knäpp jag blir när jag tagit zolpidem. känns som mobilen är en sten och man typ rister in bokstäverna.
nu försöker jag gå. känns som golvet lutar snett. kräver stor koncentrationsförmåga .

jo jo det går finfint det här förutom att mobilen böljar fram och tillbaka...

älskar hur träbokstäverna längst upp på hyllan ställt upp sig så fint för en dans . de dansar för mig. vackert ...
Citera
2016-02-24, 13:06
Medlem
mutemes avatar
Åt 45mg igår och 60mg idag. Blir bara trött (vilket iofs är tanken med själva substansen). Men att jag får rus, nej
Citera
2016-02-24, 13:13
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Åt 45mg igår och 60mg idag. Blir bara trött (vilket iofs är tanken med själva substansen). Men att jag får rus, nej
Du kanske ska redovisa vilken substans du menar...men jag har läst dig förut och utgår från att du menar Imovane.
Prova Zolpidem istället då. Den ska vara bättre för hallisar och sådant.
Citera
2016-02-24, 13:16
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Ganska värdelös att flumma på,drick 1-2 öl så blir effekten typ 10 gånger starkare men man gör bara sjuka saker som man ändå inte kommer ihåg.
Citera
2016-02-24, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Terror (old)
Ja, både imovan och stilnoct är klart underskattade. Tar mycket hellre någon av dom en t.e.x valium (diazepam). Dom är ju rå tråkiga.

Zolpidem som sagt e grymt undersakttade....tar man 40-80mg (jag vet men e mycket tolerant) så är dessa underbara mår som en kung ,,,tyvärr bara ca 30 min då jag anar att sömnen skall slå på ,men tar man ett glas till så håller det längre.....men för fan till er som aldrig käkat göm telefonen!!!! o resten av dina pills ,du hittar dom säkert inte under första timmen ...dan efter

mvh
Citera
2016-02-24, 21:47
Medlem
jag fick Zopiclon Jubilant idag, har tagit 10x10mg och känner mig skön i kroppen.
Lägger jag mig ner så deckar jag direkt.

Någon annan som testat dessa?
Citera
2016-02-24, 23:41
Medlem
Zolpimans avatar
Tog nyss en zolpidem Hexal efter att ha druckit en starköl. 2 Starköl kvar. Bör väl kunna få ut något rus av det? Är en man på 186cm och 56kg..
Citera
2016-02-25, 18:05
Medlem
Zolpimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zolpiman
Tog nyss en zolpidem Hexal efter att ha druckit en starköl. 2 Starköl kvar. Bör väl kunna få ut något rus av det? Är en man på 186cm och 56kg..

Vaknade upp med en ny flickvän på telefonen idag.. Vad fan gjorde jag igår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in