Citat:
Ursprungligen postat av
Redlinez
Tror jag postade mitt inlägg i fel tråd igår för jag var ganska väck igår kan man säga

Det beror på hur många om dagen man missbrukar och hur länge då kan vi snacka avtädning på imovane men äter man medicinskt som jag gör 1-2 om natten så sällan jag kan så byggs ingen tolrens plus ingen AT alls
Haha jaha, tänkte väl! Återfall på Imovane låter ganska konstig i mina öron då jag själv inte tycker det ger speciellt med rus även fast man trycker i sig två kartor + brännvin.
Själv får jag AT på 15mg/dag, men kan vara för att jag ätit det så länge också! Dock som sagt ingen speciell AT, men jag tror även att jag är rätt immun mot avtändningar då jag nästan aldrig får det om jag inte missbrukat det länge.
Fick antändning på Lyrica i 3+ veckor, då hade jag tagit runt 1500-2000 mg per dag i två veckor och sedan slutat, sedan på Imovane för att jag gått på det så länge, Tram får jag dock rejäl AT på. Men sedan har jag missbrukat stora mängder Oxy i flera veckor utan att känt någonting samt alkohol blir jag knappt bakis på längre, men har haft rejäla baksmällor. Jävligt skönt att inte få det längre dock, men man får ändå vara vaksam och aktsam!