Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-17, 11:12
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liberalasara
Någon som tycker det är skillnad på Imovane och Zopiklone.. vet att det är samma värksamma ämne. Men jag kan tycka att det är schysstare rus på Imovane.

Går imovane att köra IV?

Hej och hå

Jag kan varmt tipsa om att köra Imovane/zopiklon RP/rektalt istället. Det slår på mycket starkare och har en sorts kick även där! IV går säkert bra det med men rektalt verkar ha en väldigt hög biotillgänglighet.

Mvh
Citera
2016-02-17, 11:43
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Jag kan varmt tipsa om att köra Imovane/zopiklon RP/rektalt istället. Det slår på mycket starkare och har en sorts kick även där! IV går säkert bra det med men rektalt verkar ha en väldigt hög biotillgänglighet.

Mvh

Vill gärna ta oskulden med en RP men ändå inte. Gillar inte tanken att köra upp nåt där liksom Men har hört många säga att det slår på ordentligt då.
Citera
2016-02-17, 14:07
Fått Imovane 7,5mg för sömnen. Hjälper varken med en eller 1 1/2. någon "skön" känsla infinner sig inte heller. Är som sockerpiller.

Begriper inte hur ni kan "flumma" på dessa?
Och vad jag förstår, så verkar ni mest få minnesluckor alt. "se saker"? Vilket verkar mindre kul.

Förklara tjusningen för mig?
Citera
2016-02-17, 14:59
Bannlyst
Någon som testat LUNATA zolpidem 10mg moldaviska tror jag ,kom i blister skojpe läkar företag

mvh
Citera
2016-02-17, 17:44
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Klart pillerna fungerade men det tog inte lång tid innan toleransen hade stigit mot taket. Går fort om man har missbrukat dessa innan. Man känner aldrig av dom som man gjorde första gången man testa dessa imovane. Jag minns ett grymt body high och muskelavslpappning så jag sväva på moln kändes det som när jag låg i sängen. Sedan slocknade jag ganska snabbt och vakna 2 timmar senare och poppa 2 imovane till och mådde som en kung Det var goa tider det minsann!
Menar du första gången som första gången eller "första tiden"? Ingenting slår ju första gången som du säger när man hade haft ångest i flera år och sömnproblem. Menjag vill minnas att Imovane fungerade i flera år för mig och jag fick den där sköna euforin fram till nån dag där de slutade fungera, funkar bra att sova på osv men blir inte euforisk vilket är det jag är ute efter. Spelade ingen roll om jag tog 1,2,3 eller 6st. Samma sak med Xanor, Flunitrazepam, Valium osv. En gång tog jag en FM1:a typ för nåt år sen tror jag det var och jag fick all effekt såsom smaken i munnen, maten smakar godare, muskelavslappningen allting utom den där sköna euforin, och då hade jag inte käkat FM1 på ett år ca men hade käkat annan benzo och det är ju korstolerans. Ett par gånger ytterst sällan, kunde 1mg xanor eller 15mg imovane funka hur bra som helst, om jag åt varje dag i två månader så kunde den funka kanske en gång. Väldigt skumt. Min förhoppning är ju att de funkar som de ska om ca ett år, min hjärna och kropp måste nog återställa sig. gör just nu allt för att leva så hälsosamt som möjligt tagit bort alla droger och tränar tappar vikt osv.

Ang. Ditt första inlägg som du påstår att du skrev i fel tråd, kan jag ignonera det eller stämmer något när vi pratar om imovane te.x
Citera
2016-02-17, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Någon som testat LUNATA zolpidem 10mg moldaviska tror jag ,kom i blister skojpe läkar företag

mvh

Testar av dem nu inatt ,hoppas på samma effekt som alla zolpidem ,återkommer med recension
Citera
2016-02-17, 21:58
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Menar du första gången som första gången eller "första tiden"? Ingenting slår ju första gången som du säger när man hade haft ångest i flera år och sömnproblem. Menjag vill minnas att Imovane fungerade i flera år för mig och jag fick den där sköna euforin fram till nån dag där de slutade fungera, funkar bra att sova på osv men blir inte euforisk vilket är det jag är ute efter. Spelade ingen roll om jag tog 1,2,3 eller 6st. Samma sak med Xanor, Flunitrazepam, Valium osv. En gång tog jag en FM1:a typ för nåt år sen tror jag det var och jag fick all effekt såsom smaken i munnen, maten smakar godare, muskelavslappningen allting utom den där sköna euforin, och då hade jag inte käkat FM1 på ett år ca men hade käkat annan benzo och det är ju korstolerans. Ett par gånger ytterst sällan, kunde 1mg xanor eller 15mg imovane funka hur bra som helst, om jag åt varje dag i två månader så kunde den funka kanske en gång. Väldigt skumt. Min förhoppning är ju att de funkar som de ska om ca ett år, min hjärna och kropp måste nog återställa sig. gör just nu allt för att leva så hälsosamt som möjligt tagit bort alla droger och tränar tappar vikt osv.

Ang. Ditt första inlägg som du påstår att du skrev i fel tråd, kan jag ignonera det eller stämmer något när vi pratar om imovane te.x

Jo jag menar det du säger första gången man tog det var fanatastiskt. Tror jag skrev rätt tråd så det är ingen fara. Det är sån jäkla krut i kmina benso så ibland hänger jag int med riktigt Nä men grejen är att har man engång missbrukat benso / z - analoger så som imovane/stilnoct så vara den sköna känslar i nån vecka om man äter det medicinskt efter ett uppehåll sedan stiger toleransen och dess sköna effekter ganska snabbt om man missbrukade detta innan. Tyvärr så kommer vi nog aldrig känna som det gjorder första gången vilket är väldigt synd.. Var som att sväva på moln som du säger efter år av ångest och sömnproblem. Men tar man paus emmelanåt på imovane och benso så stiger inte toleransen lika fort och man kan hålla sig skön på det sätttet. Eller man mår ju bra endå utan paus för man är ju ångest fri och kan sova
Citera
2016-02-17, 21:59
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:

mvh

Första gången jag hör talas om LUNATA. Återkom för jag vart nyfiken nu Är dom bra vill jag också ha dessa.

Mvh
Citera
2016-02-17, 23:00
Medlem
KorpChristers avatar
Citat:
Tror jag postade mitt inlägg i fel tråd igår för jag var ganska väck igår kan man säga Det beror på hur många om dagen man missbrukar och hur länge då kan vi snacka avtädning på imovane men äter man medicinskt som jag gör 1-2 om natten så sällan jag kan så byggs ingen tolrens plus ingen AT alls

Haha jaha, tänkte väl! Återfall på Imovane låter ganska konstig i mina öron då jag själv inte tycker det ger speciellt med rus även fast man trycker i sig två kartor + brännvin.

Själv får jag AT på 15mg/dag, men kan vara för att jag ätit det så länge också! Dock som sagt ingen speciell AT, men jag tror även att jag är rätt immun mot avtändningar då jag nästan aldrig får det om jag inte missbrukat det länge.

Fick antändning på Lyrica i 3+ veckor, då hade jag tagit runt 1500-2000 mg per dag i två veckor och sedan slutat, sedan på Imovane för att jag gått på det så länge, Tram får jag dock rejäl AT på. Men sedan har jag missbrukat stora mängder Oxy i flera veckor utan att känt någonting samt alkohol blir jag knappt bakis på längre, men har haft rejäla baksmällor. Jävligt skönt att inte få det längre dock, men man får ändå vara vaksam och aktsam!
Citera
2016-02-17, 23:15
Bannlyst
Citat:
Första gången jag hör talas om LUNATA. Återkom för jag vart nyfiken nu Är dom bra vill jag också ha dessa.

Mvh

precis som svenska stilnoct ,sanval ,Ambien osv.....tummen upp
Citera
2016-02-18, 11:26
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:

Låter bra det där!

Ska lägga en order på dessa jag.

Dina omdömen litar man på.
Citera
2016-02-18, 11:40
Medlem
Citat:
Najs. Kommer också få mina idag (om jag har tur!). Annars imorgon. Skönt att det är bra kvalitet på dom iaf!

Är det ohälsosamt att ta Stilnoct rektalt? Det ska tydligen ge starkare effekt och bättre kick, men kanske finns en baksida (höhö) till det?
Senast redigerad av Pillervasimpelt 2016-02-18 kl. 11:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in