2015-10-26, 10:38
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Vad får du ut?. Får du också någon tramsvariant som är helt verkningslös?
Aaa fått en del verkningslös medicin. Men circan din skall ju funka men funkar enligt mig inte många gånger efter varandra. Sen har vi ju atarax funkar inte alls..och propavan som jag bara får restless legs även på låg dos.
Citera
2015-10-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Om jag slog i huvudet så kommer jag inte ihåg det, men det tror jag inte. Däremot hade jag käkat benzo och z-analoger ett tag och slutade tvärt efter den kvällen. Var också känslomässigt kaos. Troligare att det var en blandning mellan dessa, men så tänkte man ju inte just vid tillfället när man slutade. Då trodde jag mer på permanenta hjärnskador av denna blandning. Den avtändningen var den värsta jag varit med om.

Har även vid ett annat tillfälle blandat Xanor med vodka även det har resulterat i ett extremt alkoholrus och att jag däckat, utan några sådana effekter efteråt förutom att jag mådde jääävligt dåligt när jag vaknade.
Tenderar att uppleva aggressioner när jag är kanonfull på Z. Stormat en släktfest-disco i en BSF-hyreslokal, drack slattar och spydde på golvet efter våldsam dans, då lätt på flängden av alkohol i början. Red ut därifrån med näsan i skyn ändå.

Tråkigt att du inte verkar må bra i ditt bruk, hoppas det blir bättre, frid!
Citera
2015-10-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Tenderar att uppleva aggressioner när jag är kanonfull på Z. Stormat en släktfest-disco i en BSF-hyreslokal, drack slattar och spydde på golvet efter våldsam dans, då lätt på flängden av alkohol i början. Red ut därifrån med näsan i skyn ändå.

Tråkigt att du inte verkar må bra i ditt bruk, hoppas det blir bättre, frid!

Tonåren. Det är en förvirrad tid.
Citera
2015-10-26, 23:38
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Är lite lugn nu, på 75mg Imovane. Folk hetsar upp dig för mycket. Ta det lugnt. Du kan förövrigt kanppt överdosera Imovane ( zopiklon ) . Så bara testa på och finn er magical limit.
Citera
2015-10-26, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Är lite lugn nu, på 75mg Imovane. Folk hetsar upp dig för mycket. Ta det lugnt. Du kan förövrigt kanppt överdosera Imovane ( zopiklon ) . Så bara testa på och finn er magical limit.

Jo, precis man kan ta väldigt mycket utan att det skulle bli farligt. Jag gick förut i månader på ca 100mg zopiklon dagligen. Den dosen byggde jag dock upp. Skulle någon ta den dosen som inte har så hög tolerans skulle denne behövas magpumpas asap.
Citera
2015-10-27, 00:04
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Jo, precis man kan ta väldigt mycket utan att det skulle bli farligt. Jag gick förut i månader på ca 100mg zopiklon dagligen. Den dosen byggde jag dock upp. Skulle någon ta den dosen som inte har så hög tolerans skulle denne behövas magpumpas asap.

Håller med dig. Många här verkar tro att man är en väldigt nergången junkie/sprutnarkoman när man säger sånt, så beware. Jag lägger mig på 100mg+ när jag vill festa till det, a la Imovane style!Kan tillägga att utöver mitt (miss?)brukande av Imovane, så sköter jag kost och träning o sömn ( bilket annars titt som tätt blir lidande) Även socialt blir man liksom mer relaxed och det hela flyter på bättre.
Senast redigerad av GravtPsykisktStord 2015-10-27 kl. 00:06.
Citera
2015-10-27, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Håller med dig. Många här verkar tro att man är en väldigt nergången junkie/sprutnarkoman när man säger sånt, så beware. Jag lägger mig på 100mg+ när jag vill festa till det, a la Imovane style!Kan tillägga att utöver mitt (miss?)brukande av Imovane, så sköter jag kost och träning o sömn ( bilket annars titt som tätt blir lidande) Även socialt blir man liksom mer relaxed och det hela flyter på bättre.

Jo, allt blir fan bättre med zopiklon. Borde egentligen göras om till medicin för social fobi.
Citera
2015-10-27, 11:34
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Jo, allt blir fan bättre med zopiklon. Borde egentligen göras om till medicin för social fobi.

Kunde inte ha sagt det bättre själv
Brukar slänga i mig ett par Imovane/stilnoct om jag ska ut och göra ärenden osv.
Fungerar finemang det !
Citera
2015-10-28, 16:55
Medlem
ambigues avatar
Någon som stött på zolpidem som ser ut såhär: http://i.imgur.com/S7sabE1.jpg

Runda, vita, helt omärkta

Edit; Är väl dessa jag troligtvis fått http://www.pharmer.org/images/foreig...stilnox-sanval
Senast redigerad av ambigue 2015-10-28 kl. 17:05.
Citera
2015-10-28, 17:33
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Någon som stött på zolpidem som ser ut såhär: http://i.imgur.com/S7sabE1.jpg

Runda, vita, helt omärkta

Edit; Är väl dessa jag troligtvis fått http://www.pharmer.org/images/foreig...stilnox-sanval

Stämmer att det är dessa, de är ganska vanliga. Återkom gärna med effekten.
Citera
2015-10-28, 18:19
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Stämmer att det är dessa, de är ganska vanliga. Återkom gärna med effekten.

Jag har rätt hög tolerans just nu så kan bli svårt att utvärdera effekten men vi får se!
Citera
2015-10-28, 20:31
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Jag har rätt hög tolerans just nu så kan bli svårt att utvärdera effekten men vi får se!

Uppdatering vore på sin plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in