2013-02-15, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Blir man inte väldigt fort resistent när det gäller både imovane och stilnoct? Har aldrig fått det utskrivet och endast tagit det när jag velat sova så min kunskap är oerhört begränsad om detta.

Xtc + Stlinoct har jag väldigt bra erfarenheter av däremot.

Jo, det sägs det här. Har aldrig haft en tanke att "missbruka" det; har inte tagit mer än två 7.5'or någonsin. Varför? Jag menar, vill jag droga så är det ju inte en massa av mina sömntabletter jag ger mig på... Det fattar jag inte. De tabletterna är reserverade till sömnen, som är j-t viktig för mig, jag har nog av demoner som sliter i min kropp när jag ska lägga mig. Jag vill liksom inte förstöra den grejen som befriar mig från de demonerna.
Jag behöver bara gå 300 meter så kan jag köpa fullgott rökheroin, och de flesta andra drogerna. Medicin är medicin för mig. Imovane är min vän och räddare, det är aldrig något jag skulle kunna missbruka.
Citera
2013-02-15, 22:50
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
text

Så under hela din tid som du fått det utskrivet så har resistansen aldrig höjts?

Det var det jag menade men var otydlig då jag är lite väck å full.
Citera
2013-02-15, 23:22
Bannlyst
Citat:
Så under hela din tid som du fått det utskrivet så har resistansen aldrig höjts?

Det var det jag menade men var otydlig då jag är lite väck å full.

Jo, den har höjts. Men den funkar fortfarande. Den är ju inte längre så euforisk som den en gång var tyvärr. 2 år har jag använt den.
Citera
2013-02-15, 23:25
Medlem
Jag har ätit stilnoct av och till i kanske fem år. Jag har inte blivit tåligare. Om jag inte tar något på en vecka så är jag sjukt mysig på bara 10mg. Men om jag tar 30-40 mg typ fyra dagar i rad , då blir jag mindre påverkad
Citera
2013-02-15, 23:35
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
Jo, den har höjts. Men den funkar fortfarande. Den är ju inte längre så euforisk som den en gång var tyvärr. 2 år har jag använt den.

Ledsen om jag tjatar med frågor men jag är oerhört nyfiken då jag ganska snart kommer att be min läkare om stilnoct.

Hur många gånger under dessa 2 år har dosen höjts?
Citera
2013-02-15, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ledsen om jag tjatar med frågor men jag är oerhört nyfiken då jag ganska snart kommer att be min läkare om stilnoct.

Hur många gånger under dessa 2 år har dosen höjts?

Ingen. Jag har 1-1.5 tablett dagligen. Har bara tagit 2 tabletter vid väldigt speciella tillfällen, typ att min flickvän var psykotisk. Tidigare hade jag propavan, men så fick jag en slags panikattack. Kunde inte andas vare sig i drömmen eller när jag vaknade. Hade antagligen överdoserat subutex, så jag hade en mild andningsdepression. Efter det var jag för första gången i livet rädd för något, vid sidan av min far när jag var liten då. Att somna. Då fick jag Imovane.
Det är världens bästa medicin! Alla heroinister jag vet har en slags kärlek till Imovane av någon anledning. Det kanske säger något.
Citera
2013-02-16, 00:10
Medlem
Hkicks avatar
Tog Stilnoct 10mg x9st istället för 2st bara.

eller ska jag slänga på 2st? Vill att de ska räcka och fucka ur.

Vad tror ni kommer att hända?

Jag vill fucka ur ordentligt ikväll och sitta framför datorn
Senast redigerad av Hkick 2013-02-16 kl. 00:13.
Citera
2013-02-16, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hkick
Tog Stilnoct 10mg x9st istället för 2st bara.

Vad tror ni kmmer hända? eller ska jag slänga på 2st? Vill att de ska räcka och fucka ur.

Vad tror ni kommer at hända?

Ta inga fler, du kommer ändå inse imorgon hur jävla hög du var. Även om du inte tror det nu
Du borde gömma dom.
Citera
2013-02-16, 00:16
Medlem
Hkicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Ta inga fler, du kommer ändå inse imorgon hur jävla hög du var. Även om du inte tror det nu
Du borde gömma dom.

Jag har flummat på stillar förr, men bara till att softa. så jag ändrade mig.
jag vill bara fucka ur så mycket man bara kan nu hät hemma ensam, jag vill att lägenheten ska vara kaos. Fattar ni?
Citera
2013-02-16, 00:31
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Är Sonata bra? blev erbjuden ca 50 st mot en sub en gång men jag avböjde.
Som ett litet barn till imovane/stilnoct, svagare med andra ord.
Somna dock på 15mg solo en gång för länge sedan.
Citera
2013-02-16, 00:31
Medlem
Hkicks avatar
tar mina 2 sista 10mg nnu

En karta
Citera
2013-02-16, 01:10
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkick