2015-06-29, 01:02
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Ser ju såna där människor i tråden jämt. Kommer in mitt i natten och klagar på uteblivet rus, sedan dagen efter raddar de upp allt dumt de gjort under natten och inser att de blivit höga som hus men inte fattat det förrän dagen efter.

Jo, det är tyvärr inget nytt men efter några erfarenheter så hoppas man att dom lär sig något iaf. Det man inte minns har inte hänt (eller nåt).
Citera
2015-06-29, 01:10
Medlem
Blygfisens avatar
Atarax % Nozinan fick jag testa ihåo med provapan, inget förbättring.
Fock då Zopilon 2x7.5mg till natten, men ej även hjälpte det, särskilt inte mot mina isomnimgsabesvr.
Fick Zopiklon på recept,ihop med Nitrazepam, vilket gav mindre sömnm kostihgt.

Nu har jag Stesolid vid ångest inför sömnen och även Zolpidem, men den ger biverkningar i form av huvudvärk coh ilsket humär.
Citera
2015-06-29, 02:49
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Vad är du ute efter egentligen?

Imovanen har redan verkat men du försöker ju inte sova ens.

Stäng datorn, lägg dig och ta Imovane så funkar det för sömn.

Imovane och några öl är roligt att flumma på. Finns risk att det blir för mycket och att man gör dumma saker men jävlar vad skönt det är.
Citera
2015-06-29, 17:59
Medlem
Nicke1234s avatar
Hej på er! Idag har jag fått mina Zolpidem/Stilnoct som jag beställde från England, styrka 10 mg. Ett par frågor:
Har aldrig tidigare testat Zolpidem, men Zopiklon/Imovane har jag däremot väldigt hög tolerans mot. Kan käka ett helt paket utan att bli särskilt påverkad...

Men hur är det med Zolpidem? Substanserna är ju ganska lika, så jag undrar om jag har tolerans mot Zolpidem trots att jag aldrig provat det tidigare. Hur lång tid tar det innan Zolpidem funkar, samma tid som med Imovane? Tack för svar.
Senast redigerad av Nicke1234 2015-06-29 kl. 18:02.
Citera
2015-06-29, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1234
Hej på er! Idag har jag fått mina Zolpidem/Stilnoct som jag beställde från England, styrka 10 mg. Ett par frågor:
Har aldrig tidigare testat Zolpidem, men Zopiklon/Imovane har jag däremot väldigt hög tolerans mot. Kan käka ett helt paket utan att bli särskilt påverkad...

Men hur är det med Zolpidem? Substanserna är ju ganska lika, så jag undrar om jag har tolerans mot Zolpidem trots att jag aldrig provat det tidigare. Hur lång tid tar det innan Zolpidem funkar, samma tid som med Imovane? Tack för svar.

Jag har haft väldigt hög tolerans på Zopiklon, men ändå fått det att funka med Zolpidem.
Så det är bara att testa. 4st Zolpidem och jag hade t.om ruset.
Citera
2015-06-29, 18:11
Medlem
Citat:

Pröva 1-2 med en öl. Kan funka utan tillägg. Om behövs, du vet vad du ska göra
Citera
2015-06-29, 18:29
Medlem
Nicke1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homelessigbg
Pröva 1-2 med en öl. Kan funka utan tillägg. Om behövs, du vet vad du ska göra

Jag har slutat supa och käkar Antabus. Så alkohol är uteslutet. Tror jag börjar med 3. Blir det för lite så får jag väl fylla på.
Citera
2015-06-29, 18:35
Medlem
Citat:
Jag har slutat supa och käkar Antabus. Så alkohol är uteslutet. Tror jag börjar med 3. Blir det för lite så får jag väl fylla på.

Då förstår jag. Förlåt, kunde inte veta att du slutat med alkohol.

Hursom helst, lycka till.
Citera
2015-06-29, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blygfisen
Atarax % Nozinan fick jag testa ihåo med provapan, inget förbättring.
Fock då Zopilon 2x7.5mg till natten, men ej även hjälpte det, särskilt inte mot mina isomnimgsabesvr.
Fick Zopiklon på recept,ihop med Nitrazepam, vilket gav mindre sömnm kostihgt.

Nu har jag Stesolid vid ångest inför sömnen och även Zolpidem, men den ger biverkningar i form av huvudvärk coh ilsket humär.

Jag är ganska så säker att Nitrazepamen förstör din sömn, jag har ätit ca 60 Nitrazepam 5mgare i månaden sen 2007 så för mer än 1-2 Nitra blir som dålig neuroleptica bara enligt i princip alla jag känner// Waste

Men atarax, nozinan och helvetetsmedlet propavan måste du sluta med, jävla mardröms och benkrypsskräp
Senast redigerad av Wastebasket 2015-06-29 kl. 20:35.
Citera
2015-06-29, 20:40
Medlem
Nicke1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homelessigbg
Då förstår jag. Förlåt, kunde inte veta att du slutat med alkohol.

Hursom helst, lycka till.

Tog 30 mg för en halvtimma sen. Känner mig allmänt konstig på nåt vis, svårt att förklara. Som nån slags overklighetskänsla...Helt annan effekt än på Immisar. Men jag är glad och mår bra.
Tror jag ska ta 3 till och se vad som händer. Kan man "boosta" Zolpidem med grapefrukt eller funkar det bara med Imovane? Har 2 styck Imovane också, men vet inte om det är så förståndigt att blanda Zolpidem och Imovane...
Senast redigerad av Nicke1234 2015-06-29 kl. 20:45.
Citera
2015-06-29, 20:41
Bannlyst
Ska få ett sample på 4 imovane imorn av en känd öppen butik.

Ska bli intressant verkligen att jämföra.

Tycker alla som jobbar för att få fram imovane åt folket förtjänar stort creed!!

MVH Wastebasket
Citera
2015-06-29, 21:08
Medlem
Citat:
Tog 30 mg för en halvtimma sen. Känner mig allmänt konstig på nåt vis, svårt att förklara. Som nån slags overklighetskänsla...Helt annan effekt än på Immisar. Men jag är glad och mår bra.
Tror jag ska ta 3 till och se vad som händer. Kan man "boosta" Zolpidem med grapefrukt eller funkar det bara med Imovane? Har 2 styck Imovane också, men vet inte om det är så förståndigt att blanda Zolpidem och Imovane...

Iom att du mår så bra, samt ska ta 30 till ( du är boss) men är det nödvändigt att boosta ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in