Citat:
Ursprungligen postat av
Helliano
Hon tog en tablett (10 mg) hon såg allt från gubbar till spöken hon nämnde även att det snöade.. allt i form av skuggor egentligen. Hon lyckades dessutom ge min nya datorstol en ninjaspark då hon trodde det var någon som ville skada henne.
Ena stunden var allting hon såg jättekul och jag fick hålla fast henne för att inte springa iväg och titta på allt som hände.. andra sekunden var hon livrädd och trodde det hon såg skulle skada henne.
amitt i hennes tripp blev jag akut skitnödig dessutom, men jag vågade inte lämna henne ensam.. så blev ett komiskt försök till ett toalettbesök när jag satt med dörren öppen och skrek att hon skulle hålla sig lugn medans jag ströp en neger.
Hon har rätt stora problem med sömnen, men oftast inte insomningen så detta var ett test för henne. Men när hon väl somnade så sov hon i nästan åtta timmar i sträck (vilket aldrig hänt förut).
Nästa gång ska vi testa Imovane (7.5 mg) hade jag tänkt, så får vi se om hon ser mindre kul saker på dem.
Jag har själv tagit allt från en till tre tabletter (10-30mg) och aldrig sett något, men jag sover som en gud och vaknar utsövd. Jag har då andra sidan bara problem med insomningen, när jag väl somnat så sover jag.
Först och främst, tack för dagens skratt! Jobbigt att du behövde gå och skita mitt i allt också, haha.
Låter som ni hade en händelserik natt.

Aja, hoppas det funkar med Imovanen för henne så hon får sova. Återkom gärna med resultat.