2015-06-29, 22:41
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1234
Tog 30 mg för en halvtimma sen. Känner mig allmänt konstig på nåt vis, svårt att förklara. Som nån slags overklighetskänsla...Helt annan effekt än på Immisar. Men jag är glad och mår bra.
Tror jag ska ta 3 till och se vad som händer. Kan man "boosta" Zolpidem med grapefrukt eller funkar det bara med Imovane? Har 2 styck Imovane också, men vet inte om det är så förståndigt att blanda Zolpidem och Imovane...

Jag har blandat dom ett par gånger... vet inte om det är farligt eller inte men jag överlevde. Dock TOTAL däckning och blackout så fort dom verkar, även på små doser. Inget att rekommendera.
Citera
2015-06-30, 00:21
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Tagit en Imovane 7.5 mg idag klockan 14.30, tog just 2 concerta 36 mg x2 vill säga. Bra eller dålig combo?

sammanfattningsvis: du ogillar imovane pga en "balkongincident" med sjukhusbesök som följd, men sitter ändå och dagpundar imovane och blandar med cs. föreslår att du skaffar riktiga benso om du vill bli av med ångest under dagen, och knaprar ansvarsfullt
Citera
2015-06-30, 01:20
Medlem
Droppar 7,5 mg x 4 zopiklon. Hoppas på lite skevhet.
Citera
2015-06-30, 01:54
Medlem
Tog 2x7,5 mg till.
Citera
2015-06-30, 06:06
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastebasket
Jag är ganska så säker att Nitrazepamen förstör din sömn, jag har ätit ca 60 Nitrazepam 5mgare i månaden sen 2007 så för mer än 1-2 Nitra blir som dålig neuroleptica bara enligt i princip alla jag känner// Waste

Men atarax, nozinan och helvetetsmedlet propavan måste du sluta med, jävla mardröms och benkrypsskräp

Tack för svar. Jag äter bara Zolpidem regelbundet för insomningen,
Har Stesolid vid behov.

Atarax, Propavan samt Nozinan har jag slutat med, även om de ligger hemma och tar plats i skåpet.
Citera
2015-06-30, 21:10
Medlem
trueforgoods avatar
Jag måste vara extremt känslig för benzo/z-preparat. Trots att jag ätit zopliklon/Zolpidem 5-6 dagar i veckan i över ett år (och Stesolid 1-2 gånger per vecka vilka ska orsaka korstoleranta) blir jag fortfarande väldigt snurrig/"berusad" på 2 zolpidems. Har inte upplevt nån toleransökning alls på så lång tid! Är detta vanligt?
Citera
2015-07-01, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blygfisen
Tack för svar. Jag äter bara Zolpidem regelbundet för insomningen,
Har Stesolid vid behov.

Atarax, Propavan samt Nozinan har jag slutat med, även om de ligger hemma och tar plats i skåpet.

Tror imovane 5mg vore bra för dej, men Bromazepam 6 mg tror jag till 100% vore en dundermedecin åt dej.

Huvudsaken du mår bra
Citera
2015-07-01, 00:16
Bannlyst
Fick mitt sample på 4 Imovane idag!

DUNDERBRA!!!!! Fan va bra, nu har hjag 3st DUNDERkranar på Imovane och dessutom recept på 1 år i taget på en 7,5mg per dag! YYYEEEAAA
Citera
2015-07-01, 01:31
Bannlyst
Citat:
Fick mitt sample på 4 Imovane idag!

DUNDERBRA!!!!! Fan va bra, nu har hjag 3st DUNDERkranar på Imovane och dessutom recept på 1 år i taget på en 7,5mg per dag! YYYEEEAAA

Bara du inte börja käka denna okontrollerat. Det är den värsta fällan jag har varit med om- Äckligare AT och då har jag varit amfetatamist tidigare, och sista åren mest tunga opiater. Båda dessa är 'snälla' att gå av. Än att bara reducera den dagliga dosen jag hade för en vecka sen på Imovane - som var 53.5mg, per dag. + andra droger. Ändå betraktade jag den bara som en ofarlig b-drog (det var ju ingen 'riktig' benso ens).
Ett grovt misstag....

Hallucinationerna man får av sömnlösheten är nästan som snedtändning med thailändska magic mushrooms som man röker/rökte (vilket har varit det värsta allt time för mig). Nummer två är Imovane.
Citera
2015-07-01, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Bara du inte börja käka denna okontrollerat. Det är den värsta fällan jag har varit med om- Äckligare AT och då har jag varit amfetatamist tidigare, och sista åren mest tunga opiater. Båda dessa är 'snälla' att gå av. Än att bara reducera den dagliga dosen jag hade för en vecka sen på Imovane - som var 53.5mg, per dag. + andra droger. Ändå betraktade jag den bara som en ofarlig b-drog (det var ju ingen 'riktig' benso ens).
Ett grovt misstag....

Hallucinationerna man får av sömnlösheten är nästan som snedtändning med thailändska magic mushrooms som man röker/rökte (vilket har varit det värsta allt time för mig). Nummer två är Imovane.

Shit, ska dra ner på intaget, tänker inte sluta pga att imovanen hjälpt mej i 10 år, bästa medicin jag haft.
mvh
Citera
2015-07-01, 02:12
Bannlyst
Citat:
Shit, ska dra ner på intaget, tänker inte sluta pga att imovanen hjälpt mej i 10 år, bästa medicin jag haft.
mvh

ja, det tyckte jag med, tills jag börja använda den dagtid för att 'bota' min opiatabstinens, vilket jag trodde var bättre än vanlig benso

jag kan bara säga att det är den värsta mardrömmen jag har varit, och jag varit med en del
Citera
2015-07-01, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Ett grovt misstag....

Som imovanekung instämmer jag på detta! nft tar jag bara imo vid behov kanske blir 1-3 ggr/månad. Förut höll jag på dagligen. Vidrigt att kliva av speciellt rent psykiskt, man kan vara väldigt förvirrad och få diverse panik-attacker. Börjar man kliva över medicinska doser...då bör man börja se upp (dvs.) över 15 mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in