2009-04-15, 13:51
Medlem
Här är Mackan med i en artikell

http://www.aftonbladet.se/sportblade...?service=print
Citera
2009-04-15, 13:56
Medlem
I Annas Blogg

http://blog.annaingman.com/#post60
Citera
2009-04-15, 14:04
Medlem
Har aldrig hört att Kelly va nån vidare fighter.....opålitlig galning,mytoman ja..
och att slå vanliga Svenssons på käften kan många
Gobbad och på kryckor känndes han inte allt för farlig..va jag minns
Citera
2009-04-15, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhamedkarlsson
Mycket intressant tråd!
Många här inne har verkligen koll och andra har ingen koll alls.

Jag skulle undra om ett par personer som inte direkt är okända i GBG.

Vi börjar med Tommy Rosén. En galning som har gjort allt man kan göra och lite till. Killen har dansat naken på parkeringsplatser till ABBA samtidigt som han har becknat. Han har stått med byxorna neddragna på MC-Donalds och haft kuken hängande framför andra gäster samtidigt som han äter Big-Mac. Han är ett original utan dess like! Nu undrar jag om det är någon som vet vad han gör idag? Sitter han inne eller är han ute?
Tommys kompisar Shakib och Gyner, sitter dom inne eller är dom ute? Stämmer det att Gyner golade?

Sedan undrar jag om en annan galning, Jerry Hallberg, jag vet att han åkte in för ett par årsedan och jag tror att snuten sköt hans hund, är inte säker där, men är han ute nu eller? Det roliga med honom är att han stod med en ak-4a utanför Mikael Danielssons lägenhet innan han åkte in, Mikael hade hotat Jerry på mobilen och sa att han skulle plocka honom, 30min senare stod Jerry utanför Mikaels lägenhet, Mikael åkte till Skåne och gömde sig i 2 veckor efter det Nu till det roliga, efter att Jerry åkte in sa Mikael att han precis hade tänkt att plocka bögjäveln Jerry men eftersom Jerry hade åkt in så kunde han inte det! Så nu undrar jag om Jerry är ute och isåfall har Mikael plockat honom än? Vissa är bra på att snacka och väldigt tuffa i telefonen

Kom igen nu! Är det ingen som vet nåt om GBG:s kultpersoner nr1?
snorig, förbannde p, eller sicilianaren? Ni måste ha hört något.
Citera
2009-04-15, 14:29
Medlem
Stösta vakten i stan (någonsin förmodligen)kroppbyggaren Sacha stod på Park Lane några år.
Med sina 191cm på 135kg(i bra form) va han jävligt respektingivande.
Va sjukt stark och hade kört mycke kampsport.......hade inga problem(vig som satan) att lägga upp 48orna i ansiktet på folk om det behövdes.
Han va dock jävligt snäll å behövde sällan bli arg
Hade bricka och stod som vakt på Liseberg ett tag.
Vet att han va med i en mc-olycka som han skadade sej alvarligt i.
Blev lite ledsen när jag hörde att han åkt ditt i nån större härva med amfetamin(typ50kg)....
han kändes som att han va lite för snäll för den världen då ja kände han iallafall.
Han umgicks ju med en känd grek(borta nu) här i stan som iochförsej kanske inte va mammas pojke.

Synd på bra kille.
Citera
2009-04-15, 14:34
Medlem
Citat:
Kom igen nu! Är det ingen som vet nåt om GBG:s kultpersoner nr1?
snorig, förbannde p, eller sicilianaren? Ni måste ha hört något.

Sicilianaren är väll bannad.......han verkade ha lite koll..
får väll hoppas han kommer tebax.
Känner igen namnet Rosen...men kommer inte ihåg vilket sammanhang.
Citera
2009-04-15, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Jo, jag vet. Hon var inget geni. Klart under normalintelligens. Men hon var snäll, glad och trivsam. Och ruskigt vacker, men det är hon inte nu. Rejält fet röv. Jag tyckte om henne, lätt att ha att göra med. Men det är klart, det är ju inte en tjej man vill ha barn med, helt enkelt för dum.
Det tog ju slut mellan dem innan ungen föddes. Jag hade henne hemma hos mig innan dess, innan hon var gravid. Hon gillade techno mycket då, och sprack på tisdagar på knarkstället vid trädgården. Kommer inte ihåg var det hette, men polisen tog henne minst en gång där vet jag.
Tyson vet jag vem det är. Hon slogs ju mycket, men aldrig med mig. Men jag vet av vilka och varför han avrättades. Det är ingen hemlighet, men likväl ing
et man kan prata om. Det är en annan historia.

Då borde han väl passa bra ihop med henne för dummare jävel än Kelly får man leta efter.
Citera
2009-04-15, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av botten e nådd
Jäpp, där trillade äntligen polleten ner.. Jo jag har festat med henne också på ada´s och liknande hak..

För att kanske avsluta frågetecknena, så är jag faktiskt helt ovetande om vilken klubb han tillhört. Han pratade mycket om att han tränade upp i Angered, antar nere på abc lokaler, tillsammans med någon annan i europaklassen. Det ända namnet jag kan komma på är Petri Sipponen, men jag vet inte med säkerhet. Minns ärligt inte vem/var han tränade under 80 talet. Han prata iaf mycket om att han tränat i Angered. Sen fanns där ju iof RTZ i Gårdsten, men jag vet ej..
Sen skall man nog tona ner en EM vnst på 80 talet. Då var dessa galor ofta kassa, det drällde dessutom av inofficiella förbund och mästerskap. För jag blev själv förvånad när det kom på tal en gång i tiden, då jag aldrig hört om detta tidigare. Det borde jag ändå, är rätt insatt i det eller var rättare sagt..
Så nu vad det med den saken, tack iaf för att du fick fram Sandra så man slipper ligga vaken och grubbla där..

Tro mig han har ej tränat nåt, han har en väldigt livlig fantasi. Eller i och för sig han har väl tränat på alla tjejer han slagit gula å blå. Kristen my as, han blir alltid kristen lite titt som tätt men det går alltid över igen. Nä detta är en riktigt ond ioch elak jävel utan några som helst goda sidor.
Citera
2009-04-15, 21:10
Bannlyst
Han sket ju fullständigt i sin son ända från början och förföljde mer eller mindre Sandra. Den lille killen verkade tidigt ha alla problem man kunde ha. Dessutom så hade han kört in Sandra på E och GHB. Men det verkade som hon fixade det till slut, eftersom jag träffade henne förrförra sommaren på slottskogen, då hade hon en litenliten unge med sig. Det gjorde mig glad att se henne, med tanke på hur slagen och nerkörd i droger hon hade varit. Allt Kellys fel. Inte trodde jag att det skulle gå så bra för henne. Jag tror fortfarande att det är Kelly jag läxade upp på vårväderstorget. Men detta var innan allt det dåliga hade hänt, och jag visste inte vem han var. Hade jag vetat hur han skulle behandla sin tjej och sin son, hade jag nog slagit ihjäl honom på plats. Jag är faktiskt kapabel till det, eftersom jag själv blev sönderslagen av min far, och själv varit fast under många år i drogernas strypgrepp.
Citera
2009-04-16, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellshocked
Är det Stefan Beckstedt (19680630) ni undrar om?

Varför hänger du ut honom med persnr ? Är du blåst eller, din tjackpundare!
Citera
2009-04-16, 21:57
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Nej Tommy Rosén är inte död, om du menar den Tommy som jag menar, han från Backa!

Tommy träffade jag till och från, senast var det väl en 7-8 månader sen..
Vi har en gemensam kompis i backa, så där av anledningen till att jag känner honom lite flyktigt. Mitt intryck av honom är att detta är en.. minst sagt mycket originel (läs: skum) herre.. Vet inte varför jag känner så, men nåt är det.. Sen alla historier som jag hört i efterhand, förstärker bara det intrycket..

Sen för att återgå til Trygve "kelly" green, som en del tycks ha en del åsikter om. Det pratas om att han inte tränat det och inte datt. Spelar inte så stor roll egentligen, då han ändå är kraftigt rörelseförhindrad efter att fått höften bortskjuten.. Men jag känner han såpass väl iaf, då han mer eller minder bodde hos mej ett tag i slutet på 90 talet.. ( naturligtvis utan mitt samtycke, han brukade helt enkelt stanna kvar. så att säga) Jo han har varit mycket bra på att fightas innan hans handikapp, inget mer att diskutera om det! Därom så håller jag fullständigt med om att han är en genomond psykopat och faktisk, jag har aldrig sätt några goda sidor hos honom..
Citera
2009-04-16, 22:02
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BULTA
Stösta vakten i stan (någonsin förmodligen)kroppbyggaren Sacha stod på Park Lane några år.
Med sina 191cm på 135kg(i bra form) va han jävligt respektingivande.
Va sjukt stark och hade kört mycke kampsport.......hade inga problem(vig som satan) att lägga upp 48orna i ansiktet på folk om det behövdes.
Han va dock jävligt snäll å behövde sällan bli arg
Hade bricka och stod som vakt på Liseberg ett tag.
Vet att han va med i en mc-olycka som han skadade sej alvarligt i.
Blev lite ledsen när jag hörde att han åkt ditt i nån större härva med amfetamin(typ50kg)....
han kändes som att han va lite för snäll för den världen då ja kände han iallafall.
Han umgicks ju med en känd grek(borta nu) här i stan som iochförsej kanske inte va mammas pojke.

Synd på bra kille.

Var det länge sedan Sacha Vujic åkte dit för tjacket? Länge sedan jag träffade honom. Sist ägde han fortfarande "Jeffreys" i majorna och hade väl krachat med sin hoj.. En GPZ 900, om jag inte mins fel..
Men som sagt, det låter även för mej konstigt det här med amfetaminet.. Han verkade somsagt "för bra" för sånt.. Så detta är första gången jag hör det..
Hur som helst väldigt tråkigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in