Det var en här som frågade om namn, som han räknade upp. kände till nästan alla.
En av dem Hasse Brannqvist från gammelstan duktig kampsportare

att jag kan sriva om han är för att han dog för många år sedan)
Storgrossist i amfetaminbranchen ett tag, en mkt bra kille om du kände han rätt.
I alla fall fick han för sig att spränga en bank i huvudstaden, sagt och gjort han tutade dit. Jag var då på ett sådandär vuxendagis alltså behandlingshem. god mat. Dit kom hasse efter och vi stuvade om så han bodde i samma rum som jag, han berättade att sprängningen gick åt helvete, vilket jag redan visste, han sprängde huset bredvid. Kostade han 5 år på kåken. En rolig kille.
tog indirekt livet av sig på grund av sorg.
En annan lirare som frågades efter var kli eller bombTore i Haga, som oxå är död.
Han var långhårig och skäggig som fan i alla år, alltså lätt och känna igen
utbildad mkt, och hade egen affär med allt i sprängmedel och annat på 60-talet
Men han tog oxå hit Schentiologerna (stavning) själv var han med i MKR som hatade samhället. Tore var en mkt snäll kille, ruggit duktig på tillverka bomber, läste hans kemi teckningar fattade ingenting,
Men nu kommer det: När skatteskrapan i stockholm small och en gumma avled, så åkte lasse Tingström på det, sen s.k bombmannen. han sprängde åklagare denkers villa så dotterns grabb dog en farlig lirare med andra ord
På morgon samma dag åkte Tore upp till huvudstaden med en dokumtärportfölj, när fan använde han en sådan annars? skumt.
När det small tog dom Tore som befann sig på 7 våningen, han sade att han behövde några saker och veta och mkt mer. Märk väl det behöver han ej åka till huvudstaden för att ordna, satt häktat och tingsröm som satt på livstid sa inget, träffade han på Lillhagen sjukhus i gbg, och vi promenerade och han berättade en del, gick där på terapi och polisen hade inte släppt han än.
Han trodde han var en av dom 12 lärjungarna ibland, gamla lsd skador.
Sug på den, vad gjorde han där samma dag samma bygnad sprängdes samt god vän till
Lasse Tingström.
ja en gång satt jag och en lirare och drack öl i haga, då Tore kom in, och sade han hade minerat lägenheten. Vi såg på. Men han sa att om någon tar i dörren så smäller det. Allmänt galen var han förr. och mkt mer roliga saker om
mkt begåvad kille i den branchen.