2009-04-01, 21:57
Medlem
Descartess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Micha ja, honom kommer jag ihåg. Uppvuxen i Gårdsten, har stått i en del dörrar, men inte sett honom på länge nu. Han hade en äldre halvbror som kallades "disco" i skolan, deras mamma var en riktig MILF på sin tid, kommer ihåg att hon brukade sola topless uppe vid Surtesjön

Mischa, han råkar inte vara hel/halvbrasilianare va?
I såfall är det min gamla klasskompis från Gårdsten.
Vill höra ALLT om honom!!
Citera
2009-04-02, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Descartes
Mischa, han råkar inte vara hel/halvbrasilianare va?
I såfall är det min gamla klasskompis från Gårdsten.
Vill höra ALLT om honom!!

Halv marockan om inte jag minns fel... 1.65-1.70 lång
Citera
2009-04-02, 23:49
Medlem
Neger pierre finns ja jag känner honom även om jag är lite äldre än honom han är en lurig jävel.

Dom där Magnusson, salenblabla har bästföre gått ut för längelänge sen
Citera
2009-04-02, 23:55
Medlem
Tynnered frölunda

Citat:
Ursprungligen postat av evo91
Järnbrotts Mc låg vid Smycketorget och lade ner i mitten av 80-talet. Vid brandstationen ligger och har legat sedan 70-talet Vikings Mc och dem är inte kriminella för fem öre.
Det råkar inte vara Bengt Berglund som syftas på i tidigare inlägg?

Nån som vet nåt om Bengt Berglund, bjarne berglund,Glenn Andersson,mickael Zielinski,andre z , Masken , Magnus olsson sketlisa james lundberg,?
Citera
2009-04-03, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Det var inte Pigge som sköt, men det var han som fick ta ryktet. Känner du Pigge så borde du veta du att han inte har kuk nog att fixa det. Pigge var där, men han höll inte i puffran. Du har hört rykten.

Ja jag har hört det ryktesvis men från en person som känner mycket folk plus att Pigge är brodern så därför antog jag att det var sant men jag kan inte veta vem som gjorde det.
Citera
2009-04-03, 19:35
Medlem
Jag vet att det talats om tidigare men vem och varför låg bakom mordet på Orhan eller Tyson som han kallades? Visst var det Daniel Roberts Hansson och Jonas B som sköt men var det ett beställningsjobb? Och vem sköt Daniel när han kom ut i juni 2000 och var det hämnd?

Det påstås att Dano beodrat mordet som hämnd eftersom han var vän med Tyson.

Kanske "Sicilanaren" vet han verkar ha koll på läget.
Senast redigerad av Spectre1000 2009-04-03 kl. 19:38.
Citera
2009-04-03, 20:04
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre1000
Jag vet att det talats om tidigare men vem och varför låg bakom mordet på Orhan eller Tyson som han kallades? Visst var det Daniel Roberts Hansson och Jonas B som sköt men var det ett beställningsjobb? Och vem sköt Daniel när han kom ut i juni 2000 och var det hämnd?

Det påstås att Dano beodrat mordet som hämnd eftersom han var vän med Tyson.

Kanske "Sicilanaren" vet han verkar ha koll på läget.
Daniel sköt Aran sägs det, Jonas var med, Aran hade blåst fel folk på pengar och det uppskattades inte!

Mordet på Daniel kom som en hämnd, men vem som sköt Daniel snackas det inte om på gatan, jag vet ju att Arans bror gick runt och frågade vem som hade skjutit Aran, bland annat frågade han mig om jag visste vem det var... Anledningen till att folk snackar om Daniel och Bakali, är för att de båda satt misstänkta för mordet på Aran, annars hade de inte heller snackat om det. Eftersom jag känner både Bakali och kände Daniel, så kan jag med säkerhet säga att Daniel var den mest psykopatiska personen av dem båda och förmodligen också den som sköt Aran. Finns ju en anledning till Att Jonas Bakali fortfarande lever
Citera
2009-04-03, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Daniel sköt Aran sägs det, Jonas var med, Aran hade blåst fel folk på pengar och det uppskattades inte!

Mordet på Daniel kom som en hämnd, men vem som sköt Daniel snackas det inte om på gatan, jag vet ju att Arans bror gick runt och frågade vem som hade skjutit Aran, bland annat frågade han mig om jag visste vem det var... Anledningen till att folk snackar om Daniel och Bakali, är för att de båda satt misstänkta för mordet på Aran, annars hade de inte heller snackat om det. Eftersom jag känner både Bakali och kände Daniel, så kan jag med säkerhet säga att Daniel var den mest psykopatiska personen av dem båda och förmodligen också den som sköt Aran. Finns ju en anledning till Att Jonas Bakali fortfarande lever

Ok men du behövde kanske inte skriva ut efternamnet...vad gör han idag förresten?

Men ok du tror inte OG låg bakom då?

Hur bra vän var Tyson med de två egentligen? De kom väl från Hisingen allihopa och tränade på Spartacus?

Lite smått: Tyson umgicks med Linda B som bor nära Wielsegrensplartsen, de var mer eller mindre tillsammans och Linda var den som tog hand om Tysons pitbull "Kenzo" efter mordet. Och tro det eller ej men någon störde sig på henne eller hunden eller båda och la ut lite amfetamin som hunden fick i sig. Det konstaterades på Blå stjärnan (ett djursjukhus i GBG) att hunden dog av en överdos "centralstimulerande medel". Konstigt men faktiskt sant.
Citera
2009-04-03, 22:29
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Ok men du behövde kanske inte skriva ut efternamnet...vad gör han idag förresten?

Men ok du tror inte OG låg bakom då?

Hur bra vän var Tyson med de två egentligen? De kom väl från Hisingen allihopa och tränade på Spartacus?

Lite smått: Tyson umgicks med Linda B som bor nära Wielsegrensplartsen, de var mer eller mindre tillsammans och Linda var den som tog hand om Tysons pitbull "Kenzo" efter mordet. Och tro det eller ej men någon störde sig på henne eller hunden eller båda och la ut lite amfetamin som hunden fick i sig. Det konstaterades på Blå stjärnan (ett djursjukhus i GBG) att hunden dog av en överdos "centralstimulerande medel". Konstigt men faktiskt sant.
Lugn, både han och hans bror har tagit ett annat efternamn inte helt okänt, men en annan stavning

Jonas hängde en del med Saban för ett par årsedan, jag vet inte vad han gör exakt idag då jag inte frågat honom om det och ser honom väldigt sällan.
Citera
2009-04-04, 21:26
Medlem
Ok ang. om OG låg bakom antar jag det, för Dano var nära vän med Tyson. Detta har jag hört av en person som känner en del folk så därför antar jag att det var så. Dessutom så sköts Daniel i stort sett precis när han muckat och det tyder på att det inte hänt något "nytt" på utsidan som gjort att någon ville mörda honom.

Och OG var i juni 2000 väldigt starka i GBG även om de idag ses som pajasar. De var fruktade!
Citera
2009-04-04, 22:41
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Ok ang. om OG låg bakom antar jag det, för Dano var nära vän med Tyson. Detta har jag hört av en person som känner en del folk så därför antar jag att det var så. Dessutom så sköts Daniel i stort sett precis när han muckat och det tyder på att det inte hänt något "nytt" på utsidan som gjort att någon ville mörda honom.

Och OG var i juni 2000 väldigt starka i GBG även om de idag ses som pajasar. De var fruktade!
OK! Ja jag har ingen aning om vem som sköt Daniel, men som sagt, Daniel var en mycket instabil person och för stor i käften för sitt eget bästa, han muckade väl i mars det året han blev skjuten? Annars hade han permiss när han sprang runt och hotade att döda flera som han trodde hade blåst honom angående ett stort parti kläder som han hade varit med och gjort bryt på innan han åkte in. Kanske blev någon trött på honom och hans stora käft?
Citera
2009-04-05, 12:14
Medlem
... kortlivade succéer!

Jag läste för ett tag sedan i ett vetenskapsmagasin ett uttryck som kan passa in här, fast gånger hundratusen typ!

Det handlade om planetens miljarder år av historia av utveckling, naturkatastrofer och kollapser. Artikelförfattaren kunde inte hitta några fördelar med människans närvaro på jorden överhuvudtaget och skrev därför med tanke på att jorden förmodligen kommer att finnas i en eller flera miljarder år efter det att vi lämnat in!

Människan, en kortlivad succée av jordens historia!

När man läser på detta forum om en del tokar som väljer att förkorta resan ytterligare genom att pumpa sig proppfulla av tillväxthormoner, Anabola Steroider, GHB och centralstimulantia, så undrar man givetvis vad det är för kortslutning i deras psyken som fått dem att tro sig vara universums centrum!

Beviset för att de är mindre värda än en vattendroppe i Atlanten är att det gång efter gång alltid är nån annan meningslös femfemma som sätter stopp för deras möjligheter att utvecklas och åldras!

Sorgligt men sant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in