2009-04-10, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av botten e nådd
Är det Johan Neumann, från angered, boxare? Eller har jag fel?
Mycket har hänt på Parken... hehe
Det som slår mej är hur extremt vanlig ghb var bland i princip alla som härjade för en 3-4 åresedan och bakåt. Varenda jävel ta mej fan körde på kork.. Inte konstigt att så många dog. Ezmin var en av dessa "jättar", stod vakt på bla zoo club och walk over Enorma armar.... Polare med alla dom tidigare nämnda. Han var väl den förste som dog till följd av korken ur denna värld. Han dog ju förövrigt i arresten, intagen efter en ghb överdos. Sägs att polisen mer eller mindre ville hålla sjukpersonal borta så dom blev av med psykopaten..
Nej det är angeredskillen!
Citera
2009-04-10, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ja det om den tjejen har jag hört. Hon hade väl gått på tolleredskolan.. Sägs att hennes bror, Rikard, inte har alla hästar hemma.. Eller blandar jag ihop korten? Hon var väl en av dom första ungdomarna som strök med.
Själv har jag ett gammalt strul från Lilla Edet, vars lillasyrra överdoserade, bara 16 år. För 4 årsedan, blev massa skriverier. Skit drog!

Som sagt, jag kände inte henne. Men jag tror det bara var folk från omnejden och toleredsskolan ligger ju inte långt ifrån...
Jag har aldrig faktiskt sett något liknande, det berörde mig faktiskt. Uppenbarligen var hon jävligt förbannad och bara drack av ilska. Jag kan fortfarande se hennes ryggtavla framför mig, och baksidan av hennes armbåga när hon samtidigt drack från en liten pet-flaska - som låg på gräsmattan med "vatten" i. Det kändes som jag ville gå efter henne då, att hon var ledsen eller något. Men jag kunde ju inte göra det, eftersom jag hade motat bort hennes kille precis. Men sen tänkte jag att det kanske är bäst att hon får vara för sig själv lite, eftersom hon är så arg, och det är deras grej att bena ut. Det var ett ödesdigert misstag, och jag tänkte i flera år på det. Det var så hemskt att se henne ligga där med andningsstillestånd och hennes kille helt förstörd. Men vad ska man säga? Jag hade hört talas om de grejerna innan, men nu visste jag var det handlade om, och jag skulle aldrig röra det, men dessvärre mycket annat. Men nu är jag iaf äntligen drogfri, och måste ta hand om mina barn så de inte också går fel väg...
Citera
2009-04-10, 13:44
Bannlyst
Du skriver "botten nådd tänk då på casa portugsa och harleys!
Citera
2009-04-10, 13:49
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre1000
Vad menar du med bojjad? Hade någon anlitat Kelly för att driva in skulder?
Varför blev Kelly skjuten i höften tidigare?

Hehe.. nej jag menar att dom fick dras med honom vare sej dom ville eller ej.. Han var och är en enormt påfrestande människa som aldrig fattar när man vill vara ifred.
Tja du varför han blev skjuten.. Det har han faktiskt hållit käften om mer eller mindre.. Eller åtmindstånde inte talat sanning om. Har hört att det är en hämnd för uppvisat överjävligt svineri, mot någon brud. Han tog inte så mycket hänsyn till om dom ville vara med eller ej..
Men jag kan som sagt ha fel och det kan vara något annat men det är en "orsak" som cirkulerat iaf..
Citera
2009-04-10, 13:51
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Du skriver "botten nådd tänk då på casa portugsa och harleys!

Ja Harleys var du ju nästan tvungen att kunna visa upp ett positivt drogtest för att komma in.. Samma med Walk Over.. Harleys hade ju fri entre oxå och hamsa stod i dörren och alla ganstrar var mer än välkomna om dom helst var påtända då.. hehe
Citera
2009-04-10, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ja Harleys var du ju nästan tvungen att kunna visa upp ett positivt drogtest för att komma in.. Samma med Walk Over.. Harleys hade ju fri entre oxå och hamsa stod i dörren och alla ganstrar var mer än välkomna om dom helst var påtända då.. hehe
ha ha jepp!
Citera
2009-04-10, 14:03
Bannlyst
Ja, det var kul på den tiden. De hade en häftig stereomaskin där, ruskigt bra ljud, och mycklet techno. De var rätt mycket mc-folk, på nedervåningen och på uteservering. Inte sällan HA och många andra västar. Men sen blev det ju så jävla mycket svartingar där, det var det som pajade stället, som vanligt, och folk slutade gå dit. De dricker ju ingen alkohol heller, och gratis inträde... Tro fan att det inte går att ha det så.
Citera
2009-04-10, 14:14
Medlem
Citat:
Hehe.. nej jag menar att dom fick dras med honom vare sej dom ville eller ej.. Han var och är en enormt påfrestande människa som aldrig fattar när man vill vara ifred.
Tja du varför han blev skjuten.. Det har han faktiskt hållit käften om mer eller mindre.. Eller åtmindstånde inte talat sanning om. Har hört att det är en hämnd för uppvisat överjävligt svineri, mot någon brud. Han tog inte så mycket hänsyn till om dom ville vara med eller ej..
Men jag kan som sagt ha fel och det kan vara något annat men det är en "orsak" som cirkulerat iaf..

Det är kanske inte så mycket att skratta åt. Har hört åtskilliga historier om honom och det är inga trevliga grejer, han var/är en fullständig galning och opålitlig till max.
Han anlitade Costa, en steroid och missbrukande kille från Fyrklöversgatan, för att mörda sin systers man som var jugoslav. Men Costa åkte fast med hagelgevär och peruk på sig en bit därifrån och dömdes för förberedelse till rån. Annars så har jag hört att Kelly brukade gå med i sekter och liknande utanför GBG för att där bli "kompis" med yngre killar som sedan blev utnyttjade till max, han tvingade av dom pengar mm något han även gjorde med folk i GBG.
Citera
2009-04-10, 15:02
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre1000
Det är kanske inte så mycket att skratta åt. Har hört åtskilliga historier om honom och det är inga trevliga grejer, han var/är en fullständig galning och opålitlig till max.
Han anlitade Costa, en steroid och missbrukande kille från Fyrklöversgatan, för att mörda sin systers man som var jugoslav. Men Costa åkte fast med hagelgevär och peruk på sig en bit därifrån och dömdes för förberedelse till rån. Annars så har jag hört att Kelly brukade gå med i sekter och liknande utanför GBG för att där bli "kompis" med yngre killar som sedan blev utnyttjade till max, han tvingade av dom pengar mm något han även gjorde med folk i GBG.

Japp costas smått komiska bravader utspelade väl sej 97-98 någongång. Vilken syn, han i peruk, gobbedäckad med en hagelsprakare i famnen bakom ratten på en tjålburk..hehe
Men som sagt, Kelly eller Tryggve som han nu föredrar att kalla sej är en riktigt läskig typ. Det är något med honom, man kan inte undvika honom om han vill umgås med en.. Hittar man på nått för att slippa undan så läser han din lögn på nolltid. Han hade ju sina bibel perioder, höll bla till på en bibelskola utanför Örebro. Där blev han kompis med en kille, riktig hellylle frikyrkotyp, som förmodligen blev väldigt imponerad av Kelly. Det slutade med att under ett återfallsbesök i gbg, så hade han med killen allt det vi gjorde. Han hade aldrig ens rökt en Marlboro i princip. Efter en vecka hade han nog inte sovit mer en någontimme. Mycket nyrik på drogerfarenheter. Hans föreldrar var helt förtvivlade och ringde och grät över vad han höll på med. Vi tyckte ju nästan detta var lite kul, idioter som man var själv under dom åren.
Han fick till och med Killen att skriva över en BMW z8 på Kelly. Killen jobbade som mekaniker och detta var hela hans sparkapital. Fan vet varför och hur det blev så!? Antagligen för Kellys äckligt manipulativa sida.

Men måste säga en sak, på den tiden (för 6 årsedan och tidigare, så höll man ju på själv som hårdast med allt det hära livet, så då var det faktiskt ofta man hade rätt kul med Kelly sällskap iaf när man var på stan. Hände mycket men som sagt, kul i små doser, läskig i större doser. Det är Tryggve i ett nötskal. Han är född 67 förresten så han har ju en hel historia bakom sej, men nu får vi hoppas att denna psykopat funnit sin ro med sin bibel och sin Jesus..
Citera
2009-04-10, 15:10
Bannlyst
Han hette väl Tryggve ursprungligen, och bytte namn till Kelly. Så var det. Inte tvärtom. Vad jag vet så bodde och kom han ifrån kungälv, men bodde sen en tid i biskop.
Citera
2009-04-10, 15:21
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Han hette väl Tryggve ursprungligen, och bytte namn till Kelly. Så var det. Inte tvärtom. Vad jag vet så bodde och kom han ifrån kungälv, men bodde sen en tid i biskop.

Jo hans riktiga namn har hela tiden varit Tryggve. Han har sina rötter långt åt helvete upp i Nordnorge. Vid nordkap, nånstanns.. Han har väl bott i sverige sedan yngre tonåring iaf om inte längre. Jag lärde känna honom i mitten på 90 talet, bodde han där det fanns mat på bordet, mycket möjligt han bott i Kungälv. Höll till mycket där ett tag, gjorde han.. Men han manipulerade någon och flyttade in, det va hans taktik.. Men nu är han som sagt gift och redig så låt oss hoppas han så förbli, vilket jag faktiskt tror... På hans Bröllop kom över 2000 gäster, dom, hans sekt eller frikyrka eller va fan det är för något, hade arrenderat hela Älvsjömässan i Stockholm.. Var tydligen ett jävla party med tungmål och frikyrkoungdomar som hade värsta technofesten, fast helt drog och spritfri. Dessa kan lustigt nog festa loss med bara sin bibel och sin tro...
Citera
2009-04-10, 15:28
Bannlyst
Citat:
Jo hans riktiga namn har hela tiden varit Tryggve. Han har sina rötter långt åt helvete upp i Nordnorge. Vid nordkap, nånstanns.. Han har väl bott i sverige sedan yngre tonåring iaf om inte längre. Jag lärde känna honom i mitten på 90 talet, bodde han där det fanns mat på bordet, mycket möjligt han bott i Kungälv. Höll till mycket där ett tag, gjorde han.. Men han manipulerade någon och flyttade in, det va hans taktik.. Men nu är han som sagt gift och redig så låt oss hoppas han så förbli, vilket jag faktiskt tror... På hans Bröllop kom över 2000 gäster, dom, hans sekt eller frikyrka eller va fan det är för något, hade arrenderat hela Älvsjömässan i Stockholm.. Var tydligen ett jävla party med tungmål och frikyrkoungdomar som hade värsta technofesten, fast helt drog och spritfri. Dessa kan lustigt nog festa loss med bara sin bibel och sin tro...

Det låter ju helt otroligt. Tycker inte bilden av att han var en slagskämpe stämmer, tyckte mer han var en stökig och gapig jävel. 75% av alla som var på pizzerian skulle nog gjort mos av honom. Så vitt jag vet så har han aldrig gjort något intressant. Som sagt, jag tryckte till han på vårväderstorget, en armbåge i ansiktet mot väggen har jag för mig. Och det var inget märkvärdigt alls med det, ingen som reagerade med att han skulle var något speciellt. Han var ju bara en slags uppmärksamhetshora, som ingen såg upp till. Det som fick mig att reagera det var alltså vad han gjorde mot henne och övriga lågintelligenta vansinnigheter. Men jag pratade med en väninna till tjejen några år efter, och ungen verkar ju ha allvarliga problem, konstig i huvudet på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in