2018-09-14, 12:43
Medlem
Hålgers avatar
Den här tråden har varit mycket underhållande att läsa men nuförtiden kommer det sällan nya inlägg.
Kanske kan moderatorn ändra rubriken så att även 1970- och 2000-talet ingår.
Citera
2018-10-07, 06:34
Medlem
Kocka är död nu mera Peter Apa sköter sig vad jag vet , Christian Björkman från Mölndal / Angered är en psykopat vad jag vet , Va även misstänkt för skjutningen av Freddy i Slottskogen , vet att det va han som sköt honom, Eller rättare sagt alla vet det !!! Han måste ju kostat staten flera 100 miljoner Björkman saknar spärrar vet inte någon som är så GALEN som denne herre , Må hans bröder vila i frid RIP J+F <3
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Ok, har du någon dödsorsak att dela med dig?. Vill även verifiera att det är samma Elgh vi talar om, den jag syftar på heter Micke Elgh, har en syrra som heter Cis*i, kan vara född -80 eller 81 (systern), från mölndalshållet.

Kom att tänka på några andra "värstingar" när vi ändå är inne på Mölndal, Kristian Kovic, även kallad Cocka, hade som hobby att råna en stackars kvartersbutik på gamla torget tillsammans med en iranier, kommer ej ihåg hans namn. Bodde i Åby iaf.
Även en Christian Björkman, en kille från Angered, men tidvis bosatt i Mölndal (Åby) jävligt glad i att röka töj och stjäla "motorfordon".

Om någon känner till dess gossar skulle det vara roligt att få veta vad det blev av dom i vuxen ålder så att säga. Blev dom "höjdare" eller hamnade dom på bänken typ. Återigen är det tidigt/mitten på 90-talet jag pratar om.

när jag ändå håller på vill jag gärna ta upp Peter Apa (Alfredsson) igen, för sån hype han hade bland oss kids i bifrost måste han blivit känd på något sätt. Eller blev det bänken för hans del?
Citera
2018-11-09, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktieklipparn
Polisen kallades "Berra" som någon tidigare nämnt.
Jag träffade på honom några ggr på ett gym i Olskroken 07-08
(Första gången sen vi tränade på Antons gym på 80/90-talet)
Den store bjässen hade blivit så smal sedan "förr" och vi båda hade bostäder på gång
i Thailand. Berra hade köpt en lägenhet i Hua Hin och drömde om att flytta ner så fort
hans nybygge blev klart, men inte långt efter jag träffade honom så fick jag ett samtal
från en annan gammal vän (-08 tror jag) att han gått bort Hörde nåt om att han dött
i tjänsten pga hjärtat, men vet inte vad som stämmer riktigt.. Han hade ju hjärtklaff
och hade väl inte varit så snäll mot sin kropp i sina dar.

En mkt trevlig kille/vän enligt mig!

Stämmer bra.
Citera
2018-11-15, 10:51
Medlem
WykkedWitchs avatar
Pascal var ju känd för att misshandla både kvinnor och män. Vet inte riktigt vart han kom ifrån. Det var Göteborg ialla fall.

Sedan hade vi ju drängarna från Fagared, Gräskärr osv som var på rymmen och blåste varandra i 5:an.
Addie var en särskilt otrevlig negroid som kunde bli ganska våldsam. En gång satt en gubbe mitt i gänget på "trappan" nära utgången till Nisseplatsen. Addie befann sig en bit där bakom och Bara för att stila tog han några steg fram och kickade gubben i bakhuvudet allt vad han kunde som om det vore en fotboll!
Citera
2018-11-18, 15:04
Avstängd
Inspirit81s avatar
conny lundberg hisingen någon som känner till?
Citera
2018-11-29, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvinnorop
Kocka är död nu mera Peter Apa sköter sig vad jag vet , Christian Björkman från Mölndal / Angered är en psykopat vad jag vet , Va även misstänkt för skjutningen av Freddy i Slottskogen , vet att det va han som sköt honom, Eller rättare sagt alla vet det !!! Han måste ju kostat staten flera 100 miljoner Björkman saknar spärrar vet inte någon som är så GALEN som denne herre , Må hans bröder vila i frid RIP J+F <3
Är det här ett skämt?! 😂😂😂
Citera
2018-11-29, 19:25
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Nepacha
Lasse Lisstorp som är min morbror och numera bortgången lämnade över admin delen av sidan till mig. Hans sida ligger numera på en ny domän som har adressen: www.lasselisstorp.se
Lasses mycket intressanta sida lever fast på en annan adress

http://www.lisstorp.se/

Hoppas den kan hållas uppe för gott.
Citera
2018-11-29, 19:54
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxx5452
Ingen som vet något om "doggy" J***n A*****t
Rört sig en del i centrala Göteborg, Kungälv och Stenungsund kommer ursprungligen från Arvika tror jag?
Född någon gång mellan 65 och 70
J***n hänger mycket med P*** i L***** n*** . Han är även k*****. Gör vissa besök till G****** då och då. Har jobbat på F******. Så, nu vet du lite m*r.
V*rs*g*d.
Citera
2019-02-22, 01:05
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Nån som minns Sasha som var en riktig jävla wigger?
Han solade som fan och använde brunkräm samt hade rastaflätor. 90 talet.
Han var svensk typ.men fejkade att han var blatte typ.
Undrar lite vem han var egentligen
Citera
2019-05-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Seppo är en idiot som gjort idiotsaker utan att tänka sig för, därför sitter han på livstid. Han har mördat en gammal homosexuell man i mitten av 80-talet och en pundare vid namn Robert Erlandsson för att denne hade misshandlat sin flickvän. Om det ens var sant då denna tjejen också var missbrukare och småtjuv. Han hade kunnat misshandla Erlandsson enkelt itället för att skjuta men Seppo har pundat och använt steroider och har inte alltid vetat vad han gör. Sedan har Seppo gjort källarinbrott och andra småbrott som missbrukare gör, det är ju inte så att han skulle klara av att styra droghandel eller genomföra ett värdetransportrån.
Och det var väl därför Bandidos sparkade ut honom!

När kommer han ut? Han får sitta i minst 14 år.

Bumpar lite försiktigt... det fanns väl en medgärningsman vid mordet på Erlandsson? Någon som vet vem? Finns det dom att tillgå?
Citera
2019-05-31, 07:05
Medlem
990099s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Kelly bodde ett tag i Stenungsund för ca 4-5 år sedan. Han var tydligen pastor och religiös men lik förbannat så fick folk på käften av honom och det togs droger. Äkta tattare som satt och sjöng sånger på romani på pizzerior och krogar.

Fanns det inte en kille som hette Lamin som skulle vara så hemskt duktig på att slåss? Enligt den ryktena den ende som kunde ha en chans mot Pascal..

Och den den där killen som blev skjuten i Surte med flera skott, och som kallades "Tyson" och var dörrvakternas skräck.

Gick i samma klass som Tyson vi var tighta och spelade fotboll när vi växte upp känner hela familjen. Alla vet hur det gick för han. Lamin gick runt och örfilade folk oprovocerat som specialitet övergick sedan i fega rån och blåsare inte en aning om vad han gör idag?
Citera
2019-05-31, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Bumpar lite försiktigt... det fanns väl en medgärningsman vid mordet på Erlandsson? Någon som vet vem? Finns det dom att tillgå?
Ja men han friades i HR. Christia* Åm*n f. 77 eller 76
Senast redigerad av Tellusstar 2019-05-31 kl. 21:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in