Kocka är död nu mera  Peter Apa sköter sig vad jag vet , Christian Björkman från Mölndal / Angered är en psykopat vad jag vet , Va även misstänkt för skjutningen av Freddy i Slottskogen , vet att det va han som sköt honom, Eller rättare sagt alla vet det !!! Han måste ju kostat staten flera 100 miljoner Björkman saknar spärrar vet inte någon som är så GALEN som denne herre , Må hans bröder vila i frid RIP J+F <3
	Citat:

Ursprungligen postat av 
punksvin

Ok, har du någon dödsorsak att dela med dig?. Vill även verifiera att det är samma Elgh vi talar om, den jag syftar på heter Micke  Elgh, har en syrra som heter Cis*i, kan vara född -80 eller 81 (systern), från mölndalshållet.
Kom att tänka på några andra "värstingar" när vi ändå är inne på Mölndal, Kristian Kovic, även kallad Cocka, hade som hobby att råna en stackars kvartersbutik på gamla torget tillsammans med en iranier, kommer ej ihåg hans namn. Bodde i Åby iaf.
Även en Christian Björkman, en kille från Angered, men tidvis bosatt i Mölndal (Åby) jävligt glad i att röka töj och stjäla "motorfordon".
Om någon känner till dess gossar skulle det vara roligt att få veta vad det blev av dom i vuxen ålder så att säga. Blev dom "höjdare" eller hamnade dom på bänken typ. Återigen är det tidigt/mitten på 90-talet jag pratar om.
när jag ändå håller på vill jag gärna ta upp Peter Apa (Alfredsson) igen, för sån hype han hade bland oss kids i bifrost måste han blivit känd på något sätt. Eller blev det bänken för hans del?