Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Det låter ju helt otroligt. Tycker inte bilden av att han var en slagskämpe stämmer, tyckte mer han var en stökig och gapig jävel. 75% av alla som var på pizzerian skulle nog gjort mos av honom. Så vitt jag vet så har han aldrig gjort något intressant. Som sagt, jag tryckte till han på vårväderstorget, en armbåge i ansiktet mot väggen har jag för mig. Och det var inget märkvärdigt alls med det, ingen som reagerade med att han skulle var något speciellt. Han var ju bara en slags uppmärksamhetshora, som ingen såg upp till. Det som fick mig att reagera det var alltså vad han gjorde mot henne och övriga lågintelligenta vansinnigheter. Men jag pratade med en väninna till tjejen några år efter, och ungen verkar ju ha allvarliga problem, konstig i huvudet på något sätt.
Det du säger låter helt otroligt i mina öron..hehe..
Han är ökänd för att kunna fightas eller att var farlig med sina nävar, det skulle alla namn vi pratat om i tidigare inlägg kunna skriva under på. Men när han fick höftbenet bortsjutet så kunde han inte längre använda sina ben. Men han har gjort många indrivningar och andra beställningsjobb tillsammans med folk vi diskuterat. Gapig, det håller jag definitivt med om särskilt påtänd.. Han var som sagt väldigt duktig kickboxare med em vinst. Tror han bara vägde 75kg då, det var säkert 20 årsedan.
Men även andra som *homa* *aun* som var RW för massa årsedan och även han känd med sin Krav Maga, talade ofta om respekt inför Kellys punch och snabbhet med händerna. Det låter helt bängt för mej att folk skulle plocka han utan att blinka. Men han har oavsett om han kan slåss eller ej ett ganska ökänt rykte iaf. Men en sak kan jag säga att under dom åren jag känt honom, har han aldrig varit någon som visat upp sina "kickerkunskaper", ingen som sparkar ner folk till höger och vänster. Nej han avskydde den stilen och och menade att det bara var svartskallar som gick ut i syfte att slåss och vara tuffa.
Men jag glömmer aldrig när han spöade upp tre turkar i en spårvagnshållplats. Dessa hade slagits med Kellys vän ( som hade muckat gräl dessutom) och slagit ner honom, vi gjorde ingenting, för han fick stå sitt kast men när dom fortsatte när han låg ner, ja då tog väl 15 sekunder så hade han slagit ner dom alla tre med sina kryckor
Så han har inte den vanliga värstingstatusen som Lamin och vad alla från Angered hette som slogs i femman.. Han var inte mycket för gäng, föredrog att lösa indrivningar, konflikter tilsammans med någon av dom andra gobbetorpederna som polacken och ezmin. Dessa sägs gjort en del ihop.
Sen kände han alla möjliga i RW/HA, BSK men dessa har alltid sätt på han som en riktig jobbig psykopat Iaf så har jag fått den bilden framför mej. Marcus Öjersjär hängde med honom och massa flera dårar.
Men visst kanske dom bara var dårar som bygt ett rykte genom att bara bete sej som sådanna dom var- psykopatiska gobbedårar.. Men du är den förste jag hör det säga, men jag tänker inte säga mot dej heller. Men tycker bara att det låter konstigt.