2009-04-10, 12:33
Citat:
Japp men står helt still i mitt huvud oxå... Men faktum är att ryktet gick att hon skulle vara rejält bakom flötet. Varför vet jag ej. Har aldrig fått det intrycket. Kelly däremot var absolut inte bakom flötet. En klar överintelligens med diagnos som sociopatisk psykopat. Alla som haft med honom närmare att göra kan intyga på en så manipulativ och samtidigt charmerande (när han ville manipulera någon, då) herre med ett sjukt ordförråd som han använde till att rimma, dikta alltmöjligt. Men samtidigt ett äckligt våldsamt temperament. Han satt faktiskt för våldtäkt, grov misshandel mm mot sin tjej (strippan). Hon kunde inte bli kvitt honom.. Tror det var efter denna veva han dömdes till sluten vård. Han umgicks mycket med alla dom gobbade psykopat byggarna från den tiden (Ezmin, Polack Martin, M. Öjersjö mfl) Alla var dom mer eller mindre lika sjuka, kanske att öjersö var mer sansad men inte mycket.
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Hennes mamma eller föräldrar var italienare. Så hon var mörk, men ljus i hyn. Faktiskt väldigt vacker. Hon hade en fetare syster också med mörkt vackert långt hår. Jag kommer fan inte på namnen just nu. Men senare kanske. Jag träffade tjejen för något år sen på slottskogen, barnens djurpark. Men jag hejade bara på henne. Jag hade min tjej med, och min lilla dotter. Kan ju inte börja prata med henne då. Men jag var faktiskt glad att se henne. Att det verkar ha gått bra för henne, hon var ju djupt nere i e-missbruk, hon verkade funka som en riktig mamma, och mognat till att bli riktigt vuxen. Det var mitt intryck. Hon och en gammal tjej kom hem till mig, och sov över hos mig i min dubbelsäng, alla tre. På morgonen stack min tjej till jobbet, och då fick jag ihop det tillfälligt med henne. Fy fan vilken skönhet i kroppen. Aldrig har jag sett något så vackert ligga i min säng. Vilket hår. Då berättade hon om Kelly, att han var utvecklignsstörd verkligen, och inte i stånd att lära sig saker. Jag vet inte om hon sa att han var omyndigförklarad faktiskt, men jag blev chockad faktiskt. Jag hade slagit honom en gång på pizzerian på vårväderstorget när han började bråka där. Drog ut han utanför lokalen, mitt på torget. Han var rätt full, men det spelade ingen roll, var ju tvungen att sätta gränser för en sån gubbe. Han var ju nazist också. Han var med i vam en gång så tjejen. Var där veronika hon hette? Nåt på j eller v tror jag. Hennes äldre syster bodde i lunden på nobelgatan, jag var där en gång också. Men utan resultat.
Hade som du säger ganska ont öga till utlänningar.
Belski..hehe... ja den har jag haft att göra med, inte bråkat med men som sagt.. många årsedan nu..

Martin Polack blev förövrigt knivhuggen i ryggen i Tuve centrum av Aron eller "tyson" som han kallades. Dessa var iof goda vänner.. Kanske den största psykopaten av dem alla. Slaktade en vän till mej (även bekant med Martin själv, men i fejd..) , på dansgolvet på Park Laine-98. Med en Bowiekniv...
Senast redigerad av botten e nådd 2009-04-10 kl. 12:35.
Senast redigerad av botten e nådd 2009-04-10 kl. 12:35.