2009-04-10, 12:33
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Hennes mamma eller föräldrar var italienare. Så hon var mörk, men ljus i hyn. Faktiskt väldigt vacker. Hon hade en fetare syster också med mörkt vackert långt hår. Jag kommer fan inte på namnen just nu. Men senare kanske. Jag träffade tjejen för något år sen på slottskogen, barnens djurpark. Men jag hejade bara på henne. Jag hade min tjej med, och min lilla dotter. Kan ju inte börja prata med henne då. Men jag var faktiskt glad att se henne. Att det verkar ha gått bra för henne, hon var ju djupt nere i e-missbruk, hon verkade funka som en riktig mamma, och mognat till att bli riktigt vuxen. Det var mitt intryck. Hon och en gammal tjej kom hem till mig, och sov över hos mig i min dubbelsäng, alla tre. På morgonen stack min tjej till jobbet, och då fick jag ihop det tillfälligt med henne. Fy fan vilken skönhet i kroppen. Aldrig har jag sett något så vackert ligga i min säng. Vilket hår. Då berättade hon om Kelly, att han var utvecklignsstörd verkligen, och inte i stånd att lära sig saker. Jag vet inte om hon sa att han var omyndigförklarad faktiskt, men jag blev chockad faktiskt. Jag hade slagit honom en gång på pizzerian på vårväderstorget när han började bråka där. Drog ut han utanför lokalen, mitt på torget. Han var rätt full, men det spelade ingen roll, var ju tvungen att sätta gränser för en sån gubbe. Han var ju nazist också. Han var med i vam en gång så tjejen. Var där veronika hon hette? Nåt på j eller v tror jag. Hennes äldre syster bodde i lunden på nobelgatan, jag var där en gång också. Men utan resultat.
Japp men står helt still i mitt huvud oxå... Men faktum är att ryktet gick att hon skulle vara rejält bakom flötet. Varför vet jag ej. Har aldrig fått det intrycket. Kelly däremot var absolut inte bakom flötet. En klar överintelligens med diagnos som sociopatisk psykopat. Alla som haft med honom närmare att göra kan intyga på en så manipulativ och samtidigt charmerande (när han ville manipulera någon, då) herre med ett sjukt ordförråd som han använde till att rimma, dikta alltmöjligt. Men samtidigt ett äckligt våldsamt temperament. Han satt faktiskt för våldtäkt, grov misshandel mm mot sin tjej (strippan). Hon kunde inte bli kvitt honom.. Tror det var efter denna veva han dömdes till sluten vård. Han umgicks mycket med alla dom gobbade psykopat byggarna från den tiden (Ezmin, Polack Martin, M. Öjersjö mfl) Alla var dom mer eller mindre lika sjuka, kanske att öjersö var mer sansad men inte mycket.
Hade som du säger ganska ont öga till utlänningar.
Belski..hehe... ja den har jag haft att göra med, inte bråkat med men som sagt.. många årsedan nu.. Och inget med hans filmkonst heller måste jag bara förtydliga...
Martin Polack blev förövrigt knivhuggen i ryggen i Tuve centrum av Aron eller "tyson" som han kallades. Dessa var iof goda vänner.. Kanske den största psykopaten av dem alla. Slaktade en vän till mej (även bekant med Martin själv, men i fejd..) , på dansgolvet på Park Laine-98. Med en Bowiekniv...
Senast redigerad av botten e nådd 2009-04-10 kl. 12:35.
Citera
2009-04-10, 12:36
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bast32
Om "botten e nådd" och jag tänker på samma Marcus Öjersjö, född - 75 från Hisingen så säger ryktet iaf att han dog av en överdos.

Jo det är honom jag syftar på
Citera
2009-04-10, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av botten e nådd
Japp men står helt still i mitt huvud oxå... Men faktum är att ryktet gick att hon skulle vara rejält bakom flötet. Varför vet jag ej. Har aldrig fått det intrycket. Kelly däremot var absolut inte bakom flötet. En klar överintelligens med diagnos som sociopatisk psykopat. Alla som haft med honom närmare att göra kan intyga på en så manipulativ och samtidigt charmerande (när han ville manipulera någon, då) herre med ett sjukt ordförråd som han använde till att rimma, dikta alltmöjligt. Men samtidigt ett äckligt våldsamt temperament. Han satt faktiskt för våldtäkt, grov misshandel mm mot sin tjej (strippan). Hon kunde inte bli kvitt honom.. Tror det var efter denna veva han dömdes till sluten vård. Han umgicks mycket med alla dom gobbade psykopat byggarna från den tiden (Ezmin, Polack Martin, M. Öjersjö mfl) Alla var dom mer eller mindre lika sjuka, kanske att öjersö var mer sansad men inte mycket.
Hade som du säger ganska ont öga till utlänningar.
Belski..hehe... ja den har jag haft att göra med, inte bråkat med men som sagt.. många årsedan nu..
Martin Polack blev förövrigt knivhuggen i ryggen i Tuve centrum av Aron eller "tyson" som han kallades. Dessa var iof goda vänner.. Kanske den största psykopaten av dem alla. Slaktade en vän till mej (även bekant med Martin själv, men i fejd..) , på dansgolvet på Park Laine-98. Med en Bowiekniv...

Jo, jag vet. Hon var inget geni. Klart under normalintelligens. Men hon var snäll, glad och trivsam. Och ruskigt vacker, men det är hon inte nu. Rejält fet röv. Jag tyckte om henne, lätt att ha att göra med. Men det är klart, det är ju inte en tjej man vill ha barn med, helt enkelt för dum.
Det tog ju slut mellan dem innan ungen föddes. Jag hade henne hemma hos mig innan dess, innan hon var gravid. Hon gillade techno mycket då, och sprack på tisdagar på knarkstället vid trädgården. Kommer inte ihåg var det hette, men polisen tog henne minst en gång där vet jag.
Tyson vet jag vem det är. Hon slogs ju mycket, men aldrig med mig. Men jag vet av vilka och varför han avrättades. Det är ingen hemlighet, men likväl inget man kan prata om. Det är en annan historia.
Citera
2009-04-10, 12:41
Bannlyst
Slog inte polack-martin den i ryggen på han! å park lane. fanns ett par till stora pojkar i byggbranchen som var först med gobbe,greven och big james, va son Daniel mördades i lunden, snabb vedergällning, kan vara skrivet förut vet ej,men det var efter Surtemordet på tyson.
Citera
2009-04-10, 12:59
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Slog inte polack-martin den i ryggen på han! å park lane. fanns ett par till stora pojkar i byggbranchen som var först med gobbe,greven och big james, va son Daniel mördades i lunden, snabb vedergällning, kan vara skrivet förut vet ej,men det var efter Surtemordet på tyson.
Slog, hans slaktade honom mer eller mindre, krävdes en hel piketstyrka för att gripa och hålla nere honom då han var rejält gobbad och aggresiv.. Han vägde strax under 120kg, ganska hård, 173-175 lång..
Han fick iaf livstidsdommen till 10 år..
Surtemordet på tyson var något år tidigare.

Greven hade Kelly ofrivilligt bojjad efter sej ett bra tag.. Själv började jag med gobbe-95 och det var delvis tillsammans med vissa från byggarvärlden.
Bla Roy Kovac från Kungälv som har emballage firman på ringön.., även han med Kelly bojjad efter sej...
Alla fullkomligt sinnesjuka på ghb. Själv har jag bojkottat ghb i många, många år nu..
Citera
2009-04-10, 13:10
Bannlyst
Citat:
Slog, hans slaktade honom mer eller mindre, krävdes en hel piketstyrka för att gripa och hålla nere honom då han var rejält gobbad och aggresiv.. Han vägde strax under 120kg, ganska hård, 173-175 lång..

Greven hade Kelly ofrivilligt bojjad efter sej ett bra tag.. Själv började jag med gobbe-95 och det var delvis tillsammans med vissa från byggarvärlden.
Bla Roy Kovac från Kungälv som har emballage firman på ringön.., även han med Kelly bojjad efter sej...
Alla fullkomligt sinnesjuka på ghb. Själv har jag bojkottat ghb i många, många år nu..

ja jag vet hur många som fick bryta ner han. Finns mkt att skriva om kovac.
Och där på park lane sköt neumann Rade Kadur (spelkungen) i foten.
Citera
2009-04-10, 13:19
Bannlyst
Citat:

GHB har jag aldrig testat, kommer aldrig göra. Såg en tjej dö av det i början av 90-talet på en fest i fyrklövern. Kände inte henne. Hon hade bråkat med sig kille och gick ut från altanen gick på gräsmatten bakom husen drickande från en flaska. Jag såg det, eftersom jag hade separerat dem. Trodde det var öl, eller något. Sen la hon sig gräsmatten. Senare kom folk fram, men jag tror de trodde att hon sov. Så hon fortsatte ligga där. Sen såg jag ambulansen komma och de gjort återupplivning, men det hjälpte inte. Hon var 19. Såg en del OD på harleys och park lane och alla bråk som uppstod. Såg zwicker fightas mot 6 poliser med dragna batonger: Vad fan e detta, tänkte jag....?
Det e en jävla skit det.
Citera
2009-04-10, 13:24
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
ja jag vet hur många som fick bryta ner han. Finns mkt att skriva om kovac.
Och där på park lane sköt neumann Rade Kadur (spelkungen) i foten.

Är det Johan Neumann, från angered, boxare? Eller har jag fel?
Mycket har hänt på Parken... hehe
Det som slår mej är hur extremt vanlig ghb var bland i princip alla som härjade för en 3-4 åresedan och bakåt. Varenda jävel ta mej fan körde på kork.. Inte konstigt att så många dog. Ezmin var en av dessa "jättar", stod vakt på bla zoo club och walk over Enorma armar.... Polare med alla dom tidigare nämnda. Han var väl den förste som dog till följd av korken ur denna värld. Han dog ju förövrigt i arresten, intagen efter en ghb överdos. Sägs att polisen mer eller mindre ville hålla sjukpersonal borta så dom blev av med psykopaten..
Citera
2009-04-10, 13:29
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
GHB har jag aldrig testat, kommer aldrig göra. Såg en tjej dö av det i början av 90-talet på en fest i fyrklövern. Kände inte henne. Hon hade bråkat med sig kille och gick ut från altanen gick på gräsmatten bakom husen drickande från en flaska. Jag såg det, eftersom jag hade separerat dem. Trodde det var öl, eller något. Sen la hon sig gräsmatten. Senare kom folk fram, men jag tror de trodde att hon sov. Så hon fortsatte ligga där. Sen såg jag ambulansen komma och de gjort återupplivning, men det hjälpte inte. Hon var 19. Såg en del OD på harleys och park lane och alla bråk som uppstod. Såg zwicker fightas mot 6 poliser med dragna batonger: Vad fan e detta, tänkte jag....?
Det e en jävla skit det.

Ja det om den tjejen har jag hört. Hon hade väl gått på tolleredskolan.. Sägs att hennes bror, Rikard, inte har alla hästar hemma.. Eller blandar jag ihop korten? Hon var väl en av dom första ungdomarna som strök med.
Själv har jag ett gammalt strul från Lilla Edet, vars lillasyrra överdoserade, bara 16 år. För 4 årsedan, blev massa skriverier. Skit drog!
Citera
2009-04-10, 13:33
Bannlyst
Citat:
Är det Johan Neumann, från angered, boxare? Eller har jag fel?
Mycket har hänt på Parken... hehe
Det som slår mej är hur extremt vanlig ghb var bland i princip alla som härjade för en 3-4 åresedan och bakåt. Varenda jävel ta mej fan körde på kork.. Inte konstigt att så många dog. Ezmin var en av dessa "jättar", stod vakt på bla zoo club och walk over Enorma armar.... Polare med alla dom tidigare nämnda. Han var väl den förste som dog till följd av korken ur denna värld. Han dog ju förövrigt i arresten, intagen efter en ghb överdos. Sägs att polisen mer eller mindre ville hålla sjukpersonal borta så dom blev av med psykopaten..

Jag hörde att han egentligen blev ihjälslagen av polisen. För obduktionen visade på massive hjärnblödningar, och det får man inte av ghb od. Men ingen ville driva fallet, så det blev tyst om det. Men hade det hänt någon annan så hade det nog fått mer uppmärksamhet. Jag tror han OD, men blev slagen av polisen i ruset, och att det tillsammans med polisens ointresse av hans välbefinnande ledde till hans död. GHB, testo och alkohol är nog farlig kombination, i synnerhet i kombination med polisen och fyllecell. Då kan man dö. Och det var så han dog. Det tror jag iaf.
Citera
2009-04-10, 13:35
Medlem
JockeMedKniven-s avatar
http://www.gp.se/content/1/c6/36/64/...plostamord.pdf

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9812/13/rival.html

Många i artiklarna nämns i tråden...
Citera
2009-04-10, 13:35
Medlem
Citat:

Vad menar du med bojjad? Hade någon anlitat Kelly för att driva in skulder?
Varför blev Kelly skjuten i höften tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in