2009-03-26, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
wingtsun ajjan var ju inte helt snäll heller på att slåss!
Nä han är en stöddig rackare, men jag tror han är för liten. Men vem vet, han kanske hinner hamra in 20 slag i nyllet innan Peter hinner reagera. För snabbheten har han, den lille turken.
Citera
2009-03-26, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingzyz
Haha, sluta nu för fan!
Nä men allvarligt, det går inte att prata om allt som hänt. Det måste ni fatta.
Citera
2009-03-26, 16:12
Medlem
kingzyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Nä men allvarligt, det går inte att prata om allt som hänt. Det måste ni fatta.

Jo, jag var inte intresserad av att höra av dig vad som har hänt efter
som du inte vet.

Jag garvade bara åt din insuinering att du skulle veta
Citera
2009-03-26, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingzyz
Jo, jag var inte intresserad av att höra av dig vad som har hänt efter
som du inte vet.

Jag garvade bara åt din insuinering att du skulle veta
Jag vet vad som hänt, och jag är långt ifrån ensam om att veta det. Men jag pratar inte om det. Sen får du tro vad du vill. Jag menar, who cares.
Citera
2009-03-26, 16:17
Bannlyst
Förbannade P, jag tycker du bör veta vad som hänt. Du verkar ha koll på en hel del ju. Det hände ju en del grejer i slutet där, Med Fredrik J, det kom fram grejer som han gjort, efter det så råkade han illa ut i stan osv. Sen var han borta.
Citera
2009-03-26, 16:18
Medlem
Citat:
Diego kan väl inte ha speciellt långt kvar till muck. Han är cool den snubben, ser ut som en frimärkssamlare men är psykopat.

De åkte 10 maj 2004 och han dömdes för grovt narkotikabrott och stämpling till grovt narkotikabrott till 9 år. Han borde komma ut om drygt 1 år.

Han hade endast varit med i X team i typ ett halvår när kriget mot OG bröt ut men han backade inte utan ställde upp för klubben och sina vänner.

Heder och ära åt honom!
Citera
2009-03-26, 16:21
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Jag vet vad som hänt, och jag är långt ifrån ensam om att veta det. Men jag pratar inte om det. Sen får du tro vad du vill. Jag menar, who cares.
Jag vet att han inte var omtyckt av många, jag vet också att han blev rejält misshandlad kvällen innan han försvann i en lägenhet någonstans runt ett speciellt område någonstans på hisingen, jag behöver inte nämna adressen, men jag vet den! Efter det inte ett spår, och få vet verkligen vad som har hänt, jag tror inte folk snackar om det, eftersom ni såg ju vad som hände med daniel efter mordet på aran.
Citera
2009-03-26, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre1000
De åkte 10 maj 2004 och han dömdes för grovt narkotikabrott och stämpling till grovt narkotikabrott till 9 år. Han borde komma ut om drygt 1 år.

Han hade endast varit med i X team i typ ett halvår när kriget mot OG bröt ut men han backade inte utan ställde upp för klubben och sina vänner.

Heder och ära åt honom!
Den killen viker sig aldrig.

Hoppas han får en lite bättre position i klubben när han kommer ut så han slipper kliva i överallt. För det kom mer han göra annars.
Citera
2009-03-26, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Jag vet att han inte var omtyckt av många, jag vet också att han blev rejält misshandlad kvällen innan han försvann i en lägenhet någonstans runt ett speciellt område någonstans på hisingen, jag behöver inte nämna adressen, men jag vet den! Efter det inte ett spår, och få vet verkligen vad som har hänt, jag tror inte folk snackar om det, eftersom ni såg ju vad som hände med daniel efter mordet på aran.
Jag säger såhär: Det som kom fram om honom var inte bra för hans del. Lägg därtill de ovännerna han hade.
Citera
2009-03-26, 16:33
Medlem
Citat:
Den killen viker sig aldrig.

Hoppas han får en lite bättre position i klubben när han kommer ut så han slipper kliva i överallt. För det kom mer han göra annars.

Ja om han nu fortfarande är med, mycket kan hända under så lång tid på kåken, han kanske vill leva svensson liv när han kommer ut men han hade ingen flickvän innan han åkte in vad jag vet så det gör ju saken svårare i så fall. Att han skulle jobbat som målare har jag aldrig hört, måste varit länge sedan i så fall.

Om han fortfarande är med i organisationen så borde han definitivt vara fullvärdig medlem nu därför att om inte han anses platsa i vad polisen kallar en kriminell organisation så finns det nog ingen i Sverige som gör det.
Citera
2009-03-26, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre1000
Ja om han nu fortfarande är med, mycket kan hända under så lång tid på kåken, han kanske vill leva svensson liv när han kommer ut men han hade ingen flickvän innan han åkte in vad jag vet så det gör ju saken svårare i så fall. Att han skulle jobbat som målare har jag aldrig hört, måste varit länge sedan i så fall.

Om han fortfarande är med i organisationen så borde han definitivt vara fullvärdig medlem nu därför att om inte han anses platsa i vad polisen kallar en kriminell organisation så finns det nog ingen i Sverige som gör det.
Det jävliga i kråksången är ju att resan mot fullvärdig 'fryses' när man sitter.

Den han bodde ihop med bitvis, och umgicks med, från klubben, fick ju också sitta ett bra tag. Två voltor tätt inpå varandra. En kille som är väldigt lik Diego, ser snäll ut, är trevlig, men får han order så kan han göra vad som helst. Typ för galen för sitt eget bästa.
Den killen satt som sagt ett bra tag och efter några år så hade han tänkt om och valde att hoppa av. Den killen är en underbar människa och jag är glad för hans skull. Annars hade det slutat med livstid. Men idag är han istället gift och mycket lycklig.
Citera
2009-03-26, 17:31
Medlem
Någon nämnde Aran, jag antar att det är Orhan från Tuve som avses. Vill bara skriva att likheten mellan honom och store Willy var mycket slående förutom kroppsbyggnaden. Orhan var typ 1.65 om ens det och smalare även om han blev bred efter alla steroidkurer. Precis som Willy gick han på de svagaste men hans sätt att göra det på var ännu grisigare.
Han åkte hem till olika missbrukare/langare vid Ramberget, Kvilletorget och andra ställen på Hisingen och ringde på tills de öppnade eller lurpassade och gick rakt in i lägenheten med sin pitbull som han släppte på dom: Han tog narkotika och annat och sålde eftersom han inte använde något själv.

Håller man på så brukar det sluta illa!

Glöm aldrig det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in