Det är ingen som vet något om "polack Martin", från hisingen, eller? Är han fortfarande lika loss i skallen, finns ju en del historier om honom från Spartacus.. Han var minst sagt grov när han begick mordet, skulle vara kul att veta om han fortfarande har någon massa kvar..
När jag ändå är inne på dessa sena 90 tals brottslingarna, så har jag hört att Marcus Öjersjö skall ha dött för ca ett årsedan. Vad hände? Någon som vet?
En annan praktpsykopat som hängde med dessa, som jag även kände mycket väl, var Tryggve "Kelly" Gren.. Än farligare snubbe med händerna går knappt att finna. Slog som en häst sparka och hade en dito kuk, som han jämt sprang runt i krogköer, gobbad, e:ad what ever och skulle impa på brudar.. Hmm han har definitivt en defekt där uppe, men en jävel på att sjunga visor. Rena Cornelis på honom

Han träffa ju en brud i Stockholm och gifte sej Dom lever/levde(?) i en knutby liknande församling. Han var ju inte bara psykopat, han var ju pastor också, käre Tryggve.. Skulle vara skoj att höra om någon sett han i gbg senaste åren? Själv har jag inte träffat han sedan 03-04 någon gång..