Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-26, 14:43
Medlem
Alesis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre1000
Willy var nära vän med AJJE (Anders) från Hisingen, nån som vet vad som hände med honom? Jag vet att han gick in i X-team typ 2001-2002 och sedan "försvann" han.

Om det är samma Ajje som jag känner till som hade två pitbulls som han filmade när dom gick "matcher".
Som sen farbror Polis kom över filmerna och skickade ut till media?

Vart ju en del skriverier om detta under slutet av Nittiotalet.

Sen såg jag även Peter Jaakos namn nämnas här.
Farsan hans som äger MJ-Guld, vet inte om det finns kvar?

Peter var alltid en chysst kille i mina kretsar, men vet inte hur han var mot andra
då han fått ett fighter rykte om sig.
Borde ha satsat på boxningen mera då han hade storleken och punchen men
kanske inte motivationen.

Peter var inblandad i nån diamantkupp på åttiotalet med nån annan Finne, nån som vet mer
?
Citera
2009-03-26, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whit3trash
Mera om roy o greven, dom e ju kullt
Jag kan hålla med om att Greven är det, men Roy är det inte på samma sätt. Greven höll inte på och jävlades med folk, han var bara allmänt rolig och trevlig. Roy spelade mer över, framför allt när han var med Esmin. Men Roy är snäll innerst inne men den sidan kom ju bara fram när han var clean. men idagsläget är han mer sig själv och lever mer som han gjorde innan han började strula.

Jag har så jävla många roliga saker att säga om greven, vi har haft så kul, men jag känner inte för att dra det här. Men han är en riktigt skojig lirare.
Citera
2009-03-26, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alesi
Om det är samma Ajje som jag känner till som hade två pitbulls som han filmade när dom gick "matcher".
Som sen farbror Polis kom över filmerna och skickade ut till media?

Vart ju en del skriverier om detta under slutet av Nittiotalet.

Sen såg jag även Peter Jaakos namn nämnas här.
Farsan hans som äger MJ-Guld, vet inte om det finns kvar?

Peter var alltid en chysst kille i mina kretsar, men vet inte hur han var mot andra
då han fått ett fighter rykte om sig.
Borde ha satsat på boxningen mera då han hade storleken och punchen men
kanske inte motivationen.

Peter var inblandad i nån diamantkupp på åttiotalet med nån annan Finne, nån som vet mer
?

Jo Ajje hade hundar ja och jag tror PJ's föräldrar har kvar affären, den vid Selma. Han är en reko kille P, kanske lite seg i skallen, men han är ball.
Citera
2009-03-26, 14:52
Medlem
Alesis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jo Ajje hade hundar ja och jag tror PJ's föräldrar har kvar affären, den vid Selma. Han är en reko kille P, kanske lite seg i skallen, men han är ball.

Jag kan nog säga att alla gamla boxare är lite sega i skallen, och tro mig jag känner en del.
Citera
2009-03-26, 14:54
Bannlyst
Citat:
Jag kan nog säga att alla gamla boxare är lite sega i skallen, och tro mig jag känner en del.
Han var jävligt bra P när han höll på, men han var lite för lat. Men det var en jävla talang. Men han är rolig för ibland när man träffar honom så säger han att han ska börja träna igen. Men han är världsmästare på att skjuta upp det. Men nu är det bara hästar och DD som gäller.
Citera
2009-03-26, 14:58
Medlem
Alesis avatar
Citat:
Han var jävligt bra P när han höll på, men han var lite för lat. Men det var en jävla talang. Men han är rolig för ibland när man träffar honom så säger han att han ska börja träna igen. Men han är världsmästare på att skjuta upp det. Men nu är det bara hästar och DD som gäller.

Hehe, jo det är den uppfattningen jag har fått också
Citera
2009-03-26, 15:11
Bannlyst
Citat:
Hehe, jo det är den uppfattningen jag har fått också
Apropå det med fighter så var det inte många som hade något att hämta mot honom. Han slår ju som en häst sparkar, plus att han är totalt orädd och han tål stryk som en sandsäck. De enda som jag kan komma på nu som jag vet hade gett honom en match är P***I S
Citera
2009-03-26, 15:53
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Nej. Det var det inte! 12 års fängelse? 2005? Varför hitta på saker om personer som man tydligen inte har en aning om.

Jag kan inte förstå det själv. Någon som kan informera mig om den saken?
Jag blanda ihop ajje och diego, tog bort det men sicilianaren hann citera ändå, du kan väl läsa innan du uttalar dig om saker du inte begriper dig på!

ajje och diego umgicks mycket så det är ju inte så konstigt, diego skulle fortsatt med att måla istället för att hitta på dumheter, han hade ju precis fått ett målarjobb, sen åker han fast för en idiotgrej! diego var alltid schysst mot mig, så inget ont om honom!
Citera
2009-03-26, 15:56
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Jako har även en butik på skanstorget med, eller har de sålt den?

Är det någon som vet vad som hände med Fredrik Johannesson?
Citera
2009-03-26, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Jag blanda ihop ajje och diego, tog bort det men sicilianaren hann citera ändå, du kan väl läsa innan du uttalar dig om saker du inte begriper dig på!

ajje och diego umgicks mycket så det är ju inte så konstigt, diego skulle fortsatt med att måla istället för att hitta på dumheter, han hade ju precis fått ett målarjobb, sen åker han fast för en idiotgrej! diego var alltid schysst mot mig, så inget ont om honom!
Diego ska inte alls vara målare, han ska vara torped han är som klippt och skuren för det. Och som du säger så umgicks ju Ajje och Diego en hel del. Skit i Maryjane, det är en luffare av stora mått.

Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Jako har även en butik på skanstorget med, eller har de sålt den?

Det har de inte kvar vad jag vet.

Citat:
Är det någon som vet vad som hände med Fredrik Johannesson?
Han är försvunnen ...
Citera
2009-03-26, 15:59
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Apropå det med fighter så var det inte många som hade något att hämta mot honom. Han slår ju som en häst sparkar, plus att han är totalt orädd och han tål stryk som en sandsäck. De enda som jag kan komma på nu som jag vet hade gett honom en match är P***I S
wingtsun ajjan var ju inte helt snäll heller på att slåss!
Citera
2009-03-26, 16:01
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:

Han är försvunnen ...
Jo jag vet det, men medvetet eller omedvetet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto