2009-04-27, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Ja ja vet vem Sune är mkt väl, inte nu längre för umgås inte i dom kretsarna hejar bara. Sune har jag inte sett på år och dar.
Han var en mkt grym peson i alla avsende, kan inte säga något gott om den mannen, slog försvarslösa stackare,skrek när han pratade, skrämde slag på folk, som inte gjort han något. ja det var en mkt otäck djävel, var med han på
länken för massor av år sedan, där förde han oxå ett liv,tills dom kastade ut han. var som svarta Handen i gapandet, och stark var fanstyget, så han skrämde slag på alla, har absolut inget gott att säga om honom. Hur jag än försöker. vet inte om han lever?
Nalle står det still, men vet jag bara vilken klubb han boxades i så kan poletten ramla ner. men känner en del som kallas nalle, men vet inte om någon av dom varit boxare? kan fråga när ja se någon "nalle"
Umgicks med Bosse Högberg, ja vi bodde grannar jag och bosse, i mölndahl.
en trevlig snubbe som jag umgicks en del med, han och bosse P. men kriminell så det stod härliga till. och då måste jag ju sett nalle.
Fins en tråd där jag skrivit mkt om Bosse Högberg, Finns ingen i dagens läge som hade nockat han, han slogs med hjärtat, avslagen käke i 11 ronder när han skule försvara EM-titeln. Började med sin broder Evert figtas på gatan i majorna sm 16 åring, en gatuboxare som aldrig gav sig. gjorde ett par kåkvolter,rätt korta sådana. skall forska i det där med nalle. Vart själv nyfiken vem av dom var det.
Han var en mkt grym peson i alla avsende, kan inte säga något gott om den mannen, slog försvarslösa stackare,skrek när han pratade, skrämde slag på folk, som inte gjort han något. ja det var en mkt otäck djävel, var med han på
länken för massor av år sedan, där förde han oxå ett liv,tills dom kastade ut han. var som svarta Handen i gapandet, och stark var fanstyget, så han skrämde slag på alla, har absolut inget gott att säga om honom. Hur jag än försöker. vet inte om han lever?
Nalle står det still, men vet jag bara vilken klubb han boxades i så kan poletten ramla ner. men känner en del som kallas nalle, men vet inte om någon av dom varit boxare? kan fråga när ja se någon "nalle"
Umgicks med Bosse Högberg, ja vi bodde grannar jag och bosse, i mölndahl.
en trevlig snubbe som jag umgicks en del med, han och bosse P. men kriminell så det stod härliga till. och då måste jag ju sett nalle.
Fins en tråd där jag skrivit mkt om Bosse Högberg, Finns ingen i dagens läge som hade nockat han, han slogs med hjärtat, avslagen käke i 11 ronder när han skule försvara EM-titeln. Började med sin broder Evert figtas på gatan i majorna sm 16 åring, en gatuboxare som aldrig gav sig. gjorde ett par kåkvolter,rätt korta sådana. skall forska i det där med nalle. Vart själv nyfiken vem av dom var det.
Nalle, jag vet inte boxklubben. Men han var SM-mästare, och han och min idiotfar slogs ofta mot andra. Jag kan tänka mig att de vara fega som fan. En gång hörde jag och min storebror, när Nalle var på besök på vårat sommerställe och de druckit en del, om att de hade kastat en polack över bord i atlanten, han fick vad han ville ha, sa dem. Men vid ett senare tillfälle så berättade min far i ett sällskap om en polack som hade kastat sig över bord i atlanten - bara för att han hade förlorat ett slagsmål mot Nalle. Men sanningen var tvärtom, han hade Nalle och min far och Nalle hade hämnats genom att kasta honom över bord. Det skulle vore kul om någon visst vem den här Nalle är. Tyvärr så har preskribitionstiden gått ut (25 år), men jag skulle inte tveka en sekund att skipa rättvisa. Ni tror väl att jag dillar bara, men jag och min bror hörde vad vi hörde, och man kan bara dra en logisk slutsats.