2009-03-25, 01:13
Bannlyst
Stämmer bra att B var i stort sett själv, men visst fanns det lite folk i bilen. Men i bråket stegade han in själv.
Citera
2009-03-26, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre1000
Han var en av dom som startade upp Bandidos X Team i GBG 2001 men han hoppade av. Rizza heter hans yngre bror som alltid utnyttjade att hans bror var så "stor och farlig", han levde alltså på sin brors namn. Har också hört att Rizza gick med i BSK men inte X team. Vet också att han med en svensk man hade en firma där de sålde begagnade bilar eller liknande och där fick de inbrott för några år sedan och saker stals men filmkameran som de installerat kunde aldrig fånga gärningsmännens ansikten då de hade ryggen mot den. Ganska lustigt!

Rizza och Wilhelmsson hade en svartklubb ihop på Hisingen, var vet jag inte men det måste varit runt Ångpannegatan men de stängde nog ner när polisen gjort razzia.
Att Wilhelmsson kallats "Tjocke-Robban" har jag aldrig hört, men däremot kallades Robert Malmqvist från Fyrklöversgatan det. Han dog av en överdos tjack våren 2000. Han satt på Fagared 1994 efter att ha huggit en kille i benet bara för att han just kallat honom "Tjocke Robban". Han var en jävla idiot!

Wilhelmsson kallades "Willy" eller "storeWilly" och var ett riktigt svin, han gick på de svagaste kriminella och missbrukare och krävde pengar av dem med hjälp av en krets människor runt sig. Han är stor som ett hus. Men han gick på en ordentlig mina 2000 eller om det var 2001 när han och några till åkte till Hawks MC`s lokaler på ångpannegatan och krävde procent på deras försäljning, en av de som arbetade i baren var nämligen Seppo Seluska(sitter på livstid för mattmordet 2004) som misshandlade allihopa i stort sett ensam så Willy hamnade på sjukhus.

Det var märkligt att Willy vågade pressa dom när Hawks är supporters till HA.

Willy var nära vän med AJJE (Anders) från Hisingen, nån som vet vad som hände med honom? Jag vet att han gick in i X-team typ 2001-2002 och sedan "försvann" han.
Citera
2009-03-26, 11:42
Bannlyst
Citat:
Willy var nära vän med AJJE (Anders) från Hisingen, nån som vet vad som hände med honom? Jag vet att han gick in i X-team typ 2001-2002 och sedan "försvann" han.
Han är väl fortfarande med tror jag. Han gick väl från BSK till teamet, så flera andra även gjorde.
Citera
2009-03-26, 11:53
Medlem
kingzyzs avatar
Roy K ni nämt, runt 40?
Kroppsbyggare?
Citera
2009-03-26, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingzyz
Roy K ni nämt, runt 40?
Kroppsbyggare?
Japp
Citera
2009-03-26, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Willy är borta för längesen, Ajje sitter sedan 2005 på en 12års volta för grovt narkotikabrott... Någon tipsade polisen, flera åkte dit.
Det var den där tjackgrejen va ? Den med smugglingen i däcken ?
Citera
2009-03-26, 13:37
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Fan jag tog bort det, men du han ändå
Citera
2009-03-26, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Fan jag tog bort det, men du han ändå
Var det den grejen med däcken eller ?
Citera
2009-03-26, 14:06
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:

Nej. Det var det inte! 12 års fängelse? 2005? Varför hitta på saker om personer som man tydligen inte har en aning om.

Jag kan inte förstå det själv. Någon som kan informera mig om den saken?
Citera
2009-03-26, 14:07
Medlem
Citat:
Han är väl fortfarande med tror jag. Han gick väl från BSK till teamet, så flera andra även gjorde.

Ja det stämmer att han kom från BSK men tror inte att han var inblandad i detta med däcken i Fjärås utan han satt nog redan. Däremot var Diego från Hisingen det, han fick 9 år.
Citera
2009-03-26, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ja det stämmer att han kom från BSK men tror inte att han var inblandad i detta med däcken i Fjärås utan han satt nog redan. Däremot var Diego från Hisingen det, han fick 9 år.
Diego kan väl inte ha speciellt långt kvar till muck. Han är cool den snubben, ser ut som en frimärkssamlare men är psykopat.
Citera
2009-03-26, 14:37
Medlem
Mera om roy o greven, dom e ju kullt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här