2009-12-12, 12:19
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Jo för de som inte är lite tyngre är han det. Han har ju tävlat i knock-down och varit torped så han är ju betydligt farligare än medelsnittet bland kriminella.

Nej det stämmer inte att han tävlat i Kyokushin knockdown. Det brukade han säga. Men han ljuger om det. Vi tränade i samma klubb och han var ingen bra fighter. Han fick smaka många mawashi jordan av mig.
Citera
2009-12-12, 13:50
Bannlyst
Citat:
Jo för de som inte är lite tyngre är han det. Han har ju tävlat i knock-down och varit torped så han är ju betydligt farligare än medelsnittet bland kriminella.
Sluta nu Kosmo, fan vad du överdriver. Han är definitivt inte bland medel av de som är något att räkna med. Jag har träffat honom flera gånger och jag känner Tobbe och Peter som umgicks med honom. Jag har aldrig sett Kelly som någon att räkna med. Det var först när jag läste här som jag såg att andra tyckte det.
Citera
2009-12-12, 13:54
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Sluta nu Kosmo, fan vad du överdriver. Han är definitivt inte bland medel av de som är något att räkna med. Jag har träffat honom flera gånger och jag känner Tobbe och Peter som umgicks med honom. Jag har aldrig sett Kelly som någon att räkna med. Det var först när jag läste här som jag såg att andra tyckte det.

Ja så är det.
Kosmo är säkert yngre än honom och var rädd/såg upp till honom.

Kelly var en magnusson wannabee. Hur man nu kan vara det.
Citera
2009-12-12, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter

Du har säkert rätt eftersom jag inte ens träffat honom men det är inte vad jag hört. I vilket fall som helst kan det ju vara bra att varna folk så att så få som möjligt har men fanskapet att göra eftersom det bara kommer sluta med att de blir rånade eller utnyttjade.

Så Tobbe som du skriver om är alltså inte samma som jag menade?

Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36
Nej det stämmer inte att han tävlat i Kyokushin knockdown. Det brukade han säga. Men han ljuger om det. Vi tränade i samma klubb och han var ingen bra fighter. Han fick smaka många mawashi jordan av mig.

Jasså det trodde jag att han hade men hur länge tränade han och vilken klubb var det? Påvilket sätt var han dålig? Långsam?
Citera
2009-12-12, 16:53
Bannlyst
Citat:

Så Tobbe som du skriver om är alltså inte samma som jag menade?
Jo det är samma, men du eller LikeAGlove trodde nog han hette Tobias bara för att han kallas Tobbe. Men han heter Torbjörn.

Som Zebbe36 sa så är väl du eller de andra lite yngre, för jag har faktiskt aldrig hört någon som är skraj för Kelly. Men som alla andra fegisar så var han väl bara stöddig i de sällskap där han visste att ingen vågade säga emot.
Citera
2009-12-12, 17:40
Medlem
SoulCollectors avatar
Mawashi Jodan

Vilken klubb?? När?
Citera
2009-12-14, 02:34
Medlem
Ton* Rosande*

Någon som kan berätta lite om en viss Ton* Rosande* från Gbg Har hängt med en tjej Kitty oxå.. ??
Citera
2009-12-15, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxa123
Saknar info om

Lexen, Mikael Johannesson
Göran Björn
Harry åbonde

Göran Björn,,, var det han som hade ett företag: Allt finns!
som sedermera gick i KK... han kallades sedan: Allt fanns!
Citera
2009-12-15, 23:51
Medlem
JonsHakanssons avatar
Har hört att det fanns/finns en gammal pundargubbe i Götet som döpt om sig till Nark Åman. Har nån träffat denne?
otroligt festligt och götteborssk på nått sätt!
Citera
2009-12-15, 23:53
Medlem
JonsHakanssons avatar
Kom just på att man kan använda sig av Ratsit och då finns det en gubbe med detta namn i VF

http://www.ratsit.se/BC/Search.aspx
Citera
2009-12-16, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Fister
kelly, ja fy fan vad störd människa, kommer ihåg att jag såg hans 30cm:are inne på harleys som han hade dragit fram och satt och runkade i en soffa, psykopat....
Vilket jävla äckel!!
Citera
2009-12-17, 00:15
Bannlyst
Är Tommy Rosén död?

och den här "Seppo Seluska" är han död eller sitter han inne?
folk skriver lite olika här på tråden.
Seppo, död eller ej, isf hur dog han och när??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in