2009-03-24, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 414
Esmin våldtog också vet jag, b.l.a en strippa som aldrig vågade anmäla honom, sen vet jag inte hur många vakter han slog ner som inte vågade slå tillbaka eller anmäla honom. Den ende som jag vet han va rädd för va väl Peter J***o.

Roy K blev skenavrättad och sen lugnade han ner sig. Han va en jävligt jobbig människa när han va påtänd, men inte hört nåt på länge om honom.

Roy var bra när han var clean men när Esmin levde så sprang ju Roy runt mycket på Esmins rykte. Jag vill inte prata skit om avlidna, men som Bulta sa så har inte Esmin gett sig på någon av samma kaliber, han trampade alltid på tår som han visste var 'ofarliga'. Han hade respekt för många fler än P.J, men P.J är väl en av få som klappat till honom.
Roy ska tydligen vara igång med sin pallfirma igen och sist jag såg honom så såg det ut som han tränar ordentligt och även lever bra.
Senast redigerad av Sicilianaren 2009-03-24 kl. 14:09.
Citera
2009-03-24, 15:22
Medlem
Frank A

Apropå Frank som nån skrev körde budbil. Nu är det ju så att det är hans budfirma, så det går bra för honom. Barn Fru Hus m.m cashat in garderobspengarna medans det gick svart och drog sig ur när gängen dök upp mer och mer så han klarar sig utmärkt.

Nån som vet nått om "stor Ola", f.d snickare m.m som e gobbetorsk och helgalen?
Citera
2009-03-24, 15:25
Bannlyst
Citat:
Apropå Frank som nån skrev körde budbil. Nu är det ju så att det är hans budfirma, så det går bra för honom. Barn Fru Hus m.m cashat in garderobspengarna medans det gick svart och drog sig ur när gängen dök upp mer och mer så han klarar sig utmärkt.

Nån som vet nått om "stor Ola", f.d snickare m.m som e gobbetorsk och helgalen?

Ja Frank har tjänat jävligt mycket deg.

Ola jobbar som ställningsbyggare och har lagt av med gobben och bor ihop med en brud. Han tränar på som vanligt och har blivit några snäpp lugnare.
Ola är typ som Roy, blir galen på grejerna men är en sansad kille i sig själv.
Senast redigerad av Sicilianaren 2009-03-24 kl. 15:39.
Citera
2009-03-24, 15:42
Medlem
Det med att Greven blev skjuten stämmer och det var i Majorna. Det började med lite tjafs och borde stannat så, så det var mer än tillfällighet att puffran åkte fram.[/quote]

Greven är det samma kille som heter peter som blev skjuten av bsk han ska tydligen golat sen också
Citera
2009-03-24, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andy777
Greven är det samma kille som heter peter som blev skjuten av bsk han ska tydligen golat sen också
Japp han heter Peter. Men det med golningen råder det delade meningar om. Vad jag vet så har han inte sagt något olämpligt.
Citera
2009-03-24, 15:52
Medlem
Okok men killen som poppa han åkte väl för det.....va jag har hört så ska han golat ner han
Citera
2009-03-24, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andy777
Okok men killen som poppa han åkte väl för det.....va jag har hört så ska han golat ner han
Jo han torska men som jag förstått det så var pga av teknisk bevisning och vittnen. Jag tror t.om P sa att det inte var han när snuten frågade. men hur det egentligen ligger till får man ju reda på när den andre muckar. Också en bra kille för övrigt.
Citera
2009-03-24, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Ja Frank har tjänat jävligt mycket deg.

Ola jobbar som ställningsbyggare och har lagt av med gobben och bor ihop med en brud. Han tränar på som vanligt och har blivit några snäpp lugnare.
Ola är typ som Roy, blir galen på grejerna men är en sansad kille i sig själv.

Om det är Ma*** du menar som han bor ihop med så pundar ju hon också så det lär ju inte hjälpa honom i längden. Det är riktigt att han är trevlig som fan nykter, men det va ju ett tag sedan man såg honom nykter om man säger så
Citera
2009-03-24, 16:17
Bannlyst
Citat:
Om det är Ma*** du menar som han bor ihop med så pundar ju hon också så det lär ju inte hjälpa honom i längden. Det är riktigt att han är trevlig som fan nykter, men det va ju ett tag sedan man såg honom nykter om man säger så
Om det är ett tag sen du såg honom nykter så kanske du inte träffat honom på länge, eller på någon vardag. Han drar säkert till det på helgerna emellanåt, men sist jag hörde något om honom så jobbade han och skötte sitt jobb. Jobb och träning brukar han iofs alltid sköta.
Citera
2009-03-24, 23:49
Medlem
bluetramps avatar
Är det Frank A som är på bilden som är längst ner i vänster hörna tillsammans med fd simmaren Glenn C ? Kan de har varit skolkamrater ?

http://www.glen-christiansen.com/ind...lery&picno=121
Citera
2009-03-24, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Är det Frank A som är på bilden som är längst ner i vänster hörna tillsammans med fd simmaren Glenn C ? Kan de har varit skolkamrater ?

http://www.glen-christiansen.com/ind...lery&picno=121
Jepp. Killen ser bra ut, men han slåss som en skördetröska.
Citera
2009-03-25, 00:12
Bannlyst
Rolig tråd, många man känner, men mkt desinformation och svammel, ex greven vart nedsjuten av en på Såggatan som hade med sig ett busslast bsk-are.

5 skott av B från 1 meter tog ej död på han, han har aldrig sagt något till polisen om händelsen, ni får se när han kommer ut, han fick f.ö 7 år för massa saker. bror hans är en trevlig prick, g är god vän med Frank, ola m.m så g vart
utmanad av b. men inte av ett busslast.
Tar det mkt lngt idag och har det bra.

Följer bara trådarna och ser spekulationerna frodas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in