2009-11-20, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Det var Ronny som smiskade på Martin B på parkan. Hur gick det mellan Ronny och Janne?

EDIT: Jag har svårt att tänka mig att Ronny åkte på stryk, även om Fläta är en riktig dåre.

Kommer inte ihåg detta.
Fläta var lite före min tid och kan inte komma ihåg att jag träffat honom.
Men man fick ofta höra av äldre dörrvakter att han va en riktig galning
och kom han var det bara att släppa in han och hoppas på det bästa.
Hörde att han lugnade ner sej efter att ha blivit misshandlad med järnrör och fått skallen spräckt av ett gäng grabbar från Hawks.
Ronny va ju erkännt giftig, nog många som skulle fått det jobbigt där.

Martin fick ju även en omgång av vakterna längre ner på avenyn några år senare.
Han fick följa med ner i det beryktade garaget under harleys mfl.
Där nere blev ju en å annan påbonkad.
I martins fall va det väll nästan kölapp för å få va med
Citera
2009-12-02, 15:21
Medlem
MetalRoses avatar
Kelly

Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Kelly stor som ett hus med tatueringar från ryggen upp på huvudet, umgicks på senare tid med en viss T*b**s v** H***n och P*t*r H**f? Körde för övrigt runt i en ny BMW för kanske 7-8 årsedan, gick många sköna historier om hur han kom över den bilen, någon här som vet säkert?

En liten anekdot är att jag och en kompis stod och hängde utanför en pub som Kelly huserade, han kommer ut och rycker tag i min kompis och släpar med sig honom runt hörnet varpå han drar fram sin k*k och frågar:
Vad tycker du, är den snygg eller?

Kan tilläggas att den här penisen enligt myten och min kompis var en bra bit över 30 cm, slak. Såg att hans ex hängde här i tråden kanske hon kan bekräfta?
Det låter som samma Kelly....har för mej att BMW'n var svart...och på tal om hans k*k så stämmer det rätt bra att den var lång som en brandslang....men det hör inte hit.....sjuk i huvudet är han i alla fall...
Citera
2009-12-02, 15:24
Medlem
MetalRoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36
Skulle vara roligt om idioten,som numera tydligen är kristen,kunde kommentera lite om detta som står. För han har med all säkerhet läst detta.Han har nog sökt på sitt namn på google. För självupptagen vet ju alla att trygve är (Kelly).

Ja det stör mej inte att han läser det som skrivs om honom, för det finns nog en hel del personer som vill ha tag i honom, ......
Citera
2009-12-03, 01:11
Bannlyst
Jag ser att det är en del som tycker Kelly var ett svin och en labil galning osv. Det är sidor som jag aldrig såg, men jag har ju i och för sig inte träffat honom så jätte många gånger.
Citera
2009-12-04, 01:41
Medlem
är de någon som kommer ihåg michael zilinski ,jossi och alla dom där frölunda killarna
Citera
2009-12-06, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetalRose
Ja det stör mej inte att han läser det som skrivs om honom, för det finns nog en hel del personer som vill ha tag i honom, ......
Tro mig han har läst det,och är för feg för att ta konsekvenserna av sitt handlande. Tänk alla han är skyldig pengar,som han snott eller lurat av folk. Alla han slagit nog många som vill åt honom. Nä då blir den FEGE JÄVELN kristen och förväntar sig att folk ska tro på det.
Citera
2009-12-08, 11:02
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36
Tro mig han har läst det,och är för feg för att ta konsekvenserna av sitt handlande. Tänk alla han är skyldig pengar,som han snott eller lurat av folk. Alla han slagit nog många som vill åt honom. Nä då blir den FEGE JÄVELN kristen och förväntar sig att folk ska tro på det.

När Kelly hängde på Frölunda torg. Det var då han hoppade på kryckor så brukade han ha med sig några småknattar och dom brukade snatta grejer. Speciellt på hemköp. Jag minns att ordningsvakterna piskade på honom rätt rejält vid nått tillfälle. Förövrigt samma vakter som torskade för att dom robbade skubben dom tog.
Citera
2009-12-10, 11:18
Medlem
kelly, ja fy fan vad störd människa, kommer ihåg att jag såg hans 30cm:are inne på harleys som han hade dragit fram och satt och runkade i en soffa, psykopat....
Senast redigerad av Mr_Fister 2009-12-10 kl. 11:20.
Citera
2009-12-10, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Fister
kelly, ja fy fan vad störd människa, kommer ihåg att jag såg hans 30cm:are inne på harleys som han hade dragit fram och satt och runkade i en soffa, psykopat....

Han är en fullständig galning! Håller borta från honom vad ni än gör för helvetet! Jag känner icke kriminella och kriminella som haft med honom att göra och de icke kriminella blev utnyttjade och blåsta till max(det gick aldrig så långt eftersom han hann dra sig undan så att säga). De kriminella? Dom gick han inte på alls av den enkla anledningen att han visste att han kunde få problem. Varför gå på någon som kan vara jämnstark med en när det finns svagare? Skulle ett lejon anfalla en tiger? Nej men en antilop som inte kan förvara sig-ja.
Men visst är han fortfarande farlig även om han nog försöker leva på sitt rykte.

Detta med han skulle blivit kristen finns det en enkel förklaring på. Han låtsades bli det för att kunna gå med i någon sekt och där kunna utnyttja folk. Något han också gjorde. Detta har jag hört från flera håll och de personerna har ingen anledning att ljuga.
Att han skulle umgåtts med någon T*b**s v** H***n har jag inte hört något om men vet att han umgicks flitigt med en Tobias från Hisings Kärra född 1975. Han är samma skit som Kelly. En blåsare och även drogmissbrukare som antingen blåser eller åker hem till svaga och plockar av de allt rakt av.
Citera
2009-12-10, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Att han skulle umgåtts med någon T*b**s v** H***n har jag inte hört något om .
Han kallas för Tobbe men han heter Torbjörn, och ja han och Kelly umgicks. Han umgicks även med Peter som LikeAGlove skrev.

En sak jag inte fattar är att ni tycker denna snubben är galen och farlig. Han var ingenting speciellt skulle jag säga.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2009-12-10 kl. 23:34.
Citera
2009-12-11, 17:39
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Han kallas för Tobbe men han heter Torbjörn, och ja han och Kelly umgicks. Han umgicks även med Peter som LikeAGlove skrev.

En sak jag inte fattar är att ni tycker denna snubben är galen och farlig. Han var ingenting speciellt skulle jag säga.

Precis kelly var ingen man hade respekt för. Jag såg honom mest som en tattar wanabee. Han skulle inte mopsa upp sig för dåtidens fighters.
Det var mest yngre killar som var rädda för honom.
Citera
2009-12-12, 09:33
Medlem
Citat:

Jo för de som inte är lite tyngre är han det. Han har ju tävlat i knock-down och varit torped så han är ju betydligt farligare än medelsnittet bland kriminella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in