2009-03-14, 21:30
Medlem
Nån som har nåt om dessa lirarna i Högsbo/Kungsladugård/Sandarna?
Inte för att de kanske passar här, några var smålirare, men ändå nyfiken då jag var ganska god vän med några av dem...

Inge Hxxton
Borlänge Jocke
Fransisco
Zeb
Norpan
Wåfflan (R)
Hamnen Bröderna (har hört att en av dem T körde snett)
Yamil (hängde med ovan)
Blomman
Bulan
Kallander
Citera
2009-03-15, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fallenxmadonna
Nån som har nåt om dessa lirarna i Högsbo/Kungsladugård/Sandarna?
Inte för att de kanske passar här, några var smålirare, men ändå nyfiken då jag var ganska god vän med några av dem...

Inge Hxxton
Borlänge Jocke
Fransisco
Zeb
Norpan
Wåfflan (R)
Hamnen Bröderna (har hört att en av dem T körde snett)
Yamil (hängde med ovan)
Blomman
Bulan
Kallander

Var inte Zeb skinnskalle ett tag i början av 80-talet som hängde med M Hade****d m.fl.?
Citera
2009-03-15, 16:55
Medlem
Norpan var skinnskalle iaf.
Citera
2009-03-16, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Stämmer bra det!
Stor som ett hus, riktigt jävla stark, nitade Aran så han somnade på en box. Men han e ute för länge sen.

P-Martin nitade Aran men högg inte Aran honom i ryggen med en kniv ett antal ggr om jag inte minns fel......vet att hans rygg såg kraftigt perfererad ut.
Tränade på samma gym på -90talet Antons(gökboet)

Har för mej att Polacken också fick nån snedtändning på gobbe mitt på dan vid delsjövägen vid nått tillfälle.
Kommer ihåg att det stod i tidningen att de behövdes flera polis patruller för att omhänderta honom.
Citera
2009-03-16, 19:00
Medlem
Tattoo!

Om det är samma Zeb så blev han en jävligt duktig tatuerare!

Citat:
Ursprungligen postat av A.S.A.B
Var inte Zeb skinnskalle ett tag i början av 80-talet som hängde med M Hade****d m.fl.?
Citera
2009-03-16, 20:28
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BULTA
P-Martin nitade Aran men högg inte Aran honom i ryggen med en kniv ett antal ggr om jag inte minns fel......vet att hans rygg såg kraftigt perfererad ut.

Har för mej att Polacken också fick nån snedtändning på gobbe mitt på dan vid delsjövägen vid nått tillfälle.
Kommer ihåg att det stod i tidningen att de behövdes flera polis patruller för att omhänderta honom.
Jo det stämmer. Aran tog det hårt att bli förnedrad inför ganska många personer inne i videobutiken på Norumstorg, så han gick efter Martin och högg han med kniven, Martin gick till telefonkiosken och ringde ambulansen själv som om han hade blivit stucken av en geting Aran drog till Turkiet och gömde sig ett par månader

Jo det stämmer, det var flera poliser som hade problem med att brottas med Martin, kommer inte ihåg om det var vid delsjövägen nu men det kan stämma.
Citera
2009-03-16, 23:28
Medlem
Citat:
Jo det stämmer. Aran tog det hårt att bli förnedrad inför ganska många personer inne i videobutiken på Norumstorg, så han gick efter Martin och högg han med kniven, Martin gick till telefonkiosken och ringde ambulansen själv som om han hade blivit stucken av en geting Aran drog till Turkiet och gömde sig ett par månader

Jo det stämmer, det var flera poliser som hade problem med att brottas med Martin, kommer inte ihåg om det var vid delsjövägen nu men det kan stämma.

Aran va ju rätt stark med.....vann väll sm i styrkelyft vid nått tillfälle..
hans räckvidd var ju något begränsad dock..
kan väll inte varit längre än 165-170cm lång.
Men har Martin lugnat ner sej lr?
Citera
2009-03-17, 08:50
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Aran va ju rätt stark med.....vann väll sm i styrkelyft vid nått tillfälle..
hans räckvidd var ju något begränsad dock..
kan väll inte varit längre än 165-170cm lång.
Men har Martin lugnat ner sej lr?
Aran vann ungdoms SM i styrkelyft och han var troligen inte längre än 165 så därför vägde han inte så mycket.

Martin har jag inte hört så mycket om på senaste åren, jag såg han en gång i stan efter att han blev släppt, kanske har han lugnat ner sig, han är ju trots allt 33 år nu.
Citera
2009-03-17, 12:37
Medlem
Citat:

Han hade snott en bil och tatt ghb och lyckats volta i typ 120 km/H precis vid torp ändhållplats sen hoppade han ur vraket helt oskadd och började promenera därifrån, när polisen kollade honom uppgav han falskt namn, men problemet va att falska namnet va på en kille som satt inne
Citera
2009-03-17, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 414
Han hade snott en bil och tatt ghb och lyckats volta i typ 120 km/H precis vid torp ändhållplats sen hoppade han ur vraket helt oskadd och började promenera därifrån, när polisen kollade honom uppgav han falskt namn, men problemet va att falska namnet va på en kille som satt inne

Okej så va det kanske ja.
Kommer ihåg Martin som rätt lugn och trevlig på gymmet....
väldigt intresserad av allt som rörde träning och hur man blev grov
Vet att vid nått tillfälle senare han stod i trappan på Harleys och klappa till folk lite till höger å vänster....bara för att det va kul fattade jag det som.
Robban(Vårgårda)fick slänga ut honom.

Robban som senare va med i bilen som körde in i en spårvagns-stolpe på Södravägen i 200km/h.....bilen dela sej och bakdelen flög 50meter.
Alla överlevde ....R såg ut som frankenstain när dom hade sytt ihop han
Citera
2009-03-17, 17:20
Medlem
Citat:
Aran vann ungdoms SM i styrkelyft och han var troligen inte längre än 165 så därför vägde han inte så mycket.

En annan liten hisinge-kille från den tiden.. som hade lite tryck i slagen som jag kommer ihåg va Martin S#ndell........
trevlig kille som ibland flippade lite tyvärr
Citera
2009-03-18, 10:53
Medlem
SoulCollectors avatar
Nån som känner till några äventyr med Esmin eller R. Kovacs?
Vet att Esmin är död sen många år tillbaks men medverkade nog i ett och annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in