2009-03-07, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora

Sluta para ihop nick här på Flashback med människor IRL!
Upptäcker ni ett sådant inlägg tryck på triangeln nere till vänster och rapportera inlägget. Så tar vi upp det i outlaw för omröstning.

/Mod

Nu vill jag inte verka spydig eller liknande. Men hur mkt respekterar man denna reglen ?

0.09. Falsk ryktesspridning är förbjuden

Det är inte tillåtet att sprida uppgifter om en person i syfte att utsätta denne för andras missaktning ifall uppgifterna inte kan styrkas. Att avsiktligen förvränga eller uppdikta information i syfte att vilseleda är förbjudet
Citera
2009-03-07, 16:46
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miafia2
Nu vill jag inte verka spydig eller liknande. Men hur mkt respekterar man denna reglen ?

0.09. Falsk ryktesspridning är förbjuden

Det är inte tillåtet att sprida uppgifter om en person i syfte att utsätta denne för andras missaktning ifall uppgifterna inte kan styrkas. Att avsiktligen förvränga eller uppdikta information i syfte att vilseleda är förbjudet

Du har uppenbarligen inte läst reglerna. Moderators diskussioner tas i pm! enligt denna regel
Citat:
0.06. Frågor om låsningar, borttagningar osv. diskuteras med moderator via PM

Frågor om eventuella låsningar, borttagningar osv. diskuteras med berörd moderator via PM. Detta för att hålla en så hög nivå som möjligt på forumet. Skulle PM-dialogen inte fungera med belåtenhet, så är du dock välkommen att diskutera frågan vidare i avdelningen "Flashback".

Inlägg som postas i avdelningen "Flashback" ska vara av intresse även för andra användare.
Jag har inte sett en enda rapport från dig, men ser nu ett pm.
Vi tar diskussionen där.

/Mod
Citera
2009-03-09, 05:36
Bannlyst
Förhoppningsvis kan i forstätta skriva om gamla gubbar i gbg, nu när mod.tantalora rensat till det bra!

Det går inte att gissa till sig namn som inte är rätt miafia2 . Det har nu 6 st fått
erfara. Skall det skrivas så skriv med FAKTA, tyvärr gjorde hon inte det och får då ta konsekvenserna och bli avstängt, att peka ut snorig som en annan person gick inte hem denna gång heller.

Finns mkt läsning om denna släkt i olika trådar. Och då med fakta!
Bra arbetat igen modden.

Fortsätt nu tråden som den varit förut. skriv på!
Citera
2009-03-09, 06:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blubbblubbblubb
Va det inte någon yrkeskriminell som knivhögg en annan så han dog på Park Lane? Eller om det var i kön. Vad var det för några?

Det var en snubbe som hette polack-martin och det var inne,hade en hund som han kallade Hitler.
Citera
2009-03-09, 08:15
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Det var en snubbe som hette polack-martin och det var inne,hade en hund som han kallade Hitler.

Stämmer bra det!
Stor som ett hus, riktigt jävla stark, nitade Aran så han somnade på en box. Men han e ute för länge sen.
Citera
2009-03-09, 11:59
Medlem
SoulCollectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig

Correctomundo!

Martin högg ihjäl Bobby, om jag inte har helt fel så handlade bråket om gobbe.
Citera
2009-03-09, 12:26
Medlem
Dragan!

Undrar om det är nån som känner till en jugge som hette Dragan... tror han körde en vit limo i stan på 90-talet! Tom*c tror jag hans efternamn var!
Citera
2009-03-09, 12:49
Medlem
FÖRBANNADE_Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulCollector
Correctomundo!

Martin högg ihjäl Bobby, om jag inte har helt fel så handlade bråket om gobbe.
Nej bråket handlade inte om gobbe! Det var ett svartsjukedrama, kommer fan inte ihåg vem det var som stötte på vems tjej, men det slutade med att Martin högg ihjäl sin "polare"
Citera
2009-03-10, 04:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P
Nej bråket handlade inte om gobbe! Det var ett svartsjukedrama, kommer fan inte ihåg vem det var som stötte på vems tjej, men det slutade med att Martin högg ihjäl sin "polare"

Stämmer bra det du skriver, det har även från olika läger sagt att det rörde sig o en sketen pokerskuld, men jag vet att det rörde sig som du skriver.
Citera
2009-03-10, 09:55
Medlem
bastard666s avatar
Nån frågade om Dragan Tomic tidigare. Han lever och finns kvar i stan men håller låg profil och verkar flytta runt en hel del.Han har ju kört en del bluffar gentemot folk och företag genom åren så det kanske är gamla synder som flåsar honom i nacken .
Han tillhör helt klart avdelningen "mycket snack och lite verkstad"
Citera
2009-03-10, 10:59
Medlem
SoulCollectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBANNADE_P

Okej, där ser man. Då stämde inte ryktet som jag trodde på i åratal.
Citera
2009-03-10, 11:15
Medlem
Snackverkstad och hjärtmassage!

Jo mycket snack har man hört att det fanns med i bilden, dock visste jag inte så mycket om bluffbilden! Såg hur han nitade en snubbe som var jävligt stor skitsnyggt utanför Rubinetten en gång på 70-talet! Stod bredvid och skulle gå in när D tog ett stadigt tag om ballarna på killen och nitade honom så han gick ner för räkning på ett slag! Sen stod D och berättade för de som ville veta att han minsann kunde kampsport och att killen han just sänkt hade tur att inte D slått honom över hjärtat. Enligt D skulle han tydligen lätt tagit livet av nån på det sättet!

Det blev ju lite kalkon över det eftersom det gott och väl räckt med att han nitade snubben! Men snacket efteråt pekade åt att D antingen inte hade alla hemma eller ett stort behov av att prata om sig själv!

Citat:
Ursprungligen postat av bastard666
Nån frågade om Dragan Tomic tidigare. Han lever och finns kvar i stan men håller låg profil och verkar flytta runt en hel del.Han har ju kört en del bluffar gentemot folk och företag genom åren så det kanske är gamla synder som flåsar honom i nacken .
Han tillhör helt klart avdelningen "mycket snack och lite verkstad"
Senast redigerad av DixiePrick 2009-03-10 kl. 11:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in