Citat:
Ursprungligen postat av
nero1

Så han är tillbaka och fortfarande i gym-branschen? Undra vilket gym han försöker ta över nu? Någon info om hans aktuella signalement? Är det fortfarande långt hår i lite neger-krullig modell och litervis med "brun utan sol" som gäller?
Jag vet inte men någonting säger mig att Bondexter och bröderna Kreanzmer skulle passa ihop som handen i handsken....

Den gamla martin var väl okej, han hade iaf sitt giriga affärssinne, och sin vidriga attityd, det är väl isåfall de enda likheterna med den yngre av bröderna.
Citat:
Ursprungligen postat av
hailb0p
https://www.facebook.com/martin.borjesson.754?fref=st Möjligtvis
Jonas Kraenzmer har väl flytt från Gbg om jag inte minns fel... Inte säker dock. Men Jonas & en till snubbe har ju preppat & sålt öppet och detta verkar även snuten veta om. Dom flesta aas kranarna i gbg åkte big time i somras men Jonas & den andra kör som vanligt. Luktar golning på hög nivå... Jag är inte den enda som tror det...
JK är kvar i stan och golning kan du glömma. Han är en tuff jävel som skulle smaska på de flesta och han skiter i vem fan du är och vad du tillhör, är du kaxig så räkna med mothugg. han backar inte den jäveln.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tellusstar
Sitter inte bröderna för narkotikan?
De satt, JK muckade för ganska länge sen nu och MK för några månader sen.
Citat:
Ursprungligen postat av
nero1
Mackan (Markus) fick väl 11,5 år för amfetamin och tror detta var 2006 eller nåt. Så jag har för mig han kommit ut. Sen kommer jag inte ihåg hur lång tid Jonas fick för dryga kilot tjack, samt massa prepp. Men detta hände väl för tre, fyra år sedan och narkotikastraffen halverades ju ungefär vid den tidpunkten, så han kom väl inte ut för så länge sedan han med.
Har inte hört ett smack om Mackan sedan han kommit ut. (vilket han bör ha gjort) Ligger han lågt eller har han flytt fältet? Det var väl rätt rejält stort parti med amfetamin som han kunde bindas till, så någon nere i Holland (eller om det kom från Polen) borde väl vilja ha in slantarna för partiet..
MK verkar ha bytt stad och et hade jag med gjort om det nu stämmer att han har de ovänner man hört. Han var bra från början men fick kraftigt storhetsvansinne i slutet och då kom han på kant med många som vill åt honom fortfarande.
Han och JK är väldigt olika, mackan är mer pratig och kan verka som den tuffe av de två (han är förvisso tuffare än de flesta, det ska inte förnekas), men Jonas är ett odjur utan dess like och har alltid varit. Nu med massa muskler plus det galna psyket så är han inte rolig att tas med när han blir sne, det lovar jag. Snäll kille men han skulle anta vilken utmaning som helst.
Citat:
Intressant att också S*sha V*jic fick ett mycket långt straff för 14 kilo eller vad det var. Han var ju också en dom större profilerna i den göteborgska byggarvärlden... Blev lite besviken när det visade sig att han smutsade ner sig för sånt. Alltid fått ett bra intryck från honom och han var ju inte alls av samma typ som dom två förstnämnda bröderna...
SV blev väl dum-girig och kom in i det snett efter att han blivit bra kompis med OG då delade på dörren på Kajsa. Han var en snäll lite halvkorkad bjässe, som trodde han blev tung för att han umgicks med Kennedy. Tragiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
nero1
Jo visst är det våran Bondexter i din fb-länk. Ser att haft ett flertal infarkter... Blev väl för mycket av aas och förmodligen kola, tjack? Förutom att han lagt det permanentade hårsvallet på hyllan, så verkar hans ego vara som under hans forna glansdagar. Dock verkar han nu tagit till sig den Mexikanska bandit-looken med redig mexar-mustasch. Undra om han har en sombrero till också?

Han är ett eget kapitel den mannen, det är han, men så vidrigt falsk som han var, och delvis verkar vara än, så vet jag inte om jag ska le åt hans bravader eller om jag ska sänka nollan för det kräket han faktiskt är. Men av alla jävla bedragare så får man ändå ge honom att han hade lite charm, hans storhetsvansinne hade inga gränser, han trodde på allvar att han kunde köpa upp kommunala byggnader som Valhalla-badet, han fattade inte vissa saker. men det blir bara humor när jag tänker på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
FeliciaGreen
Och hur exakt vet du vem Kelly är?
Kelly var en karismatisk snack-kille som inte kunde leva upp till hälften av vad han sa. Stan hade och har många tuffingar men han tillhör verkligen inte den kategorin.