Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Jag vet att han ett tag hade ett företag som liesade (stavning?) ut gym redskap/maskiner. Han köpte som sagt atleticgym i kungälv, runt 98. Sen vet jag inte om han sålde detta vidare. Men den nya ägaren hade iaf kontrakt med Martin på hans maskiner. När ägaren låg efter med betalningen kom Martin ditt på natten med lastbil och tog med sej ALLA maskiner..hehe..
Man kan tycka vad man vill om detta tilltag, men utan att vara helt insatt i alla detaljer, så hade han ju faktiskt rätt i sak..
Fick också intrycket av att hans mörka kompanjon (som var genuint trevlig) fick dränga väldigt mycket för Martin..
Nej Martin och hans fönade långa hår ger jag inte mycket för...
Han körde ju en lustig grej på Royal efter att han bytt från Kobbel till Bondexter, som hette BBBB (Better Body By Bondexter) Det var träning och kostföreläsningar som många nappade på. Ett projekt som gav klirr i kassan. Inte alls avancerat, men ändå ganska smart.
Ja kompanjonen var jävligt trevlig (hette han inte Lasse?) och det var riktigt bra på Empire i alla fall i början, med alla sina Hammer-maskiner bl a. Men sedan öppnade han ju på Hisingen också, och körde helsidesannonser i GT (som tydligen skulle kostat multum). Hörde sen att han inte pröjsade annonserna =) Det var det som blev Martins fall, att han skulle öppna fler gym än han klarade av. När han hade två så skissade han på ett tredje. Och så höll det på.
Jag har aldrig haft något emot Martin då han alltid varit trevlig mot mig. Men jag kan förstå att många andra tyckte han var svår.