2014-06-15, 20:40
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Nepacha
Lasse Lisstorp som är min morbror och numera bortgången lämnade över admin delen av sidan till mig. Hans sida ligger numera på en ny domän som har adressen: www.lasselisstorp.se
En mycket bra sida! Snudd på guldgruva vill jag påstå.

Inte för att jag har en blekaste aning om vilka människorna är utan för att
bilderna är tidsdokument.
Citera
2014-07-05, 01:14
Medlem
Står i en artikel om landvetter rånet att dem som gjorde de hade kopplingar till både RW crew och bandidos? Hur gick de ihop egentligen?
Citera
2014-07-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Den här seppo var han från Växjö eller rört sig i nämnda stad och har en svensk flagga tatuerad på vänster sida av skallen?
Han är från Hisingen och han har aldrig suttit på rättspsyk som någon skrev. han fick 10 år för det mordet på 80-talet.
Senast redigerad av Tellusstar 2014-07-05 kl. 20:07.
Citera
2014-07-05, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Står i en artikel om landvetter rånet att dem som gjorde de hade kopplingar till både RW crew och bandidos? Hur gick de ihop egentligen?
Det stämmer inte utan någon av dom hade tidigare befunnit sig i utkanten av RW. De flesta som dömdes i TR hade inget medlemsskap
Citera
2014-07-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Det stämmer inte utan någon av dom hade tidigare befunnit sig i utkanten av RW. De flesta som dömdes i TR hade inget medlemsskap
Men nu är en av dom döda ner mejad me 30skott eller nåt....
Citera
2014-07-06, 13:48
Medlem
Citat:

Okejokej, ja skulle vilja läsa mer om landvetterrånet och dem inblandade. Någon som har tips på bra dokuemntär alt artiklar med insideinfo?
Citera
2014-10-24, 14:38
Medlem
Fick höra idag att Martin Börjesson ( fd. Martin Kobbel & Martin Bondexter) nu är tillbaks i staden och har varit detta ett tag i skymundan.

Ryktena var igång direkt i staden. Folk som tränar på vettiga gym där folk vet vem han är vill inte ha honom där då han är en dålig reklampelare för gymmet pga. alla händelser kring denna typ. Får se om man kan höra något mer trevligt om denna typ i nutidens gbg.
Senast redigerad av hailb0p 2014-10-24 kl. 14:43.
Citera
2014-10-25, 06:32
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Fick höra idag att Martin Börjesson ( fd. Martin Kobbel & Martin Bondexter) nu är tillbaks i staden och har varit detta ett tag i skymundan.

Ryktena var igång direkt i staden. Folk som tränar på vettiga gym där folk vet vem han är vill inte ha honom där då han är en dålig reklampelare för gymmet pga. alla händelser kring denna typ. Får se om man kan höra något mer trevligt om denna typ i nutidens gbg.
Så han är tillbaka och fortfarande i gym-branschen? Undra vilket gym han försöker ta över nu? Någon info om hans aktuella signalement? Är det fortfarande långt hår i lite neger-krullig modell och litervis med "brun utan sol" som gäller?

Jag vet inte men någonting säger mig att Bondexter och bröderna Kreanzmer skulle passa ihop som handen i handsken....
Citera
2014-10-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Så han är tillbaka och fortfarande i gym-branschen? Undra vilket gym han försöker ta över nu? Någon info om hans aktuella signalement? Är det fortfarande långt hår i lite neger-krullig modell och litervis med "brun utan sol" som gäller?

Jag vet inte men någonting säger mig att Bondexter och bröderna Kreanzmer skulle passa ihop som handen i handsken....

https://www.facebook.com/martin.borjesson.754?fref=st Möjligtvis

Jonas Kraenzmer har väl flytt från Gbg om jag inte minns fel... Inte säker dock. Men Jonas & en till snubbe har ju preppat & sålt öppet och detta verkar även snuten veta om. Dom flesta aas kranarna i gbg åkte big time i somras men Jonas & den andra kör som vanligt. Luktar golning på hög nivå... Jag är inte den enda som tror det...
Senast redigerad av hailb0p 2014-10-25 kl. 21:27.
Citera
2014-10-25, 22:03
Medlem
Sitter inte bröderna för narkotikan?
Citera
2014-10-27, 03:21
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Sitter inte bröderna för narkotikan?
Mackan (Markus) fick väl 11,5 år för amfetamin och tror detta var 2006 eller nåt. Så jag har för mig han kommit ut. Sen kommer jag inte ihåg hur lång tid Jonas fick för dryga kilot tjack, samt massa prepp. Men detta hände väl för tre, fyra år sedan och narkotikastraffen halverades ju ungefär vid den tidpunkten, så han kom väl inte ut för så länge sedan han med.

Har inte hört ett smack om Mackan sedan han kommit ut. (vilket han bör ha gjort) Ligger han lågt eller har han flytt fältet? Det var väl rätt rejält stort parti med amfetamin som han kunde bindas till, så någon nere i Holland (eller om det kom från Polen) borde väl vilja ha in slantarna för partiet..

Intressant att också S*sha V*jic fick ett mycket långt straff för 14 kilo eller vad det var. Han var ju också en dom större profilerna i den göteborgska byggarvärlden... Blev lite besviken när det visade sig att han smutsade ner sig för sånt. Alltid fått ett bra intryck från honom och han var ju inte alls av samma typ som dom två förstnämnda bröderna...
Citera
2014-10-27, 04:11
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
https://www.facebook.com/martin.borjesson.754?fref=st Möjligtvis

Jonas Kraenzmer har väl flytt från Gbg om jag inte minns fel... Inte säker dock. Men Jonas & en till snubbe har ju preppat & sålt öppet och detta verkar även snuten veta om. Dom flesta aas kranarna i gbg åkte big time i somras men Jonas & den andra kör som vanligt. Luktar golning på hög nivå... Jag är inte den enda som tror det...
Jo visst är det våran Bondexter i din fb-länk. Ser att haft ett flertal infarkter... Blev väl för mycket av aas och förmodligen kola, tjack? Förutom att han lagt det permanentade hårsvallet på hyllan, så verkar hans ego vara som under hans forna glansdagar. Dock verkar han nu tagit till sig den Mexikanska bandit-looken med redig mexar-mustasch. Undra om han har en sombrero till också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in