Citat:
Ursprungligen postat av
Tellusstar
Sitter inte bröderna för narkotikan?
Mackan (Markus) fick väl 11,5 år för amfetamin och tror detta var 2006 eller nåt. Så jag har för mig han kommit ut. Sen kommer jag inte ihåg hur lång tid Jonas fick för dryga kilot tjack, samt massa prepp. Men detta hände väl för tre, fyra år sedan och narkotikastraffen halverades ju ungefär vid den tidpunkten, så han kom väl inte ut för så länge sedan han med.
Har inte hört ett smack om Mackan sedan han kommit ut. (vilket han bör ha gjort) Ligger han lågt eller har han flytt fältet? Det var väl rätt rejält stort parti med amfetamin som han kunde bindas till, så någon nere i Holland (eller om det kom från Polen) borde väl vilja ha in slantarna för partiet..
Intressant att också S*sha V*jic fick ett mycket långt straff för 14 kilo eller vad det var. Han var ju också en dom större profilerna i den göteborgska byggarvärlden... Blev lite besviken när det visade sig att han smutsade ner sig för sånt. Alltid fått ett bra intryck från honom och han var ju inte alls av samma typ som dom två förstnämnda bröderna...