Jo
Jocke dejtade Graf han rymde fran haktet ocksa. Var ocksa namn i Svensk Maffia OG sedan tar sparet slut. Fick tydligen bra med stryk pa kaken var ingen direkt fighter men hade Spark Jocke som nick name.
Katten dog i Thailand hade kontrakt med flera svenska charter bolag. Kanner manga som dor tidigt i Thailand for det dricks och tas droger varje dag.
Tony Montana ar fran Libanon och ar namn i Svensk Maffia blev av med ena kulan och delar kola och inte tjack. Var nanmd med Naser som livakt tror jag. De spelar ju lika mycket. Kande han ganska bra.
Renato sag jag i Pattaya for 8 ar sedan med sin blonda tjej fran Goteborg.
Neumann kande jag ocksa valigt bra kille men kunde bli ganska sne som sagt med Park Lane. Var beromd for sin dubbel spark
Ilche traffade jag varje dag pa avenyn. Han fick alltid stryk av sin farsa men han hade en stark hoger men deckade inte da fick han be om hjalp. Valdigt liten kille som alltid skulle braka med alla och alla trodde det skulle bli enkelt.
Tors Hammare kanner ingen som nagonsin sett dem det var en vandrings myt som vi sag det eller sa kom de aldrig till avenyn och nordstan. Kanske ocksa var innan varan tid.
Pascal varat svar pa P Roberto sparkade ner en del folk men la snabbt av med det. Var med i Radio nar GBG skulle hitta sin egen PR.
Hamza har jag aldrig gillat men han hade ju en del kul slakt som gav han jobb. Sur hela tiden stammer nog med barn och villa.
Neger Pierre pappa fran Nigeria mamma vit mamman valdigt trevlig. Att han inte dott ar ett under han blaser som sagt alla som han hittar. Kande han under 5 tid nar vi hangde runt med Leila K i Nordstan och Avenyn.
Petri bra kille fran ratt siden brosan var ocksa dorrvakt men fick armen avsliten.
Sjalv hangde jag ganska mycket med Biskop Falk ganget pa kickers tiden. Sicka tider kul att se alla gamla namn.