2008-10-06, 18:56
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neodream
Vill du ha ett tips ? Skit i honom han vet ingenting. Tillhör säker flashback maffian som snackar en massa skit bakom skärmen, men vågar inte ge sig till känna. Allt han skrivit på detta forumet "i denna tråden" innehåller bara delar av sanningen.

Om du påstår att "snorig" bara vet delar av sanningen så måste du ju själv sitta inne med hela sanningen för att kunna påstå något sådant.
Citera
2008-10-06, 19:20
Medlem
h.b.70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
hehe, jo det är ju inte helt logiskt, det ryktades om att han steriliserat sig för att få vara med dom rakade killarna och leka.
Anledningen att jag frågade var att i dom kretsarna jag umgicks på den tiden var skinhead = nasse, och ja tror inte ens nångon visste att det fanns "andra" skinheads.

Tack för svar iaf!
neger piere har barn med tanja sankey och har hela afganistan i blodomlopet, jag är partisk, hatar negern är uppväxt frölunda och med nasse neger blåser alla är numera hett vilebråde för alla. dock är skottpengen väldigt låg ,självkostnadspris
Citera
2008-10-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neodream
Skall jag vara ärlig så tror jag inte att han varit här än... men när han kommer tillbaks så vet han att cirkeln snart är sluten. Spånhuvudet trode att vi var ett gäng luffare som inte kunde lägga ihop ett plus ett.

Han har ett o annat o förklara för en bunt med människor .. som sagt en stor offentlig ursäkt hade vart på sin plats ! I sinom tid får den "fega MAGNUSSON flocken" med alpha hanarna i spetsen reda på vem det är.

Som en del sa till mig i kör idag:
"Det kommer bli styggt, den lille pissluffaren skall få äta upp vart enda ord" !

alphahanar om tommy o patrik är alphahanar eller han willy eller den fega dennis så kan vi konstatera att dina alphahanar hade nog inte många hästar i stallet eller träffat två normala killar av totala familjen men men kan finnas fler

förresten han kenny din släkting gillar ni extremt väl
tror du inte det blir en lite svettigare situation när dennis får betala sen som jag läste om
Senast redigerad av Danneboras 2008-10-07 kl. 00:22.
Citera
2008-10-07, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goahead
Stämmer bra det att Joachim rymde från häktet på Skånegatan, vill minnas att han tog sig ner med hjälp av lakan. Var väl rätt många år sedan nu.

Vem var det nån av graafsystrarna som dejtade honom minns jag men vem av dom.
Citera
2008-10-07, 01:32
Medlem
theSyndicates avatar
Det var tider

Jo Jocke dejtade Graf han rymde fran haktet ocksa. Var ocksa namn i Svensk Maffia OG sedan tar sparet slut. Fick tydligen bra med stryk pa kaken var ingen direkt fighter men hade Spark Jocke som nick name.

Katten dog i Thailand hade kontrakt med flera svenska charter bolag. Kanner manga som dor tidigt i Thailand for det dricks och tas droger varje dag.

Tony Montana ar fran Libanon och ar namn i Svensk Maffia blev av med ena kulan och delar kola och inte tjack. Var nanmd med Naser som livakt tror jag. De spelar ju lika mycket. Kande han ganska bra.

Renato sag jag i Pattaya for 8 ar sedan med sin blonda tjej fran Goteborg.

Neumann kande jag ocksa valigt bra kille men kunde bli ganska sne som sagt med Park Lane. Var beromd for sin dubbel spark

Ilche traffade jag varje dag pa avenyn. Han fick alltid stryk av sin farsa men han hade en stark hoger men deckade inte da fick han be om hjalp. Valdigt liten kille som alltid skulle braka med alla och alla trodde det skulle bli enkelt.

Tors Hammare kanner ingen som nagonsin sett dem det var en vandrings myt som vi sag det eller sa kom de aldrig till avenyn och nordstan. Kanske ocksa var innan varan tid.

Pascal varat svar pa P Roberto sparkade ner en del folk men la snabbt av med det. Var med i Radio nar GBG skulle hitta sin egen PR.

Hamza har jag aldrig gillat men han hade ju en del kul slakt som gav han jobb. Sur hela tiden stammer nog med barn och villa.

Neger Pierre pappa fran Nigeria mamma vit mamman valdigt trevlig. Att han inte dott ar ett under han blaser som sagt alla som han hittar. Kande han under 5 tid nar vi hangde runt med Leila K i Nordstan och Avenyn.

Petri bra kille fran ratt siden brosan var ocksa dorrvakt men fick armen avsliten.

Sjalv hangde jag ganska mycket med Biskop Falk ganget pa kickers tiden. Sicka tider kul att se alla gamla namn.
Citera
2008-10-07, 19:30
Medlem
Swedeforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danneboras
Vem var det nån av graafsystrarna som dejtade honom minns jag men vem av dom.

Hanna Graaf
Citera
2008-10-07, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Martin
Hej snorig, intressant läsning om Magnnusson/Salenqvist. Men hur ser banden mellan Magnusson och Aronsen ut närmare bestämt ? Magnusson/Salenqvist har man ju hört talas om men inte Aronsen, vilka är det ?
Tacksam för svar och krya på dig om du har ont i halsen

De*n*s Ni**son ( fd Magnusson , Vernersson och Ken**y Aron*en är sysslingar.
Citera
2008-10-08, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theSyndicate
Tors Hammare kanner ingen som nagonsin sett dem det var en vandrings myt som vi sag det eller sa kom de aldrig till avenyn och nordstan. Kanske ocksa var innan varan tid.

De härjade inte på Avenyen nåt nämnvärt, förutom någon enstaka gång då de te.x bankade på skinnhuvudena på Clock och jagade dem ända bort till Skånegatan ; ) där de lipade ut hos snuten.
De höll sig runt Haga, Linnè, Annedal och Passet. 1982-1986
Citera
2008-10-09, 01:44
Medlem
theSyndicates avatar
1986

Jo det var nog dorfor inget sett och bara hort talas om dem. Det precis da det borjade pa avenyn.
Citera
2008-10-09, 08:22
Medlem
Ilche

försvann kraftigt efter hans kusin bubba fick en kniv i halsen av Tommie Larsson mitt framför ögonen på han. Rättegången eller åtalet ogiltligförklarades. Tommie larsson R.I.P..

Spark jocke är en av de största blåsarna som går omkring helt fritt. han har blivit knivhugggen både på hall och kumla.

Tommie larsson Blev ju mest känd efter han rånade IKEA 1990 19 år gammal.
Citera
2008-10-09, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
försvann kraftigt efter hans kusin bubba fick en kniv i halsen av Tommie Larsson mitt framför ögonen på han. Rättegången eller åtalet ogiltligförklarades. Tommie larsson R.I.P..

Spark jocke är en av de största blåsarna som går omkring helt fritt. han har blivit knivhugggen både på hall och kumla.

Tommie larsson Blev ju mest känd efter han rånade IKEA 1990 19 år gammal.
Spark-Jocke är en riktig blåsare och dessutom en golfitta. han golade negern som högg honom på Kumla, men drog sen tillbaka anmälan mot honom. men, som sagt gol är gol oavsett att han drog tillbaka anmälan.
Citera
2008-10-10, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Om du påstår att "snorig" bara vet delar av sanningen så måste du ju själv sitta inne med hela sanningen för att kunna påstå något sådant.

Nu är det så att jag vet hela sanningar om allt inom dom kretsarna, är ju själv TATTARE, eller resandefolk som en del vill kalla sig, men bröt tidigt med min släkt, men dom finns om något händer.
jag och NEONDREAM kom överens om att lägga ner pajkastningen enär vi känner till samma saker, och inget för oss fram, med att käftas i en gb. (PM)

Så därför får ni inget mer höra av oss!!! sen vad ni tror det skiter vi i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in