2008-09-24, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neodream
Skall jag vara ärlig så tror jag inte att han varit här än... men när han kommer tillbaks så vet han att cirkeln snart är sluten. Spånhuvudet trode att vi var ett gäng luffare som inte kunde lägga ihop ett plus ett.

Han har ett o annat o förklara för en bunt med människor .. som sagt en stor offentlig ursäkt hade vart på sin plats ! I sinom tid får den "fega MAGNUSSON flocken" med alpha hanarna i spetsen reda på vem det är.

Som en del sa till mig i kör idag:
"Det kommer bli styggt, den lille pissluffaren skall få äta upp vart enda ord" !

Fjanten försvann i flera veckor, 2 inlägg skrev jag under tiden, nu tinade han visst upp! ursäkt! skojar du? djävla gosskör!
Citera
2008-09-24, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
He He tog ett lång tid innan västen svarade, har varken hund eller bilar, åter BOM. Tatuerarverkstan på stigbergsbacken borde du ju vet, nä förresten det är för svårt för dig. Hette Route 81 och där var det eran släktmördare xxx 3 man som tog livet av Håkan E som bodde i samma hus som Dano, OG, samt Håkans bror Ckrisitan, 2 metersbjässe gick isamma klass som Danho, därför var Håkan på Danos muckarfest för gratis drick och mat. slå bort några timmar. Cristian bor inte i stan nu! men hälsar på då och då!

Dom gick även i samma klass, vad dom tycker om er vill jag inte säga, så det var inget du kom med även denna gång än svammel!
Men så är det med er, jag kan hela släktena utantill, pratar ofta med flera när jag ser dem, Lundbergarna var 4 till antalet bröder, supit hårt med vissa, för en del år sedan en dog, en är bilhandlare, ja ja fortsätt och ta reda på fakta först innan du gör bort hela släktena.

Och då får jag direkt info var det kommer irån! snurrpelle!

Och så var det andra långgatan jag talar om, route 81 finns inte och det var HA namnet nämner jag inte som stod för den, vem bor ovanför?? Håkan arbetade på 2 långgatan sedan! du är ju för blåst ordentligt!

Få se nu om du känner några överhuvutaget än det berömda västfolket som är en cirkus! ja min grabb är med i Red and Withe inget jag är stolt över. Men det är hans liv! inte mitt. Han skulle skrämma livet ur dig på 2 sekunder.

Tänk nu Einstain, några mer ledtrådar ger jag dig inte! Håkan o krölli var bästa kompisar!

Tack för ordet!

Ärligt talar Snorig, fattar inget av det du skrev. Helt osammanhängande och nervigt skrivet. Vad fan har den informationen med saken o göra. Men jag förstår det e viktigt o spänna musklerna. Tyvärr så lyckas du inte... dra den om laban ! Du kommer inte ifrån skitsnacket ändå !
Citera
2008-09-24, 19:53
Medlem
Per-Martins avatar
Sådärja snorig, började nästan tro att någon skrämt dig till tystnad. Jag ställde frågan lite tidigare angående Magnusson/Aronsen och kopplingen där ? Det vore kul om du hade lust att dela med dig ?

mvh P-M
Citera
2008-09-24, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Martin
Sådärja snorig, började nästan tro att någon skrämt dig till tystnad. Jag ställde frågan lite tidigare angående Magnusson/Aronsen och kopplingen där ? Det vore kul om du hade lust att dela med dig ?

mvh P-M

Vill du ha ett tips ? Skit i honom han vet ingenting. Tillhör säker flashback maffian som snackar en massa skit bakom skärmen, men vågar inte ge sig till känna. Allt han skrivit på detta forumet "i denna tråden" innehåller bara delar av sanningen.

Kul hade varit om någon kunde bekräfta det han skrivit ...
Citera
2008-09-24, 20:04
Bannlyst
Väst Magnussorna

Jag bad dig fjant att ta reda på vem som skrev vad, ang, morden, reg, nr på Rymdtorget. m.m inte jag iallafall! och förresten skiter jag idet. själv tattare märk ordet tattare!! för det är vad det är och inget annat. Salenqvist, örtengren, nya förnamn osv, varför gör man det, ja för att man är livrädd för vad som komma skall.
Och då hjälper fan ingen väst av er kaliber. Ni är slut som artiser och knivskärare. det enda ni kunde tyvärr.

Jag bröt mig ur snabbt, men släkten finns kvar. men plåster på käften.

kanske vi sett nyligen eller någon annan av er utan att ni vet någonting
överhuvudtaget. så skall det vara.

Ingemar Sandberg, kände jag redan som 20 åring , nu bor han med eva, finns längre bak i tråden. i Hammarkullen efter Artellerigatan där Eva bodde.
Nu med tilläggsnamnet Lindgvist, undrar bara försynt, varför byter ni namn så ofta? orsaken vet jag, ingemar är en bra kille, ingen skugga över den grabben.'
Vi hade mkt skoj.
jag vet var infot kommer ifrån. vem är det månne som är bland er??????

Ni har magnusson och kenny aronsson mkt att betala tillbaka, man hugger inte ihjäl en känd och trevlig vän som Håkan inne på bsk-lokalen. bara det säger allt om ert hälsotillstånd. Försvarar rena dumheterna när stan spyr åt er.

fattar du så förbannat dåligt, inte ett enda rätt har du haft på dina inlägg.

Jag sa åt dig läs på!!!!! och du försvann i 3 veckor!

tack för ordet!
P:s jag får massor av PM där folk inte vågar skriva! men titta bak i tråden så kryper det fram lite, har inget med er att göra och ni tillhör inte min vänkrets.
bevare mig väl! om du visst vad jag vet!! samt nyreggad!
Citera
2008-09-24, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ärligt talar Snorig, fattar inget av det du skrev. Helt osammanhängande och nervigt skrivet. Vad fan har den informationen med saken o göra. Men jag förstår det e viktigt o spänna musklerna. Tyvärr så lyckas du inte... dra den om laban ! Du kommer inte ifrån skitsnacket ändå !
inget i vanlig ordning säger du, för du vet inget, sluta spela mangas här, ingen djävel är rädd några tattare. jag vet!

Har du något att komma med kom med det då, hummla inte!

förresten laban var en bra kille OT

Nå kom nu med något nytt släktnamn eller något med substans i. du visste ju ingenting. Åter felpassningar. och svammel om hundar o bilar. djävla trams.
Citera
2008-09-24, 20:24
Bannlyst
Slutdiskuterat

Citat:
Ursprungligen postat av snorig
inget i vanlig ordning säger du, för du vet inget, sluta spela mangas här, ingen djävel är rädd några tattare. jag vet!

Har du något att komma med kom med det då, hummla inte!

förresten laban var en bra kille OT

Nå kom nu med något nytt släktnamn eller något med substans i. du visste ju ingenting. Åter felpassningar. och svammel om hundar o bilar. djävla trams.

Ok, skall man inte sopa framför sin egen dörr innan man skitar ner hos andra ?
Du skall veta och alla som läser på detta forumet vilken munnbajsare du är. Ta detta med Ingemar Sandberg. Snackade med honom idag. Han var rasande och undrade vem fan du var som nämnde hans namn. Lena heter hon som han bor ihop med. Inte EVA ! Fattar du nu hur fel du kan ha - felpassning ?

Jag blev så rädd för dig så jag sket i byxan, o dem kan du ta o torka din snoriga näsa med. Så du får känna på lite verklig tattar skit. Du e absolut ingen o diskutera med .. det e slutdiskuterat med dig för du e ju helt sjuk i huvudet.

Varför deltog jag ens i denna tråden, snacka om att nedvärdera sig själv...
Citera
2008-09-24, 20:38
Bannlyst
Citat:
1.

Varför skall jag utge mitt namn.... räcker det inte med namn som det är ? Så vitt jag jag förstått så vet ju "snorig" redan så mycket om oss och mig. Det har han ju bevisat ... Något mer ?

2.

Varför skall "Snorig" inte bli granskad av en Admin när han bryter mot flera av forumets regler ? Förklara det för mig !

1 Du kan ju inte komma och säga åt nån annan att gå ut med sitt namn om du själv är anonym.

2 Visst, jag tyckte inte det var ett så manligt vis att ta tag i en diskussion bara.
Senast redigerad av dobeln1809 2008-09-24 kl. 20:42.
Citera
2008-09-26, 20:21
Medlem
Metall Warriors

Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
nu går vi in på 80talsgäng...
Det fanns ett gäng som det snackades mycket om, men jag har aldrig sett något som bevisar dess existens. Heavy Metal Warriors...vet som sagt inte mycket, men kul om någon vet.

Sen är Kungälvsfolk alltid av intresse...
metall Warriors Med Janne i spetsen det var tider det :-)
Citera
2008-09-26, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Colargol
metall Warriors Med Janne i spetsen det var tider det :-)
fanns inte magnus M och hans polare winberg? med då och skar lite här och där. i Frölunda! Pedersen fanns väl medoxå, freddis son! ja ja det var många den tiden om jag har uppfattat dig rätt?
Citera
2008-09-26, 23:28
Bannlyst
Kungälv! ja där kommer många juveler ifrån, bl.a faktiskt huvudpersonen i boken el chocko jonas andersson som fick 8 år i bolivias hådaste fängelse och är tillbaka på hemmaplan, men det var inte han jag tänkte på, finns ett helt koppel!
Citera
2008-09-27, 19:33
Medlem
alla 5an barnen

var la halvt kriminella hela gänget där på 80talet Janne-toy-raymondo-kelly-norpan-froggy-jugarlelle-norrsken-tommy l-värnamo-satan/jori-jesus osv undra vad som hände med dom alla??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in