2007-08-04, 21:43
Medlem
Vad jag förstått det som hade Kador styrt upp sig ordentligt och var på väg att bli e

kador hade en del ovänner , jag var själv på park lane när neumann sköt honom,jag gick ut precis efter kador, han låg o skrek som en gris på marken o ingen fattade nåt, sen kom snuten o det blev ett jäkla liv . kador skärpte till sig efter det o hade börjat ordna upp livet, jag minns honom som en ganska reko kille som många hade respekt för, sen gjorde han liksom många andra en del idiot grejer.
Citera
2007-08-04, 21:55
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corn
kador hade en del ovänner , jag var själv på park lane när neumann sköt honom,jag gick ut precis efter kador, han låg o skrek som en gris på marken o ingen fattade nåt, sen kom snuten o det blev ett jäkla liv . kador skärpte till sig efter det o hade börjat ordna upp livet, jag minns honom som en ganska reko kille som många hade respekt för, sen gjorde han liksom många andra en del idiot grejer.

Och en som vittnade i rättegången var Tomas (trustor) Jisander.
Citera
2007-08-04, 22:11
Medlem
Och en som vittnade i rättegången var Tomas (trustor) Jisander

ok det visste jag inte, vems vittne var det? åklagarens el kadors?
Citera
2007-08-05, 09:06
Medlem
m68s avatar
Citat:
ok det visste jag inte, vems vittne var det? åklagarens el kadors?
Bådas Kaddour var målsägaren.
Citera
2007-08-05, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Bådas Kaddour var målsägaren.
mm självlklart, tänkte fel
Citera
2007-08-05, 11:50
Medlem
Orkar du förklara Jisanders koppling till kador? Aldrig hört nåt om det... Låter intressant!
Citera
2007-08-05, 13:03
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Orkar du förklara Jisanders koppling till kador? Aldrig hört nåt om det... Låter intressant!
Det var bara så att han var på Park Lane och såg hela händelseförloppet. Han berättade om det i tidningen då när det begav sig. Men detta var ju innan hela Trustor härvan.
Citera
2007-08-05, 15:07
Medlem
aha tack för det
Citera
2007-08-07, 11:16
Medlem
Moonas avatar
Kador

Kador var ett svin som slog sönder sina flickvänner, muckade bråk på krogen jämt m.m

Inte många som sörjer den jävla nysvensken som bara kostade pengar.

Sen har ni glömt Markoo Lönnmark och Thomas Beckstedt m.m
Citera
2007-08-07, 15:30
Medlem
Kukenssons avatar
Jag hade precis gått in på Park Lane och skulle hänga in min jacka när någon tömde ett magasin mot glas dörrarna. Otroligt nog så träffades ingen, detta va väl 2000 -2002 någongång. Så det har varit mer skottlossning i entren där?

Några andra namn jag såg dykt upp va Ljuset träffa han för ett par månader sen och då va han väldigt inne på att röka crack.
Citera
2007-08-07, 15:38
Medlem
Kukenssons avatar
Citat:
du menar azur? han va den som började kalla sig o sina polare för warriors, dom tryckte till o med upp ryggmärken eller t shirts med warriors, stor adde va aldrig med där, dom ansågs va jävligt töntiga , i alla fall i frölunda, mest småpojkar med även om vissa senare blev riktiga gangsters, som azur t ex

Du har säkert rätt va så längesen men jag har för mig han hette Atcho alltså det utalas så man skulle behöva säga prosit efteråt. Om du förstår hur jag menar. fanns det inte 2 olika generationer som kallade sig Warriors några i slutet av 80 talet och sen kom några i början 90 ?
Citera
2007-08-07, 15:50
Medlem
freeplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp

Jack Lindau... lever han fortfarande
jorå det gör han.

Men inte Zlatko "Slagge" Radojkovic ingen som kommer ihåg honom, han grävdes väl ner ihop med Johan ute på Varaslätten för några år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in