2011-11-08, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
För några timmar sen:

http://gt.expressen.se/nyheter/1.231...ckade-med-trad

Kan det vara några "kändisar" som strukit med här ?
Det var (clarre) clas-håkan som körde bilen. han är från gårdsten.
han var berusad
Citera
2011-11-11, 20:09
Medlem
nittinies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Inte lika många som f.d Gamlestadens MC (idag HA GBG) kanske men en hel del. Kan inte säga någon procentsiffra men det är säkert 50 i varje fall vilket är högt i jämförelse med andra klubbar runtom i Sverige. Alla i HA har inte mc om du trodde det. Riddes hoj ser ut så här:http://www.harley-davidson.se/produk...torcyklar_2010 NIGHT ROD SPECIAL

jävligt fräck faktiskt. Sportig HD
Den ser lite...flickaktig ut.Hur kan en motor se flickaktig ut?Jo, om den som har den mellan benen. Flicka.Ime munaa.
Citera
2011-11-12, 14:08
Medlem
svenskmexikans avatar
Nån som vet vart RK i Gamlestadens MC Tagit vägen?

Saludos
Citera
2011-12-10, 20:48
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Inte lika många som f.d Gamlestadens MC (idag HA GBG) kanske men en hel del. Kan inte säga någon procentsiffra men det är säkert 50 i varje fall vilket är högt i jämförelse med andra klubbar runtom i Sverige. Alla i HA har inte mc om du trodde det. Riddes hoj ser ut så här:http://www.harley-davidson.se/produk...torcyklar_2010 NIGHT ROD SPECIAL

jävligt fräck faktiskt. Sportig HD
Orkar inte leta upp en källa nu, men minns att jag läste i GT för kanske två, tre år sedan att endast en (1) i bandidos/Gbg hade MC-körkort och en registrerad MC på sig.

Lite lustigt med tanke på att stadgarna från Bandidos Texas/USA, påbjuder att varje medlem måste ha en MC inreggad från mars till oktober (har jag för mig det var). Undrar förresten vad ärkerasisterna och kukuxklanarna i Texas säger om Medhi som "president"...
Citera
2011-12-11, 14:56
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
Det finns bara en FighterSeppo! Bara en kan slå ner flera brödraskapmedlemmar ensam. Tror du blandat ihop det med något annnat eller bara skojar

Du har ingen koll alls här och Seluska har aldrig satt sin fot i Hawks bar, så sluta ljug och dra en massa historier här inne. Ingen som är impad alls.

Ojoj är det så att ingen annan än Seluska bankar ner brödraskapssnubbar, men gå och snyt dig va.
Nu är det så förstår du att jag vet exakt vilka som stod i baren på Hawks IF, håll i sär Hawks Mc Torslanda och lokalen Hakws IF. Seluska är inget namn som klingar hos Hawks är det uppfattat.
Det fanns en Seppo i baren i lokalen, men han heter inte Seluska.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-12-11 kl. 15:01.
Citera
2012-01-02, 20:30
Medlem
Vart tog Daniel jobe vägen?
Citera
2012-01-02, 21:49
Medlem
Blifullidags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enthusiasm
Vart tog Daniel jobe vägen?
Jobe är död.
Citera
2012-01-02, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blifullidag
Jobe är död.

Hur? när?
Citera
2012-01-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Orkar inte leta upp en källa nu, men minns att jag läste i GT för kanske två, tre år sedan att endast en (1) i bandidos/Gbg hade MC-körkort och en registrerad MC på sig.

Lite lustigt med tanke på att stadgarna från Bandidos Texas/USA, påbjuder att varje medlem måste ha en MC inreggad från mars till oktober (har jag för mig det var). Undrar förresten vad ärkerasisterna och kukuxklanarna i Texas säger om Medhi som "president"...
ja men det betyder ju inte att de inte kör eller hur?
Citera
2012-01-02, 22:30
Medlem
Blifullidags avatar
Citat:
Hur? när?
2008. Jag tror det var överdos.
Citera
2012-01-02, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blifullidag
2008. Jag tror det var överdos.

Där ser man,fan tråkigt att höra
Citera
2012-01-02, 23:11
Medlem
Blifullidags avatar
Citat:
Där ser man,fan tråkigt att höra
Ja väldigt tråkigt. Främst för hans barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in