2009-06-08, 00:47
Medlem
MetalRoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Det låter som Kelly,som jag sökte..Han var e alla fall snäll mot tjejer. (Mig) Han var tattare..Lever han?
Han är inte tattare...och han är/var inte speciellt snäll mot tjejer eller något som klev på hans psykotiska intelligens......han var en äkta psykopat å mer därtill
Citera
2009-06-09, 08:14
Medlem
Såg att de nämdes om Bengt Berglund, Masken, Micke Z o massa fler ..ingen som vet något roligt om dem?
Citera
2009-06-10, 00:06
Medlem
Skitsnack

Citat:
Ursprungligen postat av Sundancer
Det var HA som gjorde en deal med polisen. Eftersom en viss person hade tagit så mycket benso, så att han glömde vapnet kvar... Vapnet kunde knytas till HA och HA sa Lennart och hela hans crew, där flera var knytna till HA.Som hämnd slussad Lennat inga pengar alls till HA, plus att han satte extra alla som hade en koppling till HA. Tjallade på hela HA, och detta ledde sannolikt till en rad vapentillslag m.m av polisen på HA. Å andra sidan har Lennart fått 110% backning av polisen, och de hade fått hjärnan bakom i princip alla värdetransportrånen - i västsverige. Naturligtvis skyddad identitet, nu när han är fri. Jag var en av de sista som besökte honom på Tidaholm, han hade otrolig respekt där, fastän han var en smal och snäll,tanig liten kille...
Naturligtvis så kommer jag aldrig att träffa honom igen, fastän vi alltid har varit goda vänner sen barndomen.

Ha ha, vilken idiot du är!

Vad vet du om vad han hade för respekt där? För det första så får man bara träffa den intagne på besöken på Tidaholm, och det betyder att du troligen bara vet vad mytomanen själv berättar?
Sedan vet jag, eftersom jag har ett par polare som satt samtidigt som honom på Tidaholm, att han satt på en skyddsavdelning. Han hade blivit ihjälslagen på 1 minut om dom släppt ut honom på banan.

Om han nu hade sån respekt, varför behöver han gömma sig då?

Du snackar säkert skit om det andra med vapnen också?
Citera
2009-06-15, 16:39
Medlem
bluetramps avatar
Vart har "snorig" tagit vägen ?

Han höll verkligen liv i denna tråd.
Citera
2009-06-15, 17:10
Medlem
CrapStacks avatar
Tyvärr

Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Vart har "snorig" tagit vägen ?

Han höll verkligen liv i denna tråd.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=904466
Citera
2009-06-16, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrapStack
https://www.flashback.org/showthread.php?t=904466
Vad är 1.06??(kanske man ska veta...)
Citera
2009-06-16, 02:53
Medlem
CrapStacks avatar
bannlyst pga outning

Citat:
Ursprungligen postat av Pantona
Vad är 1.06??(kanske man ska veta...)
https://www.flashback.org/showthread.php?t=905730
Citera
2009-06-22, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utratt
Verkar finnas många Magnusson,när jag växte upp i dom västra delarna i Göteborg så va det Magnus Magnusson (född 74 eller 73) man inte vill träffa på. Han hängde med en lirare som heter Michael Gillberg sprang runt med kniv och högg folk till höger och vänster när dom va 14-15 år. Sist jag såg Gillberg så va han ett riktigt vrak och va med folk från meros inne på Shell vid campingen och kan inte tänka mig att han lever idag, nån som vet mer?

Sen är det nån som vet nåt om Lill Micke och Neger Ola (indier eller pakistanier). Dom hotade mig med en yxa när jag var 12-13 år och dom va nog en 4-5 år äldre än mig. Är själv född 77.

Kändisar tror jag inte nån av dom är men skulle ändå va kul och höra hur det gott för dom!

"Neger Ola" hetsade runt i början av 90- talet, jag och några kompisar till mig råkade ut för han ett par gånger. Han ville väl mest skrämma sig till någon form av respekt. Slutade dock med att han hängde en del med oss, vilket var märkligt eftersom han var över 25 och vi var 13-14 (Är själv född 78). Han bodde i en lägenhet i Tynnered med en eller två andra killar, vi fattade det inte då men det var nog någon slags träningslägenhet med regelbundna besök från SOC eller kanske Frivården? En kort tid efter jag hade slutat umgås med honom gick det ett rykte om att han våldtagit en pojke i en container vid Chalmers. Den här pojken var en släkting till en annan kille jag kände som fightades en del i femman. Hörde han även på Radio Göteborg vid den här tiden då han höll ett försvarstal om att det inte var sant. Han dömdes dock till 4 år har jag för mig, sista jag hörde var att han gift sig. men det var nog en 10 år sedan jag hörde det. Han ville ofta att jag skulle sova över hos honom, är ganska glad att jag inte gjorde det idag.
Citera
2009-06-27, 01:20
Medlem
Öjersjö

Hörde att Öjersjö gick bort förra sommaren. Va hände med honom? hörde att han hade flyttat till Sthlm
Citera
2009-06-29, 02:03
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MetalRose
Kelly Green skulle jag vilja ha tag på, han har en del att förklara.......en hel del....

Kelly stor som ett hus med tatueringar från ryggen upp på huvudet, umgicks på senare tid med en viss T*b**s v** H***n och P*t*r H**f? Körde för övrigt runt i en ny BMW för kanske 7-8 årsedan, gick många sköna historier om hur han kom över den bilen, någon här som vet säkert?

En liten anekdot är att jag och en kompis stod och hängde utanför en pub som Kelly huserade, han kommer ut och rycker tag i min kompis och släpar med sig honom runt hörnet varpå han drar fram sin k*k och frågar:
Vad tycker du, är den snygg eller?

Kan tilläggas att den här penisen enligt myten och min kompis var en bra bit över 30 cm, slak. Såg att hans ex hängde här i tråden kanske hon kan bekräfta?
Citera
2009-06-29, 02:13
Medlem
LikeAGloves avatar
Är det föresten någon som kände någon vid namn Thomas, ursprungligen från Ystad tror jag, han pratade i alla fall skånska. Jobbade även som vårdare på rättpsyket i Backa under tidigt/mitten av 80-talet, men hade det vart modern tid hade han förmodligen själv varit intagen. Någon som vet om han lever idag?
Citera
2009-06-29, 21:23
Medlem
Tyrone Alfredsson, vem va det? När va han född? Någon som kan svara mer exakt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in