2008-09-19, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapten
Intressant. Kan du berätta mer om Arvika-folket?

Nej inget annat än det som jag skrivit "arvika och dess omnejd folk" räcker så! finns 100 till i majorna, linneområdet m.m att skriva ner, folk flyttar så förbannat he he. Du får nöja det med det!

P:s Sen dör ju en hel del!
Citera
2008-09-20, 00:43
Medlem
God afton det skulle vara kul att veta lite historier om porrklubbarna i Gbg , Vissa verkar ju funnits hur länge som helst och andra har säkert både öppnat och stängt innan man var född. Ha d gött.
Citera
2008-09-20, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnie
God afton det skulle vara kul att veta lite historier om porrklubbarna i Gbg , Vissa verkar ju funnits hur länge som helst och andra har säkert både öppnat och stängt innan man var född. Ha d gött.

Under 1970-talet så styrdes väl porrklubbarna med järnhand av en sossepolitikers son.
Cahjohuset var väl inblandade i en vapenhärva sent 1980-tal. Stod mycket om det i tidningarna då.
Citera
2008-09-20, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bolsjevik
Under 1970-talet så styrdes väl porrklubbarna med järnhand av en sossepolitikers son.
Cahjohuset var väl inblandade i en vapenhärva sent 1980-tal. Stod mycket om det i tidningarna då.

Ja Jocke! hade ett jättedisco ipå avenyn som en tände eld på, tro det hette blå Avenyn? tro fotfarande han har fingret med i spelet på en klubb.
Citera
2008-09-20, 09:55
Medlem
Per-Martins avatar
Hej snorig, intressant läsning om Magnnusson/Salenqvist. Men hur ser banden mellan Magnusson och Aronsen ut närmare bestämt ? Magnusson/Salenqvist har man ju hört talas om men inte Aronsen, vilka är det ?
Tacksam för svar och krya på dig om du har ont i halsen
Citera
2008-09-24, 11:47
Bannlyst
Sicken nolla

Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Hej Själv! Nu kom någon som kunde skriva iallafall!! För det först är jag ej 60 år, en bit därifrån, du läser dåligt. Vad jag tjänar vet du inget om, du svamlar rätt bra. Håll dig till vad du vill ha sagt.

Beskriv den fantastiska släkten Magnusson o Aronsson så kanske folk får en possitiv bild av dom nya, jo jag vet vad dom nya är för folk och haft med vissa att göra. Fullt uppdaterad!!!! men det verkar du inte vara.

Sedan är jag ingen alkis och sitter ej i olskroken som vissa gör, eller kortedala. garaget eller siriusgatan.

Det är en helt annan person som om du läser om skrivit om den "mest pinsamma släkten i gbg historia" och reg. nr på en av magnussons pojkar, ja han börjar bli till åren nu. uppe i Bersjön (komettorget) med hcp lapp i fönstret.

Om du visste vad jag vet, skrivit kanske 1 % av vad jag kunde skrivit om släkten eller vad fan du vill kalla gosskören för! Så läs om!!!!!!

Samma gäller morden ej heller jag som skrivit, men skulle skriva ner er fullständig om jag ville, men glömt er, tills så många i tråden, såg du många i tråden skrev om Magnusson och dess namnbyten, vad beror det på?? inte svårt att räkna ut för dom som känner till omständigheterna, byter till och med 3 ggr.

Sen har min vän tatuerarn Håkan som vid tillfället arbetade på 2 långgatan
med krölli , peter m.m och vilka var kunderna??? HA med flera, dit törs du fan inte, krölli och Håkan och även Dano OG var mkt bra kompisar och håkan och krölli umgick, ja jag är där!! Håkan som vart mördat och förnedrad av din släkt
på Ångannegatan i xxx lokaler. Det kommer ge eko ordentligt, för alla dom.
Skulle du med din omtalade släkt komma dit och tjafsa, så önskar jag dig lycka till, på begravningen av Håkan stod alla kamrater även HA, så jag förstår er skräck, för vad ni kommer att bli utsatta för en dag! släkten M det var ju småpojkar som anföll i flock! som en skrev! o såg ut som valrossar hela bunten! Kolla vem som skriver vad! en fördel!

Tyvärr var det knappt några rätt du hade än att du gjorde bort dig ytterligare, men vad fodrar man av en -einstanare!

Jag respekterar vissa i den släkten för det vet du absolut inget om, för då hade du ej skrivit alla dessa fel!!!!

Ta och läs om ordentligt, sen kan du komma tillbaka med rätt infon!

allt det du skrev var ren rappakalja, totalt snurrigt. och även oinsatt, vilken morbror?? du har inte alla hästarna på plats! med sådana groder, ta med samtliga inlägg så du inte blandar ihop det jag skrivit i "skvallertråden" kom inte med
lösryckt idiotsvammel. Folk kan ju tro att ni blivit regigösa! fan tro det!

Våran släkt har lite mer innanför pannbenet, om man säger så, bränns det nu!

Tack för ordet!

Hej Snorig,

För det första vill jag ge dig ett tips. Jag hörde att begåvning är mindre viktigt. Men hur du använder din begåvning avslöjar snabbt hur mindre begåvad du är. Här är du ett lysande exempel. Nog om det behöver inte bevisa något för dig och vill inte hänga ut dig.(än..)

Om du hade läst min kommentar - jag citerar:
" Tjänar förmodligen mer än dig och betalar din pension, men eftersom att du sitter annonym är det svårt att hänga ut din årsinkomst och dina papper." Förstår du vad jag skrev nu. Första stycket helt onödigt !

Om dem "nya" orkar jag inte ens kommentera. Faller helt bort från ämnet då jag inte har en aning om vilka du menar. Mycket riktigt - det gäller inte mig! Dock säger du att du respekterar vissa av oss. Fan, kan du inte dra alla över samma kant här ? Då hade problemet varit löst !

Visst kan jag ha blandat ihop dig med din näsbruna polare. Men ni verkar vara släkt så drar er båda över samma kant som du drar oss.

Att vissa byter efternamn flera gånger tillhör ovanligheten. Sedan finns det väl ett par stycken som är med i farten och känner för o varva ner ett tag. Majoriteten håller på namnet sedan barnsben. Och nu säger jag detta en gång för alla. Vem tror du vet bäst. Jag eller du ?

Sedan klämmer du ur dig något som är helt onödigt ! Om mord polare osv. Känner du till vad som hände på Ångpannegatan ? Du kanske var där med ? Då känner du ju till vem den skyldige är. Känner du också till den rättsskandal som följde efter ? Åter igen, för att någon leker rövare så behöver det inte betyda att alla är rövare.

Helt ärligt snorig så tycker jag att du tar dig vatten över huvudet. Du är pinsam som sitter och nämner en massa namn utan att nämna ditt eget. Snackar om etik o moral vilket fån. Fattar inte vad du vill säga ? Vad du vill bevisa ?
Att du känner alla o vet vad alla gör, men du umgås inte med dem ?!? HAHAHA - snorig ! Din lilla smågangster på 50 bast. Säker springpojke med ?

Dock ser jag ett problem. Eftersom att du blandar in så många människor med namn i denna diskussionen. Tror du är uppe i 12 stycken MINST. Vad skulle du säga om att jag gjorde CTRL + PRINT och lämnade dina inlägg till var och en av dem ? Nu till problemet: Din frispråkighet gör att det är ganska så lätt att ringa in dig. personligen skulle jag själv bli ganska så förbannad om jag såg mitt namn på ett allmänt forum på internet. Vad skulle du tycka ? Sist men inte minst. Behöver inte vara tuff och hota någon. Det gör du så bra själv så tips: Kamma till dig och skit i vad alla andra gör !
Citera
2008-09-24, 13:50
Bannlyst
Snorig

Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Men du anser det är riktiga gossar. Du lever i en annan värld. Men bra att jag vet vem som låg bakom skriveriet, Hände även förut med 2 st som övergick till hot, clever! Givetvis åkte dom ut. Hur dum får man vara! Riktiga pojkar!

mmm såg det. Har även anmält dina inlägg till admin för din stora mun. Du bryter mot ett flertal regler ...

Det sägs att du fått bra med dabb av vår släkt Magnusson, det är därför du snackar så myclet skit om oss.. Hehehe ! Kan du inte berätta om det eller skall du springa ner till tatuerarstudion och be om en ny hemsk tatuering som du kan gömma dig bakom... ! Träd fram o tala om för alla vem du e ... så får vi se hur mkt kar du e !
Citera
2008-09-24, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neodream
mmm såg det. Har även anmält dina inlägg till admin för din stora mun. Du bryter mot ett flertal regler ...

Det sägs att du fått bra med dabb av vår släkt Magnusson, det är därför du snackar så myclet skit om oss.. Hehehe ! Kan du inte berätta om det eller skall du springa ner till tatuerarstudion och be om en ny hemsk tatuering som du kan gömma dig bakom... ! Träd fram o tala om för alla vem du e ... så får vi se hur mkt kar du e !

Du kanske ska ta och skriva ut ditt eget namn innan du kräver att nån annan ska göra det?

Att anmäla till admin är ju verkligen karatag det!
Citera
2008-09-24, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dobeln1809
Du kanske ska ta och skriva ut ditt eget namn innan du kräver att nån annan ska göra det?

Att anmäla till admin är ju verkligen karatag det!

1.

Varför skall jag utge mitt namn.... räcker det inte med namn som det är ? Så vitt jag jag förstått så vet ju "snorig" redan så mycket om oss och mig. Det har han ju bevisat ... Något mer ?

2.

Varför skall "Snorig" inte bli granskad av en Admin när han bryter mot flera av forumets regler ? Förklara det för mig !
Citera
2008-09-24, 19:17
Medlem
Per-Martins avatar
Var fan tog snorig vägen... Han har lite repliker att lämna här
Citera
2008-09-24, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Martin
Var fan tog snorig vägen... Han har lite repliker att lämna här

Skall jag vara ärlig så tror jag inte att han varit här än... men när han kommer tillbaks så vet han att cirkeln snart är sluten. Spånhuvudet trode att vi var ett gäng luffare som inte kunde lägga ihop ett plus ett.

Han har ett o annat o förklara för en bunt med människor .. som sagt en stor offentlig ursäkt hade vart på sin plats ! I sinom tid får den "fega MAGNUSSON flocken" med alpha hanarna i spetsen reda på vem det är.

Som en del sa till mig i kör idag:
"Det kommer bli styggt, den lille pissluffaren skall få äta upp vart enda ord" !
Citera
2008-09-24, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neodream
Så vitt som jag fick erfara idag så har tre av mina redan varit där - för en si sådär 2 till 3 år sedan. Då hade Red & White sin tatuerar studio på Stigbergsliden. Du kan ju fråga en viss P...tus vad han tyckte om det !?!

Sedan skall du veta det att Krölli har en brorsa även kallad limpan. Han e tillsammans med en viss A....a Magnusson.

Håller du fortfarande på med hundar och bilar snorig ? Eller är du rent av en Rosénare. Ture hälsar så gott i båda fallen !

roland, stig, jonni ---- roland, stig, jonni Luktar Lundberg men kan inte släppa Roland.

Vi får köra uteslutningsmetoden !

Fan surriga snorig. Börjar bli komplicerat nu...

He He tog ett lång tid innan västen svarade, har varken hund eller bilar, åter BOM. Tatuerarverkstan på stigbergsbacken borde du ju vet, nä förresten det är för svårt för dig. Hette Route 81 och där var det eran släktmördare xxx 3 man som tog livet av Håkan E som bodde i samma hus som Dano, OG, samt Håkans bror Ckrisitan, 2 metersbjässe gick isamma klass som Danho, därför var Håkan på Danos muckarfest för gratis drick och mat. slå bort några timmar. Cristian bor inte i stan nu! men hälsar på då och då!

Dom gick även i samma klass, vad dom tycker om er vill jag inte säga, så det var inget du kom med även denna gång än svammel!
Men så är det med er, jag kan hela släktena utantill, pratar ofta med flera när jag ser dem, Lundbergarna var 4 till antalet bröder, supit hårt med vissa, för en del år sedan en dog, en är bilhandlare, ja ja fortsätt och ta reda på fakta först innan du gör bort hela släktena.

Och då får jag direkt info var det kommer irån! snurrpelle!

Och så var det andra långgatan jag talar om, route 81 finns inte och det var HA namnet nämner jag inte som stod för den, vem bor ovanför?? Håkan arbetade på 2 långgatan sedan! du är ju för blåst ordentligt!

Få se nu om du känner några överhuvutaget än det berömda västfolket som är en cirkus! ja min grabb är med i Red and Withe inget jag är stolt över. Men det är hans liv! inte mitt. Han skulle skrämma livet ur dig på 2 sekunder.

Tänk nu Einstain, några mer ledtrådar ger jag dig inte! Håkan o krölli var bästa kompisar!

Tack för ordet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in