2011-11-04, 17:25
Citat:
Men fy faan vad dum i huvet du är.har aldrig påstått att min stavning i är felfri utan jag pratar om hans namn. R_I_Z_A och om han inte var fullvärdig och vicepresident i bmc gbg så svär jag på min morsa att jag ska outa mitt riktiga namn ,adress här och du ska få komma hem till mig och hämta 100.000 kr kontant.vågar du slå vad? annars är det du som skall betala eller knipa igen för all framtid ,antar du utmaningen din idiot? jag var påfesten när han fick västen typ våren 08 så sug min kuk. och om du visste något överhuvudtaget om nåt så skulle du veta vem som sköt honom och att det inte hade ett jävla smack med hans ex och göra.jag pratade me en kompis idag och Riza har aldrig slått henne med nån kofot 09-10.du drömmer.
Ursprungligen postat av GWashington
Stava? kände stavas det och inte kännde. Rizzla var aldrig fullvärdig lägg av! Detta med kofoten är sant, möjligt att han bara gjorde det en gång men det är en gång för mycket och detta var anledningen till att han blev utsparkad. Men det fanns mera, som att han gjorde saker som som de andra kände sig mer eller mindre tvingade att avsluta eller hjäpla till med. Jag vet inte exakt vad men kan tänka mig att det handlade om typ att han krävde pengar av någon och ville han ha hjälp av de andra och helst pålötsligt hade de blivit inblandade i något och de förstod inte varför, typ såna saker. Han var en sån som ställde till problem vad är det ni inte förstår och jag vet till 100% att Ridde och Kato började tröttna på det!! Och de hade mycket att säga till om då. Men det var flera i klubben som kände samma sak! Till slut åkte han ut rakt upp och ner
En tjej som inte vänder andra kinden till ,är du dum, skulle en tjej klara av att hämnas på Rizza? Genom att anlita någon i så fall, kanske därför han blev skjuten i maj
En tjej som inte vänder andra kinden till ,är du dum, skulle en tjej klara av att hämnas på Rizza? Genom att anlita någon i så fall, kanske därför han blev skjuten i maj