2011-11-04, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Stava? kände stavas det och inte kännde. Rizzla var aldrig fullvärdig lägg av! Detta med kofoten är sant, möjligt att han bara gjorde det en gång men det är en gång för mycket och detta var anledningen till att han blev utsparkad. Men det fanns mera, som att han gjorde saker som som de andra kände sig mer eller mindre tvingade att avsluta eller hjäpla till med. Jag vet inte exakt vad men kan tänka mig att det handlade om typ att han krävde pengar av någon och ville han ha hjälp av de andra och helst pålötsligt hade de blivit inblandade i något och de förstod inte varför, typ såna saker. Han var en sån som ställde till problem vad är det ni inte förstår och jag vet till 100% att Ridde och Kato började tröttna på det!! Och de hade mycket att säga till om då. Men det var flera i klubben som kände samma sak! Till slut åkte han ut rakt upp och ner

En tjej som inte vänder andra kinden till ,är du dum, skulle en tjej klara av att hämnas på Rizza? Genom att anlita någon i så fall, kanske därför han blev skjuten i maj
Men fy faan vad dum i huvet du är.har aldrig påstått att min stavning i är felfri utan jag pratar om hans namn. R_I_Z_A och om han inte var fullvärdig och vicepresident i bmc gbg så svär jag på min morsa att jag ska outa mitt riktiga namn ,adress här och du ska få komma hem till mig och hämta 100.000 kr kontant.vågar du slå vad? annars är det du som skall betala eller knipa igen för all framtid ,antar du utmaningen din idiot? jag var påfesten när han fick västen typ våren 08 så sug min kuk. och om du visste något överhuvudtaget om nåt så skulle du veta vem som sköt honom och att det inte hade ett jävla smack med hans ex och göra.jag pratade me en kompis idag och Riza har aldrig slått henne med nån kofot 09-10.du drömmer.
Citera
2011-11-05, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McPower
Men fy faan vad dum i huvet du är.har aldrig påstått att min stavning i är felfri utan jag pratar om hans namn. R_I_Z_A och om han inte var fullvärdig och vicepresident i bmc gbg så svär jag på min morsa att jag ska outa mitt riktiga namn ,adress här och du ska få komma hem till mig och hämta 100.000 kr kontant.vågar du slå vad? annars är det du som skall betala eller knipa igen för all framtid ,antar du utmaningen din idiot? jag var påfesten när han fick västen typ våren 08 så sug min kuk. och om du visste något överhuvudtaget om nåt så skulle du veta vem som sköt honom och att det inte hade ett jävla smack med hans ex och göra.jag pratade me en kompis idag och Riza har aldrig slått henne med nån kofot 09-10.du drömmer.
GW jag väntar...

sen ska ja bjuda över ett par polare o så ska vi supa upp dina pengar hahahaha
Citera
2011-11-05, 13:27
Medlem
Citat:
jag var påfesten när han fick västen typ våren 08 så sug min kuk. och om du visste något överhuvudtaget om nåt så skulle du veta vem som sköt honom och att det inte hade ett jävla smack med hans ex och göra.jag pratade me en kompis idag och Riza har aldrig slått henne med nån kofot 09-10.du drömmer.

Citat:
GW jag väntar...

sen ska ja bjuda över ett par polare o så ska vi supa upp dina pengar hahahaha

*ha ha ha vad löjligt att skicka pm om detta och göra ovanstående inlägg även om det ser ganska roligt ut! Jag struntar i Rizzla http://sv.wikipedia.org/wiki/Rizla egentligen, har bara träffat honom i sammanhang med andra personer och då av en slump! Har knappt pratat med honom. Ok kanske var han fullvärdig, vet ärligt inte men fick inte det intrycket av min vän, och han känner Ridde väl. Detta med kofoten är sant, det vet ni båda så snacka inte. Jasså han fick västen runt våren 08, ok då måste han varit väldigt rädd när Gårdstenspojkarna blev förbannade då? ha ha ha särskilt med tanke på att hans bror Saban hoppade av X-team när kriget mot OG startade, det vet alla, det kan inte ens ni 2 förneka. Alla i X-team kallade honom för syster Saban efter det och hånade och skrattade.

*Har aldrig påstått att han blev skjuten i våras för bråk med sitt ex. vad fick du det ifrån?

Till sist! Ni alltså McPower och Fuck-all-of-you: Förklara varför en fullvärdig till och med vicepresident enligt Fuck-all-of-you blev utsparkad rakt upp och ner! Jag vet att det var för kofoten

För övrigt antog jag aldrig någon utmaning men om jag gjort det skulle jag betalat och det hade du aldrig gjort. För antingen är du som Rizzla eller så är du Rizzla
Citera
2011-11-05, 13:51
Medlem
Citat:
*ha ha ha vad löjligt att skicka pm om detta och göra ovanstående inlägg även om det ser ganska roligt ut! Jag struntar i Rizzla http://sv.wikipedia.org/wiki/Rizla egentligen, har bara träffat honom i sammanhang med andra personer och då av en slump! Har knappt pratat med honom. Ok kanske var han fullvärdig, vet ärligt inte men fick inte det intrycket av min vän, och han känner Ridde väl. Detta med kofoten är sant, det vet ni båda så snacka inte. Jasså han fick västen runt våren 08, ok då måste han varit väldigt rädd när Gårdstenspojkarna blev förbannade då? ha ha ha särskilt med tanke på att hans bror Saban hoppade av X-team när kriget mot OG startade, det vet alla, det kan inte ens ni 2 förneka. Alla i X-team kallade honom för syster Saban efter det och hånade och skrattade.

*Har aldrig påstått att han blev skjuten i våras för bråk med sitt ex. vad fick du det ifrån?

Till sist! Ni alltså McPower och Fuck-all-of-you: Förklara varför en fullvärdig till och med vicepresident enligt Fuck-all-of-you blev utsparkad rakt upp och ner! Jag vet att det var för kofoten

För övrigt antog jag aldrig någon utmaning men om jag gjort det skulle jag betalat och det hade du aldrig gjort. För antingen är du som Rizzla eller så är du Rizzla

Bra där. du fattade till slut att du är ÄGD ang. om han var fullvärdig lr inte.
du skrev att en tjej inte skulle kunna hämnats utan att ha anlitat nån och att det kanske var därför han blev skjuten i våras.
och vad S gjort inte gjort skiter jag i för det var inte han vi diskuterade.
och enligt mycket goda källor så var det ganska många intresse konflikter inom klubben som gjorde att han hoppade av.han blev erbjuden att gå med i andra klubbar men ville inte så sug min kuk återigen.
Citera
2011-11-05, 16:15
Medlem
Citat:
Bra där. du fattade till slut att du är ÄGD ang. om han var fullvärdig lr inte.
du skrev att en tjej inte skulle kunna hämnats utan att ha anlitat nån och att det kanske var därför han blev skjuten i våras.
och enligt mycket goda källor så var det ganska många intresse konflikter inom klubben som gjorde att han hoppade av.han blev erbjuden att gå med i andra klubbar men ville inte så sug min kuk återigen.
Att det kanske var därför han blev skjuten ja, har aldrig hävdat att jag vet hur det låg till där.

"han blev erbjuden att gå med i andra klubbar men ville inte" -no way för ingen ville ha honom förutom skitungar i Backa. Till slut var han tacksam för att han fick vara med dom
Citera
2011-11-05, 17:28
Medlem
Citat:
Att det kanske var därför han blev skjuten ja, har aldrig hävdat att jag vet hur det låg till där.

"han blev erbjuden att gå med i andra klubbar men ville inte" -no way för ingen ville ha honom förutom skitungar i Backa. Till slut var han tacksam för att han fick vara med dom
där ser du-du vet inget
Citera
2011-11-05, 21:43
Medlem
Citat:
Bra där. du fattade till slut att du är ÄGD
Den som blev ägd var Rizzla- av BMC!
Citera
2011-11-05, 23:26
Medlem
Citat:
där ser du-du vet inget
Vet du vad MCPower? Jag tycker du ska sluta diskutera med nollan GW, det har jag gjort för han vet ju uppenbarligen inte ett skit....Han har en kompis som har en kompis som känner nån i klubben, liksom what's the use? Och ju mer man motbevisar fanskapet desto mer skit babblar han. Huvudsaken är att alla som behöver veta -vet sanningen. Resten kan gå och hänga sig!!
Citera
2011-11-06, 22:23
Medlem
Citat:
Den som blev ägd var Rizzla- av BMC!
ha ha ha ha tror nog att BMC-GBG skrattade ganska mycket när de läste detta, synd att de inte vet att det är jag som skrivit det
Citera
2011-11-06, 23:33
Medlem
Blifullidags avatar
Jaha? Jävla jidder.
Men en helt ärlig fråga här. Är Bandidos i gbg en MC klubb och anser de sig vara det? Isåfall: Hur många i Bandidos kör mc? Procentuellt sett? Helt ärlig fråga.
Citera
2011-11-07, 11:05
Medlem
Inte lika många som f.d Gamlestadens MC (idag HA GBG) kanske men en hel del. Kan inte säga någon procentsiffra men det är säkert 50 i varje fall vilket är högt i jämförelse med andra klubbar runtom i Sverige. Alla i HA har inte mc om du trodde det. Riddes hoj ser ut så här:http://www.harley-davidson.se/produk...torcyklar_2010 NIGHT ROD SPECIAL

jävligt fräck faktiskt. Sportig HD
Citera
2011-11-08, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjack_smack_424
47åringen kom från angered träffa han samma natt som han dog.......
han hette clarre, clas.håkan jonsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in