Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-30, 23:08
Medlem
gaylordfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Så var det ja.. Blandade ihop Pascal med Kador... Nån som vet vad som hände med Pascal då?
Är det guld tokige Pascal du menar?
Citera
2007-07-31, 10:17
Medlem
någon som vet....

vad neumann gör idag?
Citera
2007-08-02, 12:24
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokko
Här har hänt grejor. Har varit borta ett tag, men kan svara på lite frågor nu.

Neumann sköt utanför Park Lane men det va p.g.a han kommit i bråk med en snubbe som hette Kador. Neumann fick fängelse och kador dog så småningom i en bilolycka, och det va dom flesta glada för i Gbg iallafall jag

P.Jaako va en s.k målvakt kan man säga, alltså han va inte inblandad i själva eko brottet, men fick chansen att ta ut vita pengar för att sedan göra dom svarta, och så fick han behålla lite. Han fick några år på kåken för det. Det sägs att han lever på spel och att han jobbar för några snubbar i kålltorp(Gbg) som nån sorts livvakt.

Tommy är död.

Tack så länge
Ja Kaddours dotter är inte speciellt glad för det och många med henne.
Citera
2007-08-02, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker
Är det guld tokige Pascal du menar?

Pascal gick ju med i NFG och fick fajtas legalt
Citera
2007-08-02, 12:44
Medlem
Xtenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockelock
Nisse och ljuset..haha sköningar, hur lever de idag? Kentan då? Känner du till Mustafa turken? han växte upp med ljuset. Neger pierre är en heronist idag,, den snubben är 2 meter eller nått, förr va han lika bred som sin längd. Magnusson familjen.. syftar ni på på de 2 bröderna som hade en jycke vid marconig?

Sist jag såg Nisse så bodde han på vägskälet. Ljuset har man råkat utför många ggr jag var livrädd varje gång som jag skulle åka spårvagn ifrån opaltorget till Frölunda torg dom stog alltid vid opaltorget eller frölunda torg kändes det som för att inte säga nere i bowlinghallen.
Citera
2007-08-02, 12:56
Medlem
Xtenders avatar
Raoul Vallejiio (osäker på stavningen) bror med rafael honom dränkte dom ju tydligen i spanien någon som har mer info om det ? jag vet mer men vill ha det bekräftat.
Citera
2007-08-02, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Ja Kaddours dotter är inte speciellt glad för det och många med henne.

Vad jag förstått det som hade Kador styrt upp sig ordentligt och var på väg att bli en relativt fredlig och välanpassad medborgare när han blev överkörd? Nåt du kan bekräfta?
Citera
2007-08-02, 19:15
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Vad jag förstått det som hade Kador styrt upp sig ordentligt och var på väg att bli en relativt fredlig och välanpassad medborgare när han blev överkörd? Nåt du kan bekräfta?

Ja det stämmer han betalade sina skulder och tog körkort. Hade repat sig hyfsat efter sina skottskador. Men han omkom med en kompis i en bilolycka dom frontalkrockade med en lastbil.
Citera
2007-08-02, 22:31
ljuset och kenta(ögat?) härjar väl fortfarande på frölunda torg? =)
Citera
2007-08-03, 06:47
Medlem
Xtenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senilone
ljuset och kenta(ögat?) härjar väl fortfarande på frölunda torg? =)

Härjar är nog inte rätt ord dom är numera rätt så nedgångna.
Citera
2007-08-04, 03:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rokko
Här har hänt grejor. Har varit borta ett tag, men kan svara på lite frågor nu.

Neumann sköt utanför Park Lane men det va p.g.a han kommit i bråk med en snubbe som hette Kador. Neumann fick fängelse och kador dog så småningom i en bilolycka, och det va dom flesta glada för i Gbg iallafall jag

P.Jaako va en s.k målvakt kan man säga, alltså han va inte inblandad i själva eko brottet, men fick chansen att ta ut vita pengar för att sedan göra dom svarta, och så fick han behålla lite. Han fick några år på kåken för det. Det sägs att han lever på spel och att han jobbar för några snubbar i kålltorp(Gbg) som nån sorts livvakt.

Tommy är död.

Tack så länge

Fan hur många skjutningar har det vart utanför Park Lane egentligen? Jag skrev innan om turken Ü#### O.G- medlemen som sköt där. Men fick ingen respons på tråden. Ingen som vet mer om denna incident eller om personen ifråga. Ska visst varit en riktig vilding i Gbg och tillhör/tillhört kärnan i O.G
Citera
2007-08-04, 12:41
Medlem
svar till kukensson

du menar azur? han va den som började kalla sig o sina polare för warriors, dom tryckte till o med upp ryggmärken eller t shirts med warriors, stor adde va aldrig med där, dom ansågs va jävligt töntiga , i alla fall i frölunda, mest småpojkar med även om vissa senare blev riktiga gangsters, som azur t ex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in