2008-07-06, 21:59
Bannlyst
Bluetramp

Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Var i Bergsjön för en halvtimma sedan. Möter Chicko med den där kallianka-västen på sig ! Text på ryggen var tror jag: RESANDE - ROMANI. Han kom ur sin röda volvo av nyare modell med hcp-tillstånd. Hans bror har en likvärdig bil med hcp-tillstånd han med. Reg nr på denna var KGS 565.

Pallar inte med dessa patrask längre.

Tack min vän!

Nu skall vi klä av dom ordentligt bit för bit!

en skylten får chiko o Reine montera ner! FORT! i garaget däruppe.
Senast redigerad av snorig 2008-07-06 kl. 22:38.
Citera
2008-07-06, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David416
Hallå, Nee detta var alltså en NY bil minns inte modellen tor det va s60, bara någon månad amal riktigt fin Minns att jag körde en reggkoll och såg att den va köpt på credit men minns inte i vems namn.. efternamnet va iaf inte Magnusson...

Ja dom är ju fina s60 Volvo, kan ge mig fan på att den kom via R.N ingen dålig gissning.
Citera
2008-07-07, 03:00
Medlem
tanksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnie
Nazi-skin var han , änna det som var det skumma

Ni har gått på myten allihop
Citera
2008-07-07, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tankster
Ni har gått på myten allihop

Existerar ens neger-pierre?
Citera
2008-07-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjerttheman
Existerar ens neger-pierre?

Ja.
Citera
2008-07-08, 09:12
Bannlyst
Bilskola

Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Tack min vän!

Nu skall vi klä av dom ordentligt bit för bit!

en skylten får chiko o Reine montera ner! FORT! i garaget däruppe.

En säkra källor, så har chiko startat en bilskola för alla släktingar så dom lär sig köra bil, om dom givetvis erhåller lämplighetsintyg, vilket är föga troligt. Kursen startar med att köra i nöjesparken Lisebergs nöjesfälts bilåkande för småbarn! Det blir något det.

Någon djävla ordning på dom kriminella varelserna får det allt vara, eller hur R:N
Citera
2008-07-08, 09:58
Medlem
LikeAGloves avatar
Har hört både det ena och andra om personerna som det så flitigt snackas om här, då min farsa jobbade på rättpsyk i Göteborg på tiden det begav sig, alltså början/mitten av 80-talet. Vet bara inte om det är okey att skriva om sådana saker med all sekretess och skit, eller det kanske är preskriberat?

Ska i alla fall besöka pappa någon dag och försöka fixa fram lite matnyttig information ifall det är utav intresse
Citera
2008-07-08, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Har hört både det ena och andra om personerna som det så flitigt snackas om här, då min farsa jobbade på rättpsyk i Göteborg på tiden det begav sig, alltså början/mitten av 80-talet. Vet bara inte om det är okey att skriva om sådana saker med all sekretess och skit, eller det kanske är preskriberat?

Ska i alla fall besöka pappa någon dag och försöka fixa fram lite matnyttig information ifall det är utav intresse

Skit du i sekretessen den finns inte längre. all info om allt är intressant-

tack på förhand!
Citera
2008-07-10, 05:43
Bannlyst
Undra varför vissa inlägg är borttagna???

Men han heter Kenny Aronsen bor i hammarkullen. svaret på din fråga.

Skall nog ha tag han och andra!
Citera
2008-07-10, 11:17
Medlem
Ql att läsa om lite folk man "kände en gång i tidenr"

Ang "spark" Jocke
Är uppvuxen på samma ort som honom, vill minnas att han gick i syrrans klass.
Himla trevlig kille, var duktig i kampsport. Vill minnas att han var med i landslaget i Tae Kwondo (slutet av 80-tal) Han var även kickboxnings instruktör på Royal gym då det låg vid Vallgatan, även detta slutet 80/ tidigt 90 tal.

Aron alias Tyson, var även han en trevlig kille om man mötte honom ensam.
Någon som vet orsaken till att han blev mördad i Surte?
Citera
2008-07-10, 20:36
Medlem
spark jocke eller va ni snackar om är de samma snubbe eller finns de fler fanns de inte nån som hete karate lasse eller nåt i lövgärdet ?

peteri s va la en jävla fighter från angered me

sen finns de ju jack L han gillade ju me bråka
Citera
2008-07-11, 11:55
Medlem
Många namn man känner igen, de e kul. Är det nån som känner till Janne Ek, lever han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in