2010-02-03, 13:56
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Stefan stack till Vetlanda.

M.V.H.
jamsson.

Tack Jamsson ! Vetlanda låter spännande.......
Citera
2010-02-07, 15:18
Medlem
nån som vet nåt om Voito, en aggressiv finne som bode vid jättestensgatan på hisingen?
Citera
2010-02-08, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnebring
"Neger Ola" hetsade runt i början av 90- talet, jag och några kompisar till mig råkade ut för han ett par gånger. Han ville väl mest skrämma sig till någon form av respekt. Slutade dock med att han hängde en del med oss, vilket var märkligt eftersom han var över 25 och vi var 13-14 (Är själv född 78). Han bodde i en lägenhet i Tynnered med en eller två andra killar, vi fattade det inte då men det var nog någon slags träningslägenhet med regelbundna besök från SOC eller kanske Frivården? En kort tid efter jag hade slutat umgås med honom gick det ett rykte om att han våldtagit en pojke i en container vid Chalmers. Den här pojken var en släkting till en annan kille jag kände som fightades en del i femman. Hörde han även på Radio Göteborg vid den här tiden då han höll ett försvarstal om att det inte var sant. Han dömdes dock till 4 år har jag för mig, sista jag hörde var att han gift sig. men det var nog en 10 år sedan jag hörde det. Han ville ofta att jag skulle sova över hos honom, är ganska glad att jag inte gjorde det idag.

hahahahaha känns bra att veta att neger ola har passat mig när jag var liten
Citera
2010-02-08, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slooth
hahahahaha känns bra att veta att neger ola har passat mig när jag var liten
Det verkar som det finns två neger-Ola, för jag vet en och det kan omöjligt vara han i det inlägget du citerade. Var bodde den Ola du menar?
Citera
2010-02-08, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Det verkar som det finns två neger-Ola, för jag vet en och det kan omöjligt vara han i det inlägget du citerade. Var bodde den Ola du menar?

varför är det omöjligt?

styrsö/göteborg det är samma ola
Citera
2010-02-08, 23:44
Bannlyst
Citat:
varför är det omöjligt?

styrsö/göteborg det är samma ola
Då finns det två då, för han den neger-Ola jag menar, bodde i Kullavik när han var yngre, sedan bodde han i stan. En trevlig kille som tyvärr sitter inne alldeles för ofta.
Citera
2010-02-09, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Då finns det två då, för han den neger-Ola jag menar, bodde i Kullavik när han var yngre, sedan bodde han i stan. En trevlig kille som tyvärr sitter inne alldeles för ofta.

Nej! den texten jag citera Först, det är den neger ola jag menar
som har bott i tynnered du kankse menar nån annan neger ola
men jag snackar om den neger ola som bott i tynnered thats it
Citera
2010-02-09, 00:30
Bannlyst
Citat:
Nej! den texten jag citera Först, det är den neger ola jag menar
som har bott i tynnered du kankse menar nån annan neger ola
men jag snackar om den neger ola som bott i tynnered thats it
Fan vad jobbigt för den Ola jag menar, att han kanske blandas ihop med den du/ni menar, han verkar ju varar en riktig gris.
Citera
2010-02-10, 18:33
Medlem
headnods avatar
Nu hade jag lust att skriva att det finns en tredje neger-ola. För det hade vart kul. Men jag hoppar det.
Citera
2010-02-16, 04:31
Medlem
Vart blev det av polack-martin?
Hörde han hade cuttat nån i finkan från nåt gäng också när han satt för mordet på bobby.
Är han ute eller sitter han, har varken sett eller hört om honom på många år.
Citera
2010-02-19, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stomil
Vart blev det av polack-martin?
Hörde han hade cuttat nån i finkan från nåt gäng också när han satt för mordet på bobby.
Är han ute eller sitter han, har varken sett eller hört om honom på många år.
Han har muckat, men jag vet inte var han håller hus.
Citera
2010-02-22, 02:17
Medlem
achtungminens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eskimå
Vet inte hur pass kriminella de var men är det någon som kommer ihåg "Femman-George" och Hamdi?
Som namnet så smikrande avslöjar så hängde ju George i Femman(Nordstan) typ 24/7 med Hamdi.

Detta var väl runt 94-97, kom just o tänka på de så jag undrar om ngn vet vart de tagit vägen?

Han är som sagt död, han åkte väl till Stockholm och spelade Allan där tills någon lackade rejält, tror det var 94 eller 95 han mulade.
Brass-Lasse som drev där i samma veva blev sjukt sönderslagen i Nödinge eller nåt sånt (norröver GBG iaf) och är halv-invalid idag, låg flera månader på sjukhus och sen år av rehab vad jag har hört.
Jesus blev sönderslagen av några ur släkten Magnusson för han var väl påtänd på nåt som gjorde honom pratglad så han sa ett par väl valda sanningens ord.. Så dom kastade honom i en vägg och bröt nåt ben osv m.m han torska ju sen för "tårgasrånet" mot klockaffären på Wieselgrensplatsen eller är det Vågmästare, fan inte så hemma i Hisingens geografi, torget åvanför gamla LL iaf.
Jani är väl helt nerpundad och kliar sina exsem och är allmänt CP medans hans skryter om sin storebror som är med i BSK i vanlig ordning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in