[quote=MustJul]
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Vet att martin hade en bulgar som "liv vakt" efter gym blåsningen på royal. Har för mig han var bred och mörk men det är ju 13-14 år sen så jag kan ju minas fel. Vad martin gör nu har jag ingen aning om och inte bulgaren heller. Kännde han inte alls.
Ni som minns spartacus och pratar om johan?? Var det han som var jävligt lik gamle byggaren ingvar larsson och hade en brorsa som okså jobbade på gymmet?
Japp, det stämmer. Spartacus var en en äkta "gym-håla" av den gamla skolan. Steroider såldes under disken. Var själv en flitig kund och brukare på den tiden.. Om han hade en brorsa som jobbade låter jag vara osagt. Men på gymmet hängde hela hisingsklientelet. Oran (eller hur han stavade det, Aron är lättare, mördad i Surte-97), Hamlet (oxå död), mfl, mfl.. Och polack Martin, förstås.. Som så smidigt skallade ner en kille som beklagade sej över att Martin snodde hans solarietid. En riktig däckning blev det..
Synd, man saknar dom här gamla gymmen. Nu är det ju bara sats och fan va allt skit heter. Man skall inte behövas vara nyduschad när man kommer till ett gym.. Sen så borde kromade hantlar förbjudas!