2009-07-22, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Du kan lägga ner direkt med de hot du skickar till mig med PM. Alla som växt upp i de Östra stadsdelarna under 70-80 talet vet vilka bedrövliga fegisar denna klan Magnusson är.

Märkligt att du inte kommenterar andra uppgifter.....?

Angående Meros, så var minst två Magnusson med i TV programmet därifrån.

Hur kan du vara så enkel att du går i clinch med all den smuts denna familj dragit på sig ?
Ingen som har hotat din fjant,,,,jag vet att det du skriver är ren lögn,,,så tycker att du ska hålla tyst, ta reda på fakta skrev jag till dej,,,Eller varför inte säga det personligen till dom magnusson som du sitter och ljuger ner,,,kallar du det hot???skärp dej
Citera
2009-07-22, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanokla
Det ska ju du prata tyst om,,,,Nu vet jag varför du hänger här å pratar massa strunt om allt å alla,,,,Du är en före detta rövare som inte pallade för trycket nere vid häktet på skånegatan utan började kvittra bra där nere,så nu är du ett jagat djur och måste få ut din ilska för att du inte klarade av trycket,,,fy fan sån loser du är,tycker fan synd om dej.......Hoppas du får lida din GRIS [GOLBÖGEN SNORIG]

Säg någonting som inte är sant i detta påstående , har läst alla dina inlägg,alla enbart att försvara tattarfamiljen Magnusson och deras hjärndöda släkt. Jag förstår ju att eftersom du själv är resande att du har svårt att se alla dess jävla svarta sidor som ex. mördare och annat jävla sjuka sidor, dom har inte tillfört det svenska samhället annat än elände. Du kanske skulle ägna dig åt något annat änn att bara försvara fam. Magnusson och dess jävla fega avkomma.
Citera
2009-07-22, 16:06
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ingen som har hotat din fjant,,,,jag vet att det du skriver är ren lögn,,,så tycker att du ska hålla tyst, ta reda på fakta skrev jag till dej,,,Eller varför inte säga det personligen till dom magnusson som du sitter och ljuger ner,,,kallar du det hot???skärp dej

Märkligt att du inte berör de saker som omnämns. Stämmer det ej ?

Näe, ta på er Kalianka Västarna med Romani Resande på ryggen o gå i Valrossflock o hota folk, det är den nivån ni håller.

Lägg ner "En dåres försvarstal"
Citera
2009-07-22, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Märkligt att du inte berör de saker som omnämns. Stämmer det ej ?

Näe, ta på er Kalianka Västarna med Romani Resande på ryggen o gå i Valrossflock o hota folk, det är den nivån ni håller.

Lägg ner "En dåres försvarstal"

Har nästan aldrig hört bättre
Citera
2009-07-22, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Voice
Säg någonting som inte är sant i detta påstående , har läst alla dina inlägg,alla enbart att försvara tattarfamiljen Magnusson och deras hjärndöda släkt. Jag förstår ju att eftersom du själv är resande att du har svårt att se alla dess jävla svarta sidor som ex. mördare och annat jävla sjuka sidor, dom har inte tillfört det svenska samhället annat än elände. Du kanske skulle ägna dig åt något annat änn att bara försvara fam. Magnusson och dess jävla fega avkomma.
För det första så är jag inte resande utan en bonne som dej,,,,men jag sitter inte och skriver skit som du gör.Jag kan inte sitta här och läsa dina osanna inlägg utan att säga ifrån.Du och nån mer pratar bara massa skit,,,precis som kärringar...om du vill så kan du få adress och komma å prata om magnusson om du vill,trevligare än å sitta bakom en dataskärm.
Citera
2009-07-22, 18:34
Medlem
Citat:
För det första så är jag inte resande utan en bonne som dej,,,,men jag sitter inte och skriver skit som du gör.Jag kan inte sitta här och läsa dina osanna inlägg utan att säga ifrån.Du och nån mer pratar bara massa skit,,,precis som kärringar...om du vill så kan du få adress och komma å prata om magnusson om du vill,trevligare än å sitta bakom en dataskärm.

1 Är inte bonne ( taskigt mot bönderna att säga så ).
2. Jag sitter inte och skriver skit ( bara dagens sanningar om nämnda familj) Visa på var mina osanningar står skrivna här på FB.
3. Du ägnar alldeles för mycket energi att försvara nämnda patrask till familj för att inte vara involverad.
Fast som sagt var, taskigt mot riktiga bönder när du jämställer dej med dessa.
4. Varför skulle jag vilja ha deras adress ? Dom ställer väl till med nog med jävulskap utan att jag behöver träffa dom.
Citera
2009-07-23, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Voice
1 Är inte bonne ( taskigt mot bönderna att säga så ).
2. Jag sitter inte och skriver skit ( bara dagens sanningar om nämnda familj) Visa på var mina osanningar står skrivna här på FB.
3. Du ägnar alldeles för mycket energi att försvara nämnda patrask till familj för att inte vara involverad.
Fast som sagt var, taskigt mot riktiga bönder när du jämställer dej med dessa.
4. Varför skulle jag vilja ha deras adress ? Dom ställer väl till med nog med jävulskap utan att jag behöver träffa dom.
Bönnder? läs BONNE två skilda benämningar Du är inte karl nog å göra det [att säga dett till dom]Men en stor jävla fitta och sitta här bakom en dataskärm och var tuff,å fara med osaningar som du inte ens har belägg för det du skriver,,, Fy fan,,Slutdiskuterat med dej och de fjantar (fittorna)som sitter å skriver osaningar.....
Citera
2009-07-23, 16:17
Medlem
Citat:
Bönnder? läs BONNE två skilda benämningar Du är inte karl nog å göra det [att säga dett till dom]Men en stor jävla fitta och sitta här bakom en dataskärm och var tuff,å fara med osaningar som du inte ens har belägg för det du skriver,,, Fy fan,,Slutdiskuterat med dej och de fjantar (fittorna)som sitter å skriver osaningar.....

Vi buros använder inte ordet bonne om oss själva, så att du gör det tyder bara på att du låtsas vara nåt annat än det du är.
Citera
2009-07-23, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JaySolo
Vi buros använder inte ordet bonne om oss själva, så att du gör det tyder bara på att du låtsas vara nåt annat än det du är.
Jag är en bonne (en stolt sådan),,,skulle jag säga buros,,så vet inte dom fjantarna vad det är ....punkt slut,,,slutdiskuterat...
Citera
2009-07-25, 15:27
Medlem
Åsnemördaren i Slottskogen!

Är det någon som vet något om den totalt galne finnen som bodde några år i Kobbegården (Askim). Einar Lindholm Var eller är hans namn ? Det var han och några till som tände eld på åsnan (Pontus?) med nåt explosivt lösningsmedel han hade snott från sitt jobb på Billes tryckeri i Högsbo (åsnan Pontus bet honom när han matade honom ngn vecka tidigare)
Senast redigerad av Matapan 2009-07-25 kl. 15:44. Anledning: Glömde ett ord!
Citera
2009-07-26, 01:12
Bannlyst
Citat:
Jag är en bonne (en stolt sådan),,,skulle jag säga buros,,så vet inte dom fjantarna vad det är ....punkt slut,,,slutdiskuterat...
föresten,,,buro e väl romano?? att ni vill ta det i era munar?? ni som e så hatisk till romani,,,,buro ä romani [BONNE],,,
Citera
2009-07-26, 19:08
Medlem
headnods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matapan
Är det någon som vet något om den totalt galne finnen som bodde några år i Kobbegården (Askim). Einar Lindholm Var eller är hans namn ? Det var han och några till som tände eld på åsnan (Pontus?) med nåt explosivt lösningsmedel han hade snott från sitt jobb på Billes tryckeri i Högsbo (åsnan Pontus bet honom när han matade honom ngn vecka tidigare)

Säkert samma åsna som jag la popcorn i näsborrarna på för att kolla när han nös ut dom sen, flög som fan! Men jag var typ 10 då. RIP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in