2009-07-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av systeremma
Håkan Löfvall hette en buse för 20 år sedan. Någon info?
Misshandlar men går fri!
http://www.gt.se/nyheter/1.1634380/d...slipper-straff
Citera
2009-07-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Misshandlar men går fri!
http://www.gt.se/nyheter/1.1634380/d...slipper-straff
Det var ett märkligt umgänge den förtroendevalda toppolitikern Marie Lindén har om det stämmer att H.L är en sån buse....
Citera
2009-07-11, 23:47
Medlem
vapnet

Citat:
Ursprungligen postat av Hulahex
Ha ha, vilken idiot du är!

Vad vet du om vad han hade för respekt där? För det första så får man bara träffa den intagne på besöken på Tidaholm, och det betyder att du troligen bara vet vad mytomanen själv berättar?
Sedan vet jag, eftersom jag har ett par polare som satt samtidigt som honom på Tidaholm, att han satt på en skyddsavdelning. Han hade blivit ihjälslagen på 1 minut om dom släppt ut honom på banan.

Om han nu hade sån respekt, varför behöver han gömma sig då?

Du snackar säkert skit om det andra med vapnen också?

Det var golbögen Lennart som glömde vapnet. Och han sitter alltid på skyddade avdelningar eller på psyket som han satt på på Skogome pga att han hade så mycket ovänner. Han tjallar på allt och alla. Noll respekt har han..
Citera
2009-07-16, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetalRose
Nej han var och är ingen tattare...han är ur-norsk...kommer långt uppifrån nordnorge.......jag vet..lol
Skulle vara roligt om idioten,som numera tydligen är kristen,kunde kommentera lite om detta som står. För han har med all säkerhet läst detta.Han har nog sökt på sitt namn på google. För självupptagen vet ju alla att trygve är (Kelly).
Citera
2009-07-16, 14:19
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36
Skulle vara roligt om idioten,som numera tydligen är kristen,kunde kommentera lite om detta som står. För han har med all säkerhet läst detta.Han har nog sökt på sitt namn på google. För självupptagen vet ju alla att trygve är (Kelly).

Är det samma Kelly som efterfrågas längst ned på sidan 109 tro?
Citera
2009-07-16, 14:43
Medlem
haha Kelly hjälpte jag och min granne en gång när han och en annan kille blev överfallna av ett gäng invandrare. Han staplade runt i ett par kryckor och var lite tjock minns jag....Måste varit han.
Citera
2009-07-19, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Dessa tattare Magnusson måste vara de mest pinsamma fegisar som funnits. Släkten gjorde sig känd på 60-talet i stadsdelarna Lunden o Överås, där även släkten Aronsson bodde.

På 70-talet flyttade en hel del av dessa till Hjällbo o sedemera till Frölunda.

Har alltid varit ett gäng ynkryggar som kommit i flock på folk. "Chicko" Magnusson såg jag för ett tag sedan, helt offside, några bor på campingen i Askim. Glenn Magnusson drukna i Surtesjön. En av bröderna var med o mörda Gunnilses fotbollsmålvakt Kekkis Eckerhult i hjällbo. En av bröderna var med om att mörda en totalt värnlös taxichaufför, strax bortom HA gård i Gunnilse. Tog hans plånbok, jagade honom ur bilen, sköt honom i ryggen, tog hans taximössa o körde därifrån triumferandes.... svin. Eva Magnusson har plundrat många gamlingar.

.................................................. .......................................

Vad har Christian Björkman, en pundare från Rannebergen på denna sidan att göra? En total nolla född på 70-talet som gjort sig känd för att misshandla tjejer. Ta bort honom!
Din jävla Fjant!!!Ta reda på fakta innan du utalar dej om nått.Han som tog död på taxichauffören var en renodlad bonne precis som du...Jävla idiot
Citera
2009-07-19, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ogre
Kommer ni ihåg killen som stack ut sina ögon?
Jag minns inte vad han hette, men jag kommer ihåg att han lär ha sagt att "släpper ni inte ut mig sticker jag ut mitt andra öga också"
Lär bland annat ha slagits med Magnussons.
Han måste vid det här laget vara minst femtio, förmodligen mer.
Han kallades för Gaddas,,,,och han har inte slagits mot magnusson,,,han var en dräng till dom,,,,sprang en massa ärende för dom
Citera
2009-07-19, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Mycket möjligt, såg tyvärr inte programmet. Salenkvist är ett taget efternamn och alla är de f.d Magnussons...

Har vi tur så är han med på bild här....
http://www.meros.se/index3.htm

Nån som hittar eller har dokumnetären Meros Camping som gick på TV4 får gärna lägga upp den, vore mycket tacksam....
Inte en av magnusson fins med där,,,,bara massa bonnjävlar precis som du är[säkert släkt till dej som fins där på meros ]magnussonarna är driftigt folk och blåser sådana som dej....
Citera
2009-07-19, 13:08
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanokla
Din jävla Fjant!!!Ta reda på fakta innan du utalar dej om nått.Han som tog död på taxichauffören var en renodlad bonne precis som du...Jävla idiot

Du kan lägga ner direkt med de hot du skickar till mig med PM. Alla som växt upp i de Östra stadsdelarna under 70-80 talet vet vilka bedrövliga fegisar denna klan Magnusson är.

Märkligt att du inte kommenterar andra uppgifter.....?

Angående Meros, så var minst två Magnusson med i TV programmet därifrån.

Hur kan du vara så enkel att du går i clinch med all den smuts denna familj dragit på sig ?
Citera
2009-07-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gillestugan
vem e BULLTA nyfiken avs Raymond fra,gbg.dvs gillestugan..
pleas respond to ,,ray.hall51@yahoo.co.uk...

Kan skicka ett pm.
Citera
2009-07-22, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Förhoppningsvis kan i forstätta skriva om gamla gubbar i gbg, nu när mod.tantalora rensat till det bra!

Det går inte att gissa till sig namn som inte är rätt miafia2 . Det har nu 6 st fått
erfara. Skall det skrivas så skriv med FAKTA, tyvärr gjorde hon inte det och får då ta konsekvenserna och bli avstängt, att peka ut snorig som en annan person gick inte hem denna gång heller.

Finns mkt läsning om denna släkt i olika trådar. Och då med fakta!
Bra arbetat igen modden.

Fortsätt nu tråden som den varit förut. skriv på!
Det ska ju du prata tyst om,,,,Nu vet jag varför du hänger här å pratar massa strunt om allt å alla,,,,Du är en före detta rövare som inte pallade för trycket nere vid häktet på skånegatan utan började kvittra bra där nere,så nu är du ett jagat djur och måste få ut din ilska för att du inte klarade av trycket,,,fy fan sån loser du är,tycker fan synd om dej.......Hoppas du får lida din GRIS [GOLBÖGEN SNORIG]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in