2007-08-13, 19:46
Medlem
Kelly bodde ett tag i Stenungsund för ca 4-5 år sedan. Han var tydligen pastor och religiös men lik förbannat så fick folk på käften av honom och det togs droger. Äkta tattare som satt och sjöng sånger på romani på pizzerior och krogar.

Fanns det inte en kille som hette Lamin som skulle vara så hemskt duktig på att slåss? Enligt den ryktena den ende som kunde ha en chans mot Pascal..

Och den den där killen som blev skjuten i Surte med flera skott, och som kallades "Tyson" och var dörrvakternas skräck.
Citera
2007-08-13, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Kelly bodde ett tag i Stenungsund för ca 4-5 år sedan. Han var tydligen pastor och religiös men lik förbannat så fick folk på käften av honom och det togs droger. Äkta tattare som satt och sjöng sånger på romani på pizzerior och krogar.

Fanns det inte en kille som hette Lamin som skulle vara så hemskt duktig på att slåss? Enligt den ryktena den ende som kunde ha en chans mot Pascal..

Och den den där killen som blev skjuten i Surte med flera skott, och som kallades "Tyson" och var dörrvakternas skräck.
Kan ju ej va samma Kelly,han var ej zigenare.Han var norrman.Men han brukade sjunga också
Citera
2007-08-13, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36
Kan ju ej va samma Kelly,han var ej zigenare.Han var norrman.Men han brukade sjunga också

Jo. det var han. Tattare, ej Zigenare. Och hade blivit skjuten tidigare, i höften tror jag. Tvingade en kille att dra ner byxorna och piskade honom på bara stjärten med en bilantenn. Utanför nån pizzeria.
Citera
2007-08-13, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Nåt roligt skvaller om grabbarna i HA, innan dom blev fullvärdiga då?

minns initieringsfesten på Harlys...

minns även när jag "råkade" stöta på Boffa-Bengts flickvän...
Citera
2007-08-13, 20:07
Medlem
Citat:
Jo. det var han. Tattare, ej Zigenare. Och hade blivit skjuten tidigare, i höften tror jag. Tvingade en kille att dra ner byxorna och piskade honom på bara stjärten med en bilantenn. Utanför nån pizzeria.
Kan ju verkligen påstå att det låter som honom.
Ljushårig,ganska stor ,typ potatisnäsa?
Pratade om att han kände Frank.Andersson mm
Citera
2007-08-13, 20:08
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:

Det låter som Kelly,som jag sökte..Han var e alla fall snäll mot tjejer. (Mig) Han var tattare..Lever han?
Citera
2007-08-13, 20:11
Medlem
Citat:
Låter som en sån sjuk sak som han kan göra.Hörde att han slagit en tjej med bilantenn mm.
Citera
2007-08-13, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Det låter som Kelly,som jag sökte..Han var e alla fall snäll mot tjejer. (Mig) Han var tattare..Lever han?
Vad menas med tattare?
Citera
2007-08-13, 20:14
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Vad menas med tattare?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Resandefolket
Citera
2007-08-13, 20:21
Medlem
Citat:
Får gratulera att du antagligen ej lärde känna honom närmare eftersom jag med
stor säkerhet vet att han är en riktig kvinnomisshandlare,en vän till mig arbetade på Östra Sjukhuset när hans fd flickvän kom in och det var tydligen illa,bla blivit piskad m bilantenn.Han fick tydligen fängelse för detta.
Citera
2007-08-13, 20:23
Medlem
Citat:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Resandefolket
Men vi pratar nog ej om samma.Den jag pratar om är ej romer,han är ursprungligen från Norge
Citera
2007-08-13, 20:29
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Får gratulera att du antagligen ej lärde känna honom närmare eftersom jag med
stor säkerhet vet att han är en riktig kvinnomisshandlare,en vän till mig arbetade på Östra Sjukhuset när hans fd flickvän kom in och det var tydligen illa,bla blivit piskad m bilantenn.Han fick tydligen fängelse för detta.

Jag tror inte att vi pratar om samma kelly då. Han var inte stor och ljus och hade ingen potatis näsa.

Den kelly jag pratar om var resande och liten och mörk och söt.. Och väldigt snäll,men som sagt för det första kan droger förändra människor. men inte så dom växer och blir blonda med potatis näsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in