Citat:
Ursprungligen postat av Aztek-33
Här e en som va med den dagen,,allt va en bagatell som ordnades upp och ingen var någon stans med ak4 eller i skåne..Undrar hur någon kan sitta och skriva massa skit som du när du inte har en aning din jävla fjolla?..Har du så tråkigt liv att du måste skriva om andra som du hört ryktesvägen?..patetiskt för fan!!...Och du som verkar så tuff själv kan väl lägga upp en bild på hur du ser ut och ge fan i att publisera andras foton...Folk kan ju tro på skiten du skriver...Blir kul när man luskat färdigt och får reda på vem du e så du kan stå för dyngan du skriver..tids nog

..cio bella
Men ditt missfoster!
Nu var det inte Mikael som var intressant, utan Jerrys bravader som jag skrev om. Hela tråden handlar om skvaller och rykten, vem fan bryr sig om du känner dig kränkt? Fotot har Mikael själv publicerat på tönt face book!

Visst har jag hört rykten, men från säkra källor och så som DU reagera så har du inte rent mjöl i påsen utan du är rädd för den dagen X kommer! Historien är sann och du är rädd för Jerry
Historien återupprepas! Du sitter och hotar mig bakom en datorskärm nu, är du medveten om det? TÖNT! Du är avslöjad, du är ingen annan än Mikael som inte vill att sanningen om ditt skitsnack om Jerry skall komma ut, det som du inte kan stå för! Sov så gott i fortsättningen