2008-11-18, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neodream
Nej inte i huvudet.. bara om jag åker dit ! Varför är du så fascinerad av skvaller som rör bsk ? Mamma lärde mig att man inte skall lyssna på skvaller.

Då är du i fel tråd
Citera
2008-12-09, 23:52
Vad nu då?

...har våra kändisar hållit sig helt inom lagens ramar i snart en månad?

/Maximus
Citera
2008-12-28, 13:35
Medlem
David416s avatar
Tjena
jag hamnade under julhelgen i samtal med en släkting till tjejen som suttit inne endel, men jag kunde inte riktigt sätta fingret på om han snackade en massa skit, han gjorde iaf sin senaste volta för 20 årsen och är idag 55+,

han berättade att han hade beef med en kille från kortedala som kallades jaguaren som även hade en bror, "jaguaren" ska ha rånat en gubbe på hans bil (ev en jaguar) han skulle ha huggit gubben med något vasst rakt genom ögat ut genom bakhuvudet...

någon som känner igen detta?

aja bara lite nyfiken, kan tyvärr inte med att namn droppa tjejens släkting i tråden men vet från andra släktingar till dom att han vid nått tillfälle suttit av ett straff på sju år... så lite sanning kan det ju ligga i alla hans historier...
Citera
2008-12-28, 19:27
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David416
Tjena
jag hamnade under julhelgen i samtal med en släkting till tjejen som suttit inne endel, men jag kunde inte riktigt sätta fingret på om han snackade en massa skit, han gjorde iaf sin senaste volta för 20 årsen och är idag 55+,

han berättade att han hade beef med en kille från kortedala som kallades jaguaren som även hade en bror, "jaguaren" ska ha rånat en gubbe på hans bil (ev en jaguar) han skulle ha huggit gubben med något vasst rakt genom ögat ut genom bakhuvudet...

aja bara lite nyfiken, kan tyvärr inte med att namn droppa tjejens släkting i tråden men vet från andra släktingar till dom att han vid nått tillfälle suttit av ett straff på sju år... så lite sanning kan det ju ligga i alla hans historier...

Har aldrig hört talas om denna historia. Den enda här som skulle kunna veta är "snorig".
Citera
2008-12-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David416
Tjena

Personen han pratade om är säkert "Jaggo". (en gamla stammens hardcore kille!!)

Hans smeknamn kommer från att han "lånade" en Jaguar utanför en verkstad när han var 7-8år..... (förklaringen jag har fått från folk som har jobbat med honom och känner honom ganska väl)

Han har gjort både det ena och det andra, men just den historien har jag aldrig hört, men skulle tippa på att det e honom han menade.

Snorig känner till 100% till den gubben jag pratar om.
Citera
2008-12-28, 21:39
Medlem
Någon som kan berätta mer om kick jocke, vad han gjort tidigare alltså. Har hört att han är med i 187 nu.
Citera
2009-01-16, 14:25
Medlem
känns igen

Citat:
Ursprungligen postat av Colargol
Metall Wariors gänget på 5an med Janne.P i spetsen tidigt 80tal

Japp det känner man igen Janne.P Kallades även för Ängeln.
Stockholm fanns det någon som kallades med i det gänget har jag för mig
Citera
2009-01-16, 14:38
Medlem
Jag vet

Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36
Verkligen ingen som vet vem Kelly är?
Han satt i rullstol pga nån skottlossning nån gång på 90talet.
En riktig psykopat. Han har säkert behövt fly från stan, nu när alla gäng dykt upp.

Kelly blev skjuten i ryggen just därför att han var som han var.
Psykompat var inte i början men eftersom han var så stor och muskelös på den tiden så uttnyttjade han sin makt för allt.
Citera
2009-01-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingzyz
Jag läste ett Kungälvsnamn Chris*** Li*** fanns det mer tokigt folk
från den lilla staden?.. Såg en med nick snorig som skrev att det fanns många
juveler därifrån - man blir ju lite nyfiken då man varit där nångång eller två
om det verkligen fanns/finns det..

Kurre med kniven.
En narkoman.Vet ej vad han gör idag.
Citera
2009-01-16, 16:41
Medlem
kingzyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAGNUM.75
Kurre med kniven.
En narkoman.Vet ej vad han gör idag.

Haha, Kurre med Kniven, måste varit vän med Bengt Hitler och Luggan och barfota jesus
Senast redigerad av kingzyz 2009-01-16 kl. 16:47.
Citera
2009-01-16, 19:33
Medlem
Kurre kniven var ju helt harmlös, han var la bara törstig.

Arne Jesus kommer jag ihåg, var väl lätt utvecklingstörd, och tände väl på sin grannes lägenhet.

Vad hände med M. N***son, som hade ihjäl någon alkis på 80-talet och sedan skar av halsen av en annan under en permis?
Citera
2009-01-16, 19:45
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farshatt
Vad hände med M. N***son, som hade ihjäl någon alkis på 80-talet och sedan skar av halsen av en annan under en permis?

Mikael Nilsson heter han, sluta med stjärnorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in