Citat:
Ursprungligen postat av David416
Tjena
jag hamnade under julhelgen i samtal med en släkting till tjejen som suttit inne endel, men jag kunde inte riktigt sätta fingret på om han snackade en massa skit, han gjorde iaf sin senaste volta för 20 årsen och är idag 55+,
han berättade att han hade beef med en kille från kortedala som kallades jaguaren som även hade en bror, "jaguaren" ska ha rånat en gubbe på hans bil (ev en jaguar) han skulle ha huggit gubben med något vasst rakt genom ögat ut genom bakhuvudet...
någon som känner igen detta?
aja bara lite nyfiken, kan tyvärr inte med att namn droppa tjejens släkting i tråden men vet från andra släktingar till dom att han vid nått tillfälle suttit av ett straff på sju år... så lite sanning kan det ju ligga i alla hans historier...
Personen han pratade om är säkert "Jaggo". (en gamla stammens hardcore kille!!)
Hans smeknamn kommer från att han "lånade" en Jaguar utanför en verkstad när han var 7-8år..... (förklaringen jag har fått från folk som har jobbat med honom och känner honom ganska väl)
Han har gjort både det ena och det andra, men just den historien har jag aldrig hört, men skulle tippa på att det e honom han menade.
Snorig känner till 100% till den gubben jag pratar om.