2009-07-27, 08:13
Medlem
Svenne.B.Anans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matapan
Är det någon som vet något om den totalt galne finnen som bodde några år i Kobbegården (Askim). Einar Lindholm Var eller är hans namn ? Det var han och några till som tände eld på åsnan (Pontus?) med nåt explosivt lösningsmedel han hade snott från sitt jobb på Billes tryckeri i Högsbo (åsnan Pontus bet honom när han matade honom ngn vecka tidigare)

kommer ihåg detta, skrevs en hel del när det hände vilket kanske inte var så konstigt. åsnan gick över en gräns och visste vad den gav sig in på..
Citera
2009-07-29, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BULTA
Kan skicka ett pm.
ja gör det,,,mvh ray.hall51@yahoo.co.uk....fd vakt på nämnda..
Citera
2009-07-29, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetalRose
Kelly Green skulle jag vilja ha tag på, han har en del att förklara.......en hel del....
Det var nån som skrev att han bodde i stockholm,sök efter honom där
Citera
2009-07-30, 00:28
Medlem
ny i klubben

gaddas-heter krister och han va rätt reko trots allt.sen minns man en hel del när man bläddrar här.
Citera
2009-07-30, 02:21
Bannlyst
Den bäste kriminelle göteborgaren och nazisten var Seppo Seluska. Han mördade kriminella svartskallar. Idag skjuts det fritt på gator och torg i Göteborg. Svartskallarna leker gangsters. Släpp Seppo fri.
Citera
2009-07-30, 11:39
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStolthet
Den bäste kriminelle göteborgaren och nazisten var Seppo Seluska. Han mördade kriminella svartskallar. Idag skjuts det fritt på gator och torg i Göteborg. Svartskallarna leker gangsters. Släpp Seppo fri.

Då har du nog missuppfattat, han mördade två homosexuella gubbar varav den ena torterades
Citera
2009-07-30, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Då har du nog missuppfattat, han mördade två homosexuella gubbar varav den ena torterades
Han är väl åtminstone bara dömd för ett bögmord.
Det andra mordet var ju Robban E. på hisingen 2004. Och han var väl ingen bög....
Sen kanske Seppo har klippt fler än han är dömd för....
Citera
2009-07-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av botten e nådd
Nej nej, han tävlade med den vikten.. detta var runt 89 tror jag.
Tror det var knockdownkarate om ja inte minns fel, kan så iof göra. Men det eller kickboxing var det.

När Kelly höll gång nu på senare delen av 90 talet och framåt så vägde han dryga 100kg, Han är runt 175 cm lång, lite drygt.. När jag såg han sist ( säkert 4 årsedan) så sa han att han vägde närmare 120kg. Då hade han börjat trycka lite igen.. Men nu då såg han ut som en köttbulle.. så en del av dom kilona var säkert från för många köttbullar..
Jag har aldrig sagt att han ser imponerande ut, det gör han definitvt inte, så ser dom flesta ut som är satta i kroppen och kör lite prepp.. Det är ingen Ezmin i kroppen eller så, det har jag aldrig sagt.. Vanlig slugger kropp det är allt..
Jo en sak till han har tränat en del med Frank Andersson, han känner honom rätt bra tydligen. Om det sen bara var kompis träning på gymmet eller om dom körde sparring vet ja däremot ej..
Ja, kan hålla med om att honom av alla, men jag nämnde honom sen fortsatte det.. Men visst, vad har han åstadkommit i världen? Men folk känner väl honom, tycker alltid folk har någon åsikt om honom, för det mesta en dålig åsikt. men men.

Jag undrar om detta är samma Kelly som jag råkade ut för i Kungälv i slutet på 90-talet. Träffade honom på ett ställe där och han fick för sig att jag var otrevlig och skulle puckla på mig på utsidan (jag var då en tjej på 19 år).
Hursom helst så var han stor konstig rakat hår med blond tofs på huvudet. Han hoppade på kryckor. Gick en story om att han hade blåst fel personer och de slog sönder knäna på honom när de hade tagit med honom för att hämnas på någon annan (de lurade honom alltså).

Riktigt ruskig var han
Citera
2009-07-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterfly78
Jag undrar om detta är samma Kelly som jag råkade ut för i Kungälv i slutet på 90-talet. Träffade honom på ett ställe där och han fick för sig att jag var otrevlig och skulle puckla på mig på utsidan (jag var då en tjej på 19 år).
Hursom helst så var han stor konstig rakat hår med blond tofs på huvudet. Han hoppade på kryckor. Gick en story om att han hade blåst fel personer och de slog sönder knäna på honom när de hade tagit med honom för att hämnas på någon annan (de lurade honom alltså).

Riktigt ruskig var han
låter som tryggve alias kelly ,har för mig att han blev skjuten av
någon skinskalle eller nasse va, ja han kunde vara ett riktigt svin den killen
minns när vi spelade tennis när jag var liten(uppväxt i bergsjön) då satt
han o sköt luftgevär på oss
Citera
2009-07-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStolthet

släppa honom blir svårt för han seglade vidare för ett tag sedan.
Citera
2009-07-30, 22:41
Medlem
Ja jag riktigt gyser än idag när jag tänker på honom....en kompis pojkvän fick försvara mig och han var så spinkig så hade Kelly blåst på honom hade han ramlat. Men han blev min hjälte för kvällen.
5 min senare skulle Kelly vara trvligaste killen i stan och kramas och greja....helskum alltså. Stämmer nog att han blev skjuten nu när du säger det.
Citera
2009-07-30, 22:50
Medlem
flashback angered nudå

berry
brillan
tino m
tony kj
tony t
magnus b
valpen
jammo