2012-02-22, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isabellabella
Hittade en bild till och med.
http://i43.tinypic.com/n4vz9x.jpg

Ha ha...lustigt att du har en bild på henne och att ditt namn här på flashback är samma som hon använde när hon strippade...kanske det är du
Senast redigerad av djtapani 2012-02-22 kl. 06:22. Anledning: vill inte skvallra för mycket
Citera
2012-02-22, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PanamaxSun
Kan inte namnen, men det stämmer att RW/HA var inblandat indirekt, genom vapenbiten. I nästan alla stora rån kom vapnen från HA-nätverket, i synnerhet automatkarbiner. Anledningen till att det blev torsk på grebbestadsgrejen var att snuten kunde knyta ett av vapnen till HA. En av de inblandade hade tagit flödder, det är ju vanligt i såna här sammanhang, och blivit "för" lugn och glömt vapnet kvar!!!!!!!!!!
HA gjorde då en slags deal med snuten att om de satte rånargänget så slapp de själva påföljd, och så blev det. Jag var på rättegången själv och kollade, säkerhetssalen i västra nordstaden. Sen hälsade jag på Lennart på tidaholm, och berättade då allt. Som hämnd golade Lennart crewen, en del ha-folk, och satte dem, Själv fick han 8 år. Men det är klart att polisen misstänkte/trodde att hade pengarna själv, men själv sa han hade att han hade levererat dem till HA. Lennart är förmodligen högst på HA's dödslista i Sverigen, sen han kom ut 2008. Men han har skyddad identitet. Inte ens jag vet var han är eller vad han heter. Men sina 13 miljoner så blev det inga mer rån på västkusten, eftersom han var hjärnan. Förmodligen så har polisen överseende med Lennart då. Så är det sannolikt.

Du menar alltsa att snuten skulle gora en deal med HA for att satta dit nagra ranare? haha Och detta tror du sjalv pa for att Lennart din golare till polare sager sa?

Snuten skulle alltsa sagt till Lennart att HA hade pekat ut de alla for att de inte vilja torska sjalva for att ha forsett ranarna med vapen. Detta skulle HA inte gjort pa papper (da hade det saklart funnits att lasa) Lennart blir da sa javla forbannad att han valjer att beratta ALLT for att ge igen? Pa vilket satt skulle han hamnas? Ingen rodvit blev domd i detta arende.

Din van Lennart ar en mytoman och han hittade saklart pa detta for att forsoka radda sitt ansikte och forklara varfor han golat. Att du inte kan forsta detta ar mig en gata, och att du gar och besoker en golare som vattnat ner flera av sina polare for att fa lite straffrabatt ar en annu storre gata.

Tillaggas kan att denna mytoman inte har nagra javla 12 millar sjalv. Tror du att en ranarliga skulle lasta over hela javla bytet pa Lennart Dahl strax efter ranet for att aka och hamta stalarna vid ett senare skede eller? haha Skulle du gora sa sjalv efter ett ran?

Din van Lennart ar inte sa cool som du verkar tro. De var 5 pers pa plats vid ranet och ranet gav 12-13 millar. Lennart golaren har alltsa uppskattningsvis fatt 2-2, 5 millar sjalv efter uppdelning (finns alltid fler att dela med an de som var pa plats vid storre ran, de som kastar ryttare, de som fixar vapen och bilar etc). For att gola ner sina vanner fick han 1, 5 ars straffrabatt gentemot de andra. Han fick alltsa 6, 5 ars fangelse. Ganska dalig deal for att fucka upp sitt eget och sina vanners liv totalt.
Senast redigerad av ManilaTT 2012-02-22 kl. 10:22.
Citera
2012-03-09, 00:46
Medlem
Vridvinkelns avatar
Och här kommer jag och slänger mig in. Har nu plöjt igenom hela tråden och mängder med folk jag känner / känner till ha poppat upp, kul (eller ja...ibland)!

Tommy Larsson var grym med kniv. Han var lång, förbannat trevlig och hade stora käkmuskler som rörde sig mycket när han tuggade tuggummi. Jag minns mycket väl händelsen i lägenheten vid Krokslätt och ja, nödvärn är rätt (även om han kanske "nödvärnade" lite i överkant...?) Vad jag vet var I*ce närvarande både i lägenheten i Krokslätt OCH i SAAB:en där Tommy kolade? Han har varit med om en del, den killen (om det är sant, eller sviker minnet mig?)

Neger-Ola tänkte jag på, är en av dem Ola G*ll**r? Lite kille som gjorde lite småsjuka saker, t ex bajsade på tallrikar på fester och lämnade i kylskåp och som sedermera blev muslim?

Någon som vet vad som hände Liban och hans brorsa? Var det den Liban som var vice pres för OG? Har inte hängt med sådär jättemycket i gängens utvecklingar / invecklingar / avvecklingar...men hans brorsa kom jag att tänka på också, lång och ful och tunnhårig. Men jag gillade Liban.

Vridvinkel
Citera
2012-04-02, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36
När vi endå är inne i gymsvängen så måste Franks gym nämnas.
Jag såg personligen att Frank A sålde prepp till Patrik S. På ett café i närheten. Sen Janne Svensson och hans rånarliga. Med pengar gömda överallt i gymmet. I taket bla, Det finns många historier om just denna
Kung Fu Janne Dom flesta i ligan tränade på Franks och eller hade jobbat i Väktar branchen. En var antagen till polishögskolan och torskade precis innan start.

Jag jobbade med Janne i början av 90-talet. Vi fick en bra kontakt och jag har undrat lite hur det gått för honom. Är det någon som vet? Jag skulle gärna ta ett snack med honom i all vänskaplighet.
Citera
2012-04-24, 16:16
Medlem
delboy420s avatar
Petri si..........sitter tydligen i ett bunker liknande rum iförd militärkläder och spelar World of warcraft när han inte sliter på terminalen. Fortfarande en best du inte fuckar med.PS kom undan med ett par frakturer när en femhundra kilos dörr föll över honom i en arbetsplats olycka...
Citera
2012-04-28, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1969VF
släppa honom blir svårt för han seglade vidare för ett tag sedan.

Gällande Seppo Seluska

Det blir inte svårt för han är en av Sveriges 164 livstidsdömda fångar och har suttit på kåken sedan 2004 för ett mord han faktiskt är oskyldig till.. Men har har tidigare suttit på rättspsyk för ETT bögmord.
Citera
2012-05-02, 16:12
Medlem
Vad gör Marko och Långe-Allan nuförtiden?
Citera
2012-05-02, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paret.med.problem
Gällande Seppo Seluska

Det blir inte svårt för han är en av Sveriges 164 livstidsdömda fångar och har suttit på kåken sedan 2004 för ett mord han faktiskt är oskyldig till.. Men har har tidigare suttit på rättspsyk för ETT bögmord.
Och då undrar man ju vem som kramade avtryckaren där på Östra Bräckevägen när Robban fick sätta livet till?
Citera
2012-05-02, 20:07
Medlem
Antingen Åman eller Seppo, det mesta talar för Seppo som några veckor tidigare skjutit mot en albans bil som ett hot mot albanen som stod bredvid
Citera
2012-05-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moona
Jag vet ej deras namn. Men jag har sett det själv,

t.e.x Casa Portugesa, hans tjej pratade med en kille, kador klappa till honom och sin tjej när hon försökte stoppa honom. Jag stod vid dörren med Charbel och titta på. I videoaffären vid Rosenlund, vi kom in ett gäng och skulle hyra film, han kände igen oss eftersom vi haft gruff några veckor innan. Så skulle han spela kaxig och gav sin tjej en örfil för att hon tjafsa emot honom när det gällde filmvalet. Moget va??

Charbel vem?
Citera
2012-06-09, 10:31
Medlem
Finns det någon i detta forum som vet vad som hände med Katrin, tryggve (kelly) greens ex????
Citera
2012-06-09, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twister68
Finns det någon i detta forum som vet vad som hände med Katrin, tryggve (kelly) greens ex????

Hon dog för nåt år sen, hörde det var av en överdos...fan vad de känns fel att skvallra om det på ett forum men R.I.P Katrin <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in