2009-07-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeeWz
Tyrone Alfredsson, vem va det? När va han född? Någon som kan svara mer exakt?
en tattare från angered/bergsjön skulle tippa att han e född 75-80,
Citera
2009-07-02, 17:41
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnebring
"Neger Ola" hetsade runt i början av 90- talet, jag och några kompisar till mig råkade ut för han ett par gånger. Han ville väl mest skrämma sig till någon form av respekt. Slutade dock med att han hängde en del med oss, vilket var märkligt eftersom han var över 25 och vi var 13-14 (Är själv född 78). Han bodde i en lägenhet i Tynnered med en eller två andra killar, vi fattade det inte då men det var nog någon slags träningslägenhet med regelbundna besök från SOC eller kanske Frivården? En kort tid efter jag hade slutat umgås med honom gick det ett rykte om att han våldtagit en pojke i en container vid Chalmers. Den här pojken var en släkting till en annan kille jag kände som fightades en del i femman. Hörde han även på Radio Göteborg vid den här tiden då han höll ett försvarstal om att det inte var sant. Han dömdes dock till 4 år har jag för mig, sista jag hörde var att han gift sig. men det var nog en 10 år sedan jag hörde det. Han ville ofta att jag skulle sova över hos honom, är ganska glad att jag inte gjorde det idag.
negerola är sedan länge med i bandidos x-team. har dock hört att han numera tyr sej till HA´s red and whites
Citera
2009-07-03, 10:32
Medlem
petters avatar
Här har vi en halvkändis från gbg.
http://www.youtube.com/watch?v=pfmULjuBfnY
Citera
2009-07-03, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
negerola är sedan länge med i bandidos x-team. har dock hört att han numera tyr sej till HA´s red and whites
Undra om dom har läst hans gamla domar? I vilket fall verkar det inte ha ljusnat för honom om det stämmer som du skriver.
Citera
2009-07-05, 09:37
Medlem
gillestugan

Citat:
Ursprungligen postat av CrapStack
Och vad heter han? Peter?
vem e BULLTA nyfiken avs Raymond fra,gbg.dvs gillestugan..
pleas respond to ,,ray.hall51@yahoo.co.uk...
Citera
2009-07-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cola Maradona
Ja ska se vilka namn man kommer ihåg

Stefan Nentis- Greken
Jonas Franzen - jobbade på New Yaki
Dabrim - casa portugesa
Frank Ahlbom - garage
Jabir - casa portugesa
Lener - drev något hem för kriminella tror jag
Krister Kamp
Saban -
Lucy - negern
Jani finnen
Tony Montana - libanesen
Sharbel - libanes

det var väl ett par stycken som man minns

Sjukt, var väldigt bra vän med Lehners (*) son innan. Han dog 91?
Citera
2009-07-05, 19:52
Medlem
PutaMadres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siggedisebbe

Vad snackar du om??
Citera
2009-07-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutaMadre
Vad snackar du om??

"Lener - drev något hem för kriminella tror jag"

Lehner hette han, han blev torterad och mördad 1991 då hans son fortfarande låg i magen. Jag var väldigt nära vän med hans son innan men har ingen kontakt med honom längre utav en rad händelser
Citera
2009-07-05, 21:45
Medlem
bluetramps avatar
Citat:

Fattar ingenting ? Lehners son är ju född 1991....

http://hockey.expressen.se/nhl/1.161...-i-nhl-draften
Citera
2009-07-05, 21:50
Medlem
PutaMadres avatar
Citat:
"Lener - drev något hem för kriminella tror jag"

Lehner hette han, han blev torterad och mördad 1991 då hans son fortfarande låg i magen. Jag var väldigt nära vän med hans son innan men har ingen kontakt med honom längre utav en rad händelser

Vad svammlar du om?? Micke´s son spelar i Frölunda och har precis blivit draftad till NHL... Ta reda på fakta innnan du slänger ur dig en massa skitsnack!
(Micke är målvakts tränare för CSKA Moskva i dag)
Senast redigerad av PutaMadre 2009-07-05 kl. 21:54.
Citera
2009-07-05, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutaMadre
Vad svammlar du om?? Micke´s son spelar i Frölunda och har precis blivit draftad till NHL... Ta reda på fakta innnan du slänger ur dig en massa skitsnack!
(Micke är målvakts tränare för CSKA Moskva i dag)

Vi snackar inte om samma person. Micke's syster heter Angelica och har en son som är döpt efter sin morbror. Hans pappa byte efternamn till Lehner efter dom gift sig.
Citera
2009-07-06, 21:21
Medlem
eskimås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnebring
"Neger Ola" hetsade runt i början av 90- talet, jag och några kompisar till mig råkade ut för han ett par gånger. Han ville väl mest skrämma sig till någon form av respekt. Slutade dock med att han hängde en del med oss, vilket var märkligt eftersom han var över 25 och vi var 13-14 (Är själv född 78). Han bodde i en lägenhet i Tynnered med en eller två andra killar, vi fattade det inte då men det var nog någon slags träningslägenhet med regelbundna besök från SOC eller kanske Frivården? En kort tid efter jag hade slutat umgås med honom gick det ett rykte om att han våldtagit en pojke i en container vid Chalmers. Den här pojken var en släkting till en annan kille jag kände som fightades en del i femman. Hörde han även på Radio Göteborg vid den här tiden då han höll ett försvarstal om att det inte var sant. Han dömdes dock till 4 år har jag för mig, sista jag hörde var att han gift sig. men det var nog en 10 år sedan jag hörde det. Han ville ofta att jag skulle sova över hos honom, är ganska glad att jag inte gjorde det idag.

Är det en liten kort mörkhyad kille?
Har alltid varit lite tunnhårig?

Känner igen både namnet o historien kring personen, men jag är lite osäker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in