Citat:
Ursprungligen postat av Jarnebring
"Neger Ola" hetsade runt i början av 90- talet, jag och några kompisar till mig råkade ut för han ett par gånger. Han ville väl mest skrämma sig till någon form av respekt. Slutade dock med att han hängde en del med oss, vilket var märkligt eftersom han var över 25 och vi var 13-14 (Är själv född 78). Han bodde i en lägenhet i Tynnered med en eller två andra killar, vi fattade det inte då men det var nog någon slags träningslägenhet med regelbundna besök från SOC eller kanske Frivården? En kort tid efter jag hade slutat umgås med honom gick det ett rykte om att han våldtagit en pojke i en container vid Chalmers. Den här pojken var en släkting till en annan kille jag kände som fightades en del i femman. Hörde han även på Radio Göteborg vid den här tiden då han höll ett försvarstal om att det inte var sant. Han dömdes dock till 4 år har jag för mig, sista jag hörde var att han gift sig. men det var nog en 10 år sedan jag hörde det. Han ville ofta att jag skulle sova över hos honom, är ganska glad att jag inte gjorde det idag.
Är det en liten kort mörkhyad kille?
Har alltid varit lite tunnhårig?
Känner igen både namnet o historien kring personen, men jag är lite osäker.