2007-08-11, 19:54
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36
Nä det var han ej,en ful stor sak, som de flesta var rädda för,han umgicks m bla Lelle.

Nej icke samma.. Men det e ju som dom säger med dessa *****y namn. Dom överrepresenterar ju andra namn i kriminalitet
Citera
2007-08-11, 20:00
Medlem
Citat:
Dessutom kvinnomisshandlare riktigt galen,men är åndå nyfiken på vad som hänt han,skulle bli chokad om han levde ett vanligt svenssonliv.Nån som vet?
Han var tillsammans med en kort tjej,väkdigt söt från hjällbo tror jag,han slog henne tydligen gul å blå
Citera
2007-08-11, 20:07
Medlem
Ogres avatar
Kommer ni ihåg killen som stack ut sina ögon?
Jag minns inte vad han hette, men jag kommer ihåg att han lär ha sagt att "släpper ni inte ut mig sticker jag ut mitt andra öga också"
Lär bland annat ha slagits med Magnussons.
Han måste vid det här laget vara minst femtio, förmodligen mer.
Citera
2007-08-11, 21:19
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogre
Kommer ni ihåg killen som stack ut sina ögon?
Jag minns inte vad han hette, men jag kommer ihåg att han lär ha sagt att "släpper ni inte ut mig sticker jag ut mitt andra öga också"
Lär bland annat ha slagits med Magnussons.
Han måste vid det här laget vara minst femtio, förmodligen mer.

Men var inte det nån skröna trodde jag??? Det var skit länge sen.. Så här hörde man i tidiga tonåren att han hade petat ut sitt ena öga med en sked när han åt,när han satt inne.. Så efter det fick han äta bara med gaffel.. HAHA.. Nä det kan inte vara samma lirare,det sista har i så fall nån skön mytoman drygat ut historian med..
Citera
2007-08-11, 21:25
Moderator
oilslicks avatar
Nåt roligt skvaller om grabbarna i HA, innan dom blev fullvärdiga då?
Citera
2007-08-11, 21:36
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Nåt roligt skvaller om grabbarna i HA, innan dom blev fullvärdiga då?

Hehe.. Ja då.. En gjorde inbrott med en nära bekant i en kiosk på gatan brevid i 14-års åldern.. När den andra hittade cigg o pengar och hade ruskigt brottom ut,så satt denne ene och tryckte i sig munk efter munk och godis och hade inte den minsta plan på att dra..Satt där o mumsa i godan ro när larmet gick hehe.. Liten godis gris den där.. Still is
Citera
2007-08-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Hehe.. Ja då.. En gjorde inbrott med en nära bekant i en kiosk på gatan brevid i 14-års åldern.. När den andra hittade cigg o pengar och hade ruskigt brottom ut,så satt denne ene och tryckte i sig munk efter munk och godis och hade inte den minsta plan på att dra..Satt där o mumsa i godan ro när larmet gick hehe.. Liten godis gris den där.. Still is

Måste va Mega M..e! Han äter gott än idag!
Citera
2007-08-12, 13:54
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moona
Ingen aning!!! och vad grundar du det på?
Jag VET. Kador var en skit.

Ja vilka flickvänner slog han tex?
Citera
2007-08-13, 10:13
Medlem
Moonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Ja vilka flickvänner slog han tex?

Jag vet ej deras namn. Men jag har sett det själv,

t.e.x Casa Portugesa, hans tjej pratade med en kille, kador klappa till honom och sin tjej när hon försökte stoppa honom. Jag stod vid dörren med Charbel och titta på. I videoaffären vid Rosenlund, vi kom in ett gäng och skulle hyra film, han kände igen oss eftersom vi haft gruff några veckor innan. Så skulle han spela kaxig och gav sin tjej en örfil för att hon tjafsa emot honom när det gällde filmvalet. Moget va??
Citera
2007-08-13, 14:35
Medlem
Trygve gren alias Kelly Green

Verkligen ingen som vet vem Kelly är?
Han satt i rullstol pga nån skottlossning nån gång på 90talet.
En riktig psykopat. Han har säkert behövt fly från stan, nu när alla gäng dykt upp.
Citera
2007-08-13, 18:23
Medlem
Motos avatar
Citat:
Verkligen ingen som vet vem Kelly är?
Han satt i rullstol pga nån skottlossning nån gång på 90talet.
En riktig psykopat. Han har säkert behövt fly från stan, nu när alla gäng dykt upp.
Jodå
Kelly känner man allt till.
Har inte sett han på åratal men han hängde rätt mycket på en krog jag jobbade på för många år sen.
Som sagt ett riktigt psykfall.
Citera
2007-08-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moto
Jodå
Kelly känner man allt till.
Har inte sett han på åratal men han hängde rätt mycket på en krog jag jobbade på för många år sen.
Som sagt ett riktigt psykfall.
Vilken krog jobbade du på?
Kommer du ihåg vad hans tjej hette?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in